Π- "Αλεξία με θέλεις;" Τι;; Πως το κατάλαβε;;; Είναι τόσο προφανές;; Ή γράφει στο κούτελό μου 'Σε θέλω';; Τι να του πω;; Αν του πω ναι και δεν με θέλει καταστράφηκα, αν του πω όχι θα του πω ψέματα! Αν και δεν θα ειναι πρώτη φορά...
Α- "Ε άκου..." Λέω και χτυπάει το κινητό μου! Ουφ... Σε ευχαριστώ όποιος και να είσαι, πραγματικά δεν ήξερα το να του πω. Το παίρνω στα χέρια μου και πατάω 'Αποδοχή'. "Έλα Φανή." Αχ σε ευχαριστώ πολύ!! "Περίμενε να ρωτήσω." "Θες να πάμε για ποτό το βράδυ;"
Π- "Ναι, ποιοι θα είμαστε;"
Α- "Εγώ, εσύ, η Φανή, ο Φοίβος, η Αναστασία και ο Γιώργος."
Π- "Ωραία!"
Α- "Εμ, τι ώρα;" "Οκ, τα λέμε από κοντά." Λέω και το κλείνουμε. Ο Πάνος με πλησιάζει, είμαστε σε απόσταση αναπνοής... Πάει να με φιλήσει, αλλά χτυπάει η πόρτα και βλέπω την μαμά μου να μπαίνει μέσα.
Λ- "Συγνώμη παιδιά." Λέει και αφήνει κάτι ρούχα στο κρεβάτι μου.
Α- "Μαμά, εμείς το βράδυ θα βγούμε."
Λ- "Ωραία, καλά να περάσετε! Α και Πάνο, να την προσεχείς!!"
Π- "Μην ανυσηχείτε!" Είπε ο Πάνος και η μαμά μου έφυγε. "Τι ώρα θα πάμε;"
Α- "Στις 22:45 να είμαστε εκεί."
Π- "Οκ, θα έρθω να σε πάρω κατά τις 22:40 να είσαι έτοιμη."
Α- "Οκ."
Π- "Αλεξία;"
Α- "Ναι;"
Π- "Δεν μου απάντησες πριν!" Ωχ γαμώτο γιατί το θυμήθηκε;; Καλά το είχαμε ξεχάσει το θέμα αυτό!
Α- "Ε..."
Π- "Δεν με θες έτσι;"
Α- "Άκου, είμαστε κολλητοί και αν τα φτιάξουμε και μετά κάτι δεν παει καλά; Θα σταματήσουμε να είμαστε και φίλοι!"
Π- "Αλεξία, δώσε μια απάντηση!"
Α- "Δεν... Δεν ξέρω!"
Π- "Καλά όταν μάθεις, ειδοποίησέ με!" Είπε και σηκώθηκε, πήγε να φύγει αλλά του έπιασα το χέρι.
Α- "Πάνο;"
Π- "Άσε με ρε Αλεξία!" Είπε και έφυγε, γαμώτο πάλι σκατά τα έκανα!!
21:20
Έχω ακόμα 1 ώρα και 20 λεπτά για να πάω στο μπαρ, οπότε ξεκινάω... Λοιπόν θα ξεκινήσω από ένα ωραίο μπάνιο, είπα στον εαυτό μου και πήγα στο μπάνιο. Έκανα ένα μπάνιο και πήγα στο δωμάτιό μου, έκατσα μπροστά από την ντουλάπα για να δω τι θα φορέσω. Για αρχή ας πάρω ένα εσώρουχο και ένα σουτιέν, τα φοράω και ανοίγει η πόρτα.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...