~ΠΑΝΟΥ POV~
Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει η Αλεξία.
Π- "Τι κουκλί είσαι εσύ μωρό μου!" Είπα και της έπιασα το χέρι, την έκανα μια σβούρα και μου χαμογέλασε.
Α- "Ευχαριστώ μωρό μου! Και εσύ είσαι ένα μανάρι!" Είπε και την φίλησα παθιασμένα στα γλυκά της χείλη.
Π- "Έτοιμη;"
Α- "Ναι... Περίμενε να φωνάξω την Φανή!"
Π- "Είναι και η Φανή εδώ;"
Α- "Ναι! ΦΑΝΗΗΗΗΗ!!!"
Φ- "ΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!" Είπε και κατέβηκε, α φοράν το ίδιο φόρεμα... Καλά Αλεξία...
Π- "Αα... Φοράτε τα ίδια ρούχα..."
Α- "Αυτή με ανάγκασε!" Είπε και έδειξε την Φανή και η Φανή χαμογέλασε!
Π- "Κούκλες είστε!!" Είπα και την αγκάλιασα. Κατεβήκαμε κάτω και βλέπουμε τον Φοίβο μέσα στο αμάξι του.
Φβ- "Άντε ρε παιδιά!"
Φ- "Ερχόμαστε!" Είπε και μπήκαμε στο αμάξι. Έκατσα μπροστά και τα κορίτσια πίσω. Μετά από λίγο φτάσαμε στο μπαρ, κατεβήκαμε από το αμάξι και την έπιασα από την μέση της.
Α- "Ζηλιάρη μου!" Τι; Εγώ ζηλιάρης; Με τίποτα! Απλός... Δεν θέλω να μου την πάρουν! Δεν εμπιστεύομαι κανέναν και στο μπαρ υπάρχουν χίλιοι μεθυσμένοι και πόσοι ανώμαλοι! Δεν είπα τίποτα και μπήκαμε στο μπαρ. Η μουσική είναι πάρα πολύ δυνατά και πολλά άτομα χορεύουν. Καθόμαστε στα ψηλά σκαμπό και έρχεται ο σερβιτόρος.
Σρβτρς(Σερβιτόρος)- "Γεια σας παιδιά τι θα πάρετε;"
Φβ- "Ένα μαρτίνι."
Π- "Μία βότκα πορτοκαλί."
Σρβτρς- "Εσείς κούκλες, τι θα πάρετε;" Τι είπε μόλις τώρα; Κούκλες;;; Ε όχι!
Π- "Οι κούκλες έχουν γκόμενο!"
Φ- "Ένα κοκτέιλ, κάντε μου έκπληξη για την γεύση!"
Α- "Μία βότκα πορτοκαλί και εγώ." Είπε και ο σερβιτόρος έφυγε. "Καλά πας καλά;" Φωνάζει για να την ακούσω, αφού η μουσική είναι φουλ δυνατά. Πάω κοντά της.
Π- "Σου την έπεφτε, τι ήθελες να κάνω;" Της λέω στο αυτί της.
Α- "Πως κάνεις έτσι; Μπορούσα να του πω και εγώ του πω όχι, αν το συνέχιζε!" Μου είπε στο αυτί μου.
Π- "Έχεις δίκιο!" Είπα και την φίλησα, ο σερβιτόρος έφερε τα ποτά μας και έφυγε. Μετά από 2 βότκες. "Θες να χορέψουμε;"
Α- "Ναι!!" Είπε και σηκωθήκαμε. Ευτυχώς που δεν μεθάω εύκολα! Χορεύουμε κανένα μισάωρο και κουράζομαι λίγο, αλλά συνεχίζω... Είναι από μπροστά μου και την φιλάω στον λαιμό, αυτή γελάει και ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη μου ενώ την φιλάω στον λαιμό. Χαμογελάει, μάλλον κατάλαβε ότι χαμογέλασα. "Πάνο; Πάμε να καθίσουμε;" Είπε και πήγαμε. Μετά από λίγο έρχονται και τα παιδιά από την πίστα. Ο Φοίβος φιλάει την Φανή συνέχεια, αγαπιούνται πολύ!
3:55
Α- "Παιδιά, πάμε;"
Η Αλεξία πήγε να πέσει αλλά την έπιασα. Ήπιε πολύ... Ευτυχώς ο Φοιβος δεν μέθυσε και γενικος, εγώ και ο Φοίβος δεν μάθαμε ιδικά όταν έχουμε αμάξι και είναι και άλλοι μέσα! Μπαίνουμε στο αμάξι και κάθομαι πίσω με την Αλεξία για να μην κάνει καμία βλακεία. Μόνο η Αλεξία μέθυσε, άντε και λίγο η Φανή! Φτάνουμε στο σπίτι μου και οι γονείς μου λείπουν, το ίδιο και τα αδέρφια μου. Κατεβαίνω και προσπαθώ να κατεβάσω και την Αλεξία, καλύτερα να μην την πάω σπίτι της. Χαιρετώ τα παιδιά και μπαίνω μέσα στο σπίτι με την Αλεξία αγκαλιά σε στυλ νύφης. Πάω στο δωμάτιό μου και την βάζω να ξαπλώσει, της βγάζω τα ρούχα και την αφήνω με τα εσώρουχα. Πάω να φύγω αλλά ένα χέρι με τραβάει, γυρνάω και βλέπω την Αλεξία.
Α- "Ξάπλωσε μαζί μου!!" Είπε, δεν μπορώ να της χαλάσω το χατήρι! Την αγαπώ! Βγάζω την μπλούζα μου και το παντελόνι μου, ξαπλώνω δίπλα της και την αγκαλιάζω. Κοιμάται στην αγκαλιά μου και μετά από λίγο με παίρνει και εμένα ο ύπνος...
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...