~ΠΑΝΟΥ POV~
Ξύπνησα σε ένα δωμάτιο γνώριμο αλλά δεν θυμάμαι τίποτα από χθες. Που στο καλό είμαι; Κοιτάω ξανά γύρω μου και καταλαβαινω πως είμαι στο δώματιο του Φοίβου. Πως στο διάλο έφτασα εδώ και γιατί είμαι με τα χθεσινά μου ρούχα; Ανοίγω την πόρτα και πάω στο σαλόνι και βλέπω τον Φοίβο να κοιμάται στον καναπέ.
Π- "Φοίβο... Φοίβο, ξύπνα! Φοίβο!!" Λέω και τον ταρακουνάω και ξυπνάει.
Φβ- "Τι θες πρωί πρωί;"
Π- "Πως έφτασα εδώ;"
Φβ- "Οχουυ..... Τώρα πρεπει να μάθεις;"
Π- "Ναι άντε σήκω!"
Φβ- "Πάνε φτιάξε καφέ και μετά, θα τα θυμηθείς μόνος σου. Ααα! Μια που θα φτιάξεις καφέ κάνε και έναν για εμένα!!" Λέει και τον χτυπάω στο κεφάλι. "Καλά, καλά σηκώνομαι!" Λέει και κάθεται καλά στον καναπέ. "Λοιπόν εχθές σε πήρα τηλέφωνο και ήσουν σε μπαρ. Όταν έφτασα σε βρήκα στις τουαλέτες να πηδιέσαι με μία και σας χώρισα πριν το συνεχίσετε. Μετά σε έφερα εδώ και τραγουδούσες και φώναζες! Αα ήθελα να σου πω επείσης ότι έχεις ωραί φωνή!!"
Π- "ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΗΔΗΞΩ ΑΛΛΗ?!?!?!?!?!?!?!" Λέω σοκαρισμένος.
Φβ- "Ναι... Και τώρα την έβαψες!"
Π- "Πωωωωω την γάμησα! Η Αλεξία δεν θα μου το συγχωρήσει ΠΟΤΕ αυτό!"
Φβ- "Και εσύ πολύ μαλάκας ρε πούστη μου! Δεν έκατσες να την ακούσεις τι θα σε πει!! Και σήμερα είναι και τα γενέθλιά της και την στεναχώρεσες!"
Π- "ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ?!?!?!" Ρώτησα γουρλώνοντας τα μάτια μου.
Φβ- "Όχι, αλλά θα της το πεις εσύ! Όχι σήμερα που είναι τα γενέθλιά της αλλά αύριο. Πάνε σπίτι της και πες της συγνώμη που πίστεψες πως σε απατούσε! Είσαι πολύ μαλάκας ρε μαλάκα και πίστεψες κάτι τέτοιο!!!"
Π- "Πφφφ.... Καλά θα πάω, αλλά πρώτα θα πάω να της πάρω ένα δώρο."
Φβ- "3 πρέπει να της πάρεις!" Είπε και τον κοίταξα παράξενα.
Π- "Και γιατί 3;"
Φβ- "1 που είναι τα γενέθλιά της, 1 ακόμα που πίστεψες πως σε απατούσε και άλλο 1 γιατί την απάτησες εσύ! Συνολικά 3!!"
Π- "Πφφφ.... Έχεις δίκιο... Λοιπόν ευχαριστώ που με μάζεψες πρεπει να πηγαίνω!" Λέω και κάνουμε τον αντρικό χαιρετισμό.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...