Κεφάλαιο 12

4K 300 3
                                    

Ξυπνάω σε μια ζεστή αγκαλιά. Είναι τόσο ωραία... Τον αγαπώ... Δεν δεν έχω λόγια, είναι ο άνθρωπος της ζωή μου. Δεν ξέρω τι θα κάνω όταν θα πάω να σπουδάσω, πως θα αντέξω τόσο καιρό μακριά του; Δε χρειάζεται να σκέφτομαι το μέλλον, όσο έχω το παρόν μαζί του δεν θα στεναχωριέμαι για τίποτα.

Π- "Ξύπνησες υπναρού;"

Α- "Θα μου το χτυπάς για μια ζωή;"

Π- "Αν είμαι μαζί σου για μια ζωή... Μάλλον ναι..."

Α- "Μακάρι να είσαι μαζί μου και ας μου το χτυπάς..."

Π- "Μωρό μου, στην σχέση μας θα υπάρξουν πολλά εμπόδια και ό,τι και να γίνει δεν θέλω να χωρίσουμε!"

Α- "Και αν πας με άλλη;"

Π- "Δεν θα πάω, εκτός αν είναι λόγου μέθης!"

Α- "Πάνο... Έτσι και ξαναπείς κάτι άλλο εκτός από μπίρα δεν θα με ξαναδείς! Εκτός και αν είμαι εγώ μαζί σου!!"

Π- "Μωρό μου!!" Είπε και με φίλησε παθιασμένα... Με φιλάει σαν να μην υπάρχει αύριο... "Πάμε κάτω στο κέντρο καμία βόλτα;"

Α- "Ναι, γιατί το βλέπω για το υπόλοιπο της ζωής μας να το περνάμε έτσι!" Είπα και γελάσαμε.

Π- "Εγώ πάω σπίτι να ντυθώ, εσύ πες την Φανή και τον Φοίβο."

Α- "Οκ μωράκι μου!" Είπα και τον φίλησα, έφυγε και πήρα τηλέφωνο την Φανή.

Φ- "Έλα!"

Α- "Εσύ πρέπει να έρθεις με τον Φοίβο!"

Φ- "Τι έγινε;"

Α- "Θα πάμε βόλτα..."

Φ- "Οκ σε κανένα μισάωρο θα είμαι έτοιμη!"

Α- "Τα λέμε!" Είπα και το κλείσαμε. Έβαλα μία μακρυμάνικη μαύρη μπλούζα, ένα τζιν μπλε σκισμένο και τα άσπρα παπούτσια μου (φωτογραφία). Μετά από περίπου 20 λεπτά, ήρθε ο Πάνος.

Π- "Πάντα κούκλα μωρό μου!" Είπε και με φίλησε.

Α- "Σε ευχαριστώ και εσύ είσαι κούκλος ρε μωρό μου!!" Είπα και πέρασε το χέρι του γύρω από τους ώμους μου. Ξεκινήσαμε για το σπίτι της Φανής, μου πιάνει το χέρι και τον κοιτάω. Με κοιτάει και χαμογελάει, χαμογελάω και συνεχίζουμε να περπατάμε. Φτάσαμε στο σπίτι της Φανής, πατάω το κουδούνι και μου ανοίγει με βουρκωμένα μάτια.

Α- "Τι έγινε ρε αγάπη;" Είπα και με αγκάλιασε. "Έπαθε κάτι ο Φοιβος;"

Φ- "Να κάνει ό,τι θέλει ο μαλάκας!" Ωχ, για να λέει το Φοίβο μαλάκα μάλωσαν σοβαρά!!

Α- "Τι έγινε; Πες μου!!"

Φ- "Χωρίσαμε!"

Α+Π- "Τι πράγμα;"

Φ- "Ναι..." Είπε και συνέχισε να κλαίει!

Α- "Εσύ τον χώρισες;"

Φ- "Αυτός με χώρισε!!"

Α- "Για ποιον λόγο;;"

Φ- "Δεν.... Δεν ξέρω... Δεν- Δεν με αγαπάει..." Είπε και συνέχισε να κλαίει. Γαμώτο σου Φοίβο, θα σε κανονίσω που κάνεις την κολλητή μου να κλαίει!!!!😡😡

Αυτό είναι το δωδέκατο κεφάλαιο τις ιστορίας μου. Πως σας φαίνεται; Τι λέτε ο Φοίβος με την Φανή θα τα ξαναβρούνε ή θα χωρίσουν οριστικά;; Επόμενο κεφάλαιο... Δεν ξέρω πότε, θα δείξει...

Best Friends? Where stories live. Discover now