Τον συγχωρώ μόνο και μόνο για έναν λόγο, τον αγαπώ και τον εμπιστεύομαι... Είμαι στην ζέστη και γλυκιά αγκαλιά του, είναι τόσο ωραία... Δεν θέλω να το αποχωριστώ...
Π- "Μωρό μου, σε αγαπώ πάρα πολύ και σε ευχαριστώ πολύ που με πίστεψες. Είσαι η ζωή μου!" Είπε και με φίλησαν αυτά τα ωραία και γλυκά χείλη...
Α- "Εγώ σε αγαπώ πιο πολύ!"
Π- "Εγώ πιο πολύ!!"
Α- "Όχι, εγώ!!"
Φ- "Έιιιι παιδιά σταματήστε... Λοιπόν την Παρασκευή στο The Bar, να βγούμε επιτέλους.
Α- "Καλά... Κάτι άσχετο... Θέλετε να δούμε καμία ταινία;"
Φ- "Ναιιι!"
Π- "Ναι πες και τον Φοίβο."
Α- "Οκ." Είπα και τον πήρα τηλέφωνο, του είπα και σε 5 λεπτά ήρθε. Ο Πάνος έβαλε μια ταινία κωμωδίας και την βλέπουμε...
--------
Μολις έφυγαν τα παιδιά, πρέπει να διαβάσω... Ανοίγω την Βιολογία και ξεκινάω το διάβασμα...
---
Μετά από πολύ διάβασμα είπα να ξεκουραστώ. Πήγα κάτω και ξαπλωσα στον καναπέ, άνοιξα τηλεόραση και μπαίνω και στο κινητό μου. Μετά από 30 λεπτά χτυπάει η πόρτα, σηκώνομαι να ανοίξω και βλεπω μπροστά μου τον Πάνο. Ορμάει επάνω μου φιλώντας με, κλείνει την πόρτα και με ρίχνει στον καναπέ.Α- "Πάνο..."
Π- "Ναι μωράκι μου;" Λέμε μέσα στα φιλιά μας.
Α- "Μμμ..." Είπα και το φιλάω ακόμα περισσότερο. Γαμώτο δεν μπορώ να αντισταθώ, είναι η αδυναμία μου.
Π- "Είσαι ΜΟΝΟ δικιά μου!" Είπε και κατεβαίνει στον λαιμό. Καλά τι ήταν τώρα αυτό; Φυσικά και είμαι μόνο δικιά του και το ξεκαθαρίσαμε απότομα την αρχή.
Α- "Ε;" Είπα και απομακρύνθηκε.
Π- "Τι, ε; Μόνο δικιά μου δεν είσαι;" Είπε νευριασμένος.
Α- "Φυσικά και είμαι μόνο δικιά σου και εσύ μόνο δικιός μου, αλλά γιατί το είπες;"
Π- "Μωρό μου, να σε ρωτήσω κάτι;"
Α- "Φυσικά πες μου."
Π- "Ο Γιάννης μου είπε πως μόλις έμαθε ότι με φίλησε η Ρούλα, πήγες με άλλων..." Είπε κάπως ήρεμα, μα καλά τι λεει; Δεν θα πήγαινα με άλλον ενώ τα είχα μαζί του!!
Α- "Πάνο εσύ τι πιστεύεις;"
Π- "Ότι δεν πήγες, αλλά απάντα μου σε παρακαλώ."
Α- "Πάνο, φυσικά και δεν πήγα με άλλων!"
Π- "Σε θέλω!" Είπε και με φίλησε. Με ξανά έριξε στον καναπέ και συνέχισε να με φιλάει.
Μου έβγαλε την μπλούζα και άρχισε να φιλάει το σώμα μου, έβγαλε και το σουτιέν και φιλάει το στήθος μου. Έβγαλα την μπλούζα του με βοήθειά του και τον φίλησα απαλά στον λαιμό του. Του έκανα μια πιπιλιά στον λαιμό και αυτός στον δικό μου, θα αφήσει σημάδι... Μου έβγαλε το παντελόνι και εγώ το δικό του, και μου έβγαλε το εσώρουχο έβαλε 3 δάχτυλα απότομα με μέσα μου κάνοντάς με να φωνάξω από ηδονή. Τα κουνάει και με κάνει να φωνάξω ξανά.
Α- "ΠΑΝΟΟΟΟ" Φωνάζω το όνομά του και βγάζει το μποξεράκι του, βάζει ένα προφυλακτικό και μπαίνει αργά μέσα μου. "Ποιο γρήγορα..." Του γρηνιάζω και μπαίνει πιο γρήγορα μέσα μου. Μετά από λίγο τελειώνουμε και ξαπλώνει από πίσω μου, μπαίνω στην αγκαλιά του και ένας γλυκός ύπνος με παίρνει...
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...