Κεφάλαιο 26

3.2K 252 11
                                    

~ΠΑΝΟΥ POV~

Ξυπνάω και την έχω αγκαλιά, είναι τόσο ωραία γαμωτο! Την κοιτάζω και της χαϊδεύω τα μαλλιά. Μετά από λίγο ανοίγει τα μάτια της και μα κοιτάει.

Π- "Καλημέρα λατρεία μου!"

Α- "Καλημέρα μωράκι μου!" Είπε και την φίλησα. Γύρισε από την πλευρά μου και την αγκάλιασα, η στύση μου έχει σηκωθεί. Γαμώτο με επιρρεάζει! Την αρπάζω και την φιλάω, την βάζω από κάτω και την φιλάω μία στο στόμα και μία στον λαιμό. "Πάνο..."

Π- "Μμ..."

Α- "Θα σε ξενερώσω αλλά, δεν έχω όρεξη..." Είπε ντροπαλά.

Π- "Μωρό μου μην ντρέπεσαι, δεν πιράζει! Απλός ο 'φίλος' μου από κάτω ερεθυστικε."

Α- "Σορρυ ρε Πάνο!" Είπε και ένα δάκρυ κύλισε από το μάγουλό της. Όχι, δεν πρέπει να κλαίει για μαλακιες! Σκούπισα το δάκρυ με τον αντίχειρά μου και την φίλησα γλυκά.

Π- "Στεναχωριέσαι για μαλακιες!" Είπα και με έσφιξε. "Πάμε κάτω να φάμε και να πάμε παραλία!" Είπα και μου έγνεψε καταφατικά. Κατεβήκαμε κάτω και πήγαμε στην κουζίνα. "Θες να φάμε κρέπες;"

Α- "Ναι αλλά θα τις κάνω εγώ!"

Π- "Εσύ είσαι η καλεσμένη, εγώ θα της κάνω!" Λέω ενώ βγάζει από το ντουλάπι και να πέρνει την μερέντα.

Α- "Όχι, εγώ..."

Π- "Εγώ μωρό μου!"

Α- "Όχι, εγώ!" Είπε και άνοιξε την μερέντα και με πλησίασε. Βούτηξε το δάχτυλου της στην μερέντα και έκανα βήματα προς τα πίσω. Στούκαρα σε τοίχο και κατάλαβα πως είμαι παγυδευμένος, πασαλληβει την μύτη μου με μερέντα. Βουτάω το δάχτυλό μου στην μερέντα και της βάζω στην μύτη. Βάζει το δάχτυλό της στην μερέντα και της το γλύφω πριν με λερώσει. Βάζω το δάχτυλό μου και ορμάει στα χείλη μου, με φιλάει και οι μύτες μας γίνονται χάλια. Την γλυκιά μας στιγμή την χαλάει το κουδούνι! Πάντα κάτι μας χαλάει τις ωραίες μας στιγμές!! Πηγαίνω να ανοίξω, ανοίγω και βλέπω τον Φοίβο και την Φανή.

Φ+Φβ- "Καλημέρα."

Π- "Καλημέρα!" Είπα και πέρασαν μέσα.

Φβ- "Μαλάκα έχεις μερέντα!"

Π- "Το ξέρω!" Είπα και κοίταξα την Αλεξία, μου χαμογέλασε και γελάει. "Φάγατε παιδιά;"

Φβ- "Ναι."

Π- "Θέλετε έναν καφέ τουλάχιστον; Θα κάνω κρέπες."

Α- "Λάθος. Εγώ θα κάνω κρέπες!!" Έχει πολύ πείσμα αυτό το κορίτσι!

Best Friends? Where stories live. Discover now