Πίνουμε ασταμάτητα και δεν μας νοιάζει για το αύριο. Δεν μεθύσαμε, απλός πίνουμε. Ο Φοίβος πάλι ήπιε μόνο ένα ποτό και πίνει τώρα χυμό για συμπαράσταση στην Φανή. Εγώ με τον Πάνο πίνουμε το 3ο σφυνάκι. Χορεύουμε εδώ και περίπου μισή ωρα. Τελικά τα παρατάω διότι έχω λαχανιάσει. Πάω και ξαπλώνω σε μια ξαπλώστρα και παίρνω ένα ποτήρι νερό που βρίσκεται δίπλα μου, πίνω λίγο και το αφήνω πίσω εκεί που ήταν. Ξαφνικά κάποιος κάθεται πάνω μου. Τρομάζω, αλλά μόλις δω ποιος είναι τον φιλάω.
Π- "Τι έγινε ζωή μου;"
Α- "Τίποτα μωρό μου!" Λέω και τον φιλάω.
Π- "Είσαι κούκλα ψυχή μου! Και πολυ καυτή..." Λέει και ξαπλώνει δίπλα μου.
Α- "Ε πάω να δροσιστώ τότε!" Λέω και σηκώνομαι.
Βγάζω τα ρούχα μου και τρέχω προς την θάλασσα. Μόλις μπαίνω και από πίσω μου μπαίνει και ο Πάνος. Βγαίνουμε απ' το νερό και με πιάνει φαίρνοντάς με ποιο κοντά του. Ενώνει τα κορμιά μας και με φιλάει βίαια, σαν να είναι η τελευταία μας φορά. Σταματάμε για να πάρουμε ανάσα και με χουφτώνει στον κώλο.
Α- "Πάνο, μην ξεχνάς δεν είμαστε μόνοι!"
Π- "Ε τότε έλα να είμαστε μόνοι!!" Λέει και με αρπάζει απ' το χέρι, βγαίνουμε έξω από την θάλασσα και με πάει πίσω από κάτι βράχια που δεν έχει κόσμο εκεί. "Σε αγαπώ ζωή μου!" Λέει και με φιλάει, φυσικά ανταποκρίνομαι. Σιγά σιγά ξαπλώνω στην άμμο, χωρίς να σπάσουμε το φιλί μας. Με καβαλάει από πάνω και μου βγάζει το πάνω μέρος του μαγιό. Μου φιλάει το στήθος όσο εγώ του κατεβάζω το μαγιό. "Σε θέλω." Λέει στο αυτί μου και δαγκώνει τον λοβό του αυτιού μου.
Αφού του βγάλω το μαγιό, μένει με το μποξεράκι του. Κατεβαίνει από το στήθος μου αργά στην κοιλιά μου γλύφοντας μέχρι που φτάνει στο κάτω μέρος του μαγιό. Μου το βγάζει και βάζει ένα δάχτυλο μέσα μου. Μετά βάζει κι άλλο ενώ με φιλάει στον λαιμό. Ξαφνικά, ακούγονται φωνές και εγώ προσπαθώ να κρύψω το στήθος μου και την περιοχή μου για να μην με δουν.
?- "Που είστε ρε παιδιά και σας ψάχναμε τόση ώρα;" Λέει μια φωνή ενώ εγώ κρύβομαι πίσω από τον Πάνο.
Π- "ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ ΦΟΙΒΟ!"
Φβ- "Σορρυ ρε μαλάκα αλλά η Φανή με έπρηξε γιατί ανησύχησε για την Αλεξία!"
Α- "Ναι Φοίβο φεύγεις;"
Φβ- "Έφτανες σε οργασμό και σε διέκοψα;" Λέει και τον κοιτάζω με δολοφονικό βλέμμα καθώς γελάει.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...