Bölüm 36
Geçmişin BilinmeyenleriMert'ten
Perinin çemkirme sesiyle olduğum yerde zıpladım ve koşarak kapıya doğru gittim. Merdivenlerden koşarak inerken ne oldu diye düşünmeden edemiyordum. Aşağıya indiğimde gözlerim Perisi aradı. Salonda gördüğüm manzara karşısında gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
Periye baktığımda Barkını yere yatırmış ve üstüne çıkmıştı. Eline aldığı yastıkla kafasına vurup duruyordu.
" Ulan Taha şu sevgilini al başımdan. " dedi Barkın kesik kesik seslerle.
Tahaya baktığımda gülüyordu.
" Olur mu kardeşim sen bunu hak ettin. " dedi Taha gülmeye devam ederken. Melise baktığımda oda gülüyordu. Perinin sesini duymamla kafamı Periden tarafa çevirdim.
" Ya sen nasıl bir hayvansın bu kıza bunlar yapılır mı? Hadi yaptın diyelim hala nasıl yüzüne bakıyorsun. Bak senden daha fazla gıcık almaya başladım. Sen bu kızı ikna etmeyi geç benden iznin olmadan bir daha yanına bile yaklaşamazsın. " deyip bit kaç kere daha kafasına yastıkla vurduktan sonra ayağa kalktı ve üstünü düzeltti. Tahanın yanından geçerken Taha elini havaya kaldırıp Periye baktı. Peri gülerek Tahanın eline beşlik çaktı ve Melisin yanına gitti.
" Gel Melis bu saatten sonra bu öküzden bozma çakma psikopat sana yaklaşamaz. " deyip Barkına baktı ve dil çıkarıp evden çıktı.
Taha hala Barkına bakıp gülüyordu. Tahanın yanına gelince bende gülmeye başladım. Barkın bize ters ters baktıktan sonra ayağa kalktı ve yanımıza geldi.
" Benim sana bişey yapmama gerek yokmuş kardeşim sen belanı bulmuşsun. " dedikten sonra pis pis sırıttı.
" Benim en azından başıma bela olacak kadar sevdiğim kız yanımda senin ki yanında bile değil. " deyip göz kırptı ve kapıya doğru yürümeye başladı. Bende arkasından giderken omzumun üstünden Barkına baktım yumruklarını sıkmıştı. Birbirleriyle çok uğraşmalarına rağmen hala birbirlerini sevdiklerini bilmem biraz garip oluyordu. Yukarda gördüğüm şeyleri en kısa zamanda Tahaya anlatmayı aklımın bir köşesine yazdım.
Arabaya geldiğimizde Melis ve Peri arabanın arka koltuğuna oturmuş bizi bekliyorlardı. Arabaya bindiğimizde Peri Tahaya bakarak konuşmaya başladı.
"Önce Melisin evine gidelim eşyalarını alsın bizde kalsın bir süre hatta isterse hep kalabilir. " Taha başıyla Periyi onaylandıktan sonra arabayı çalıştırmak için elini kontağa götürdü ardından aklına bişey takılmış olacak ki durdu ve kafasını Periye çevirdi.
" Güzelim madem Barkının üstesinden gelebiliyordun niye gelmedin? "
" Tam kaçıyordum yakaladı o angut beni. "
" Ama baya çektirmişsin belli. "
" Tabi ki sevgilini hafife alma canım benim. " diyip Tahanın yanağına öpücük bıraktı ve arkasına yaşlandı. Taha gülümserken arabayı çalıştırdı ve Melisin evine doğru sürmeye başladı.
***
Peri'den
Şuan bizim eve gelmiş hep beraber film izliyorduk. Melis'le vakit geçirdikçe onu daha çok sevmeye başlamıştım. Melis ayağa kalkıp mutfağa doğru gitmeye başlayınca bende ayağa kalkıp peşinden gitmeye başladım. Mutfağa girince su içtiği gördüm beni görünce sorar gözlerle bana baktı.
" Melis sana bir şey sorabilir miyim? "
"Tabii. "
" Barkın seni seviyor tamam onu anladık ama sen? Sen seviyor musun? " Bir süre gözlerini yerde gezdirdi ardından gözlerini gözlerime getirip konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYRUKLU YILDIZ
Novela Juvenil"Kuyruklu yıldızlar vardır; yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya... İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç... Ben o kuyruklu yıldızı gören şanslı insanlardanım. Benim kuyruklu yıldızım sensin. İnsanların hep görmek için uğraştığı yetmiş yı...