Ξυπνάω και την αγκαλιάζω σφιχτά, την φιλάω στο μάγουλο και κατεβαίνω στον λαιμό της. Της κάνω δυνατές πιπιλιές και ξυπνάει απότομα.
Α- "Εεε!! Πονάει!!" Είπε και έπιασε τον λαιμό της στο μέρος που της έκανα την πιπιλιά. "Τώρα θα δεις!" Είπε και ήρθε από πάνω μου, μου κάνει μια γερή πιπιλιά στον λαιμό μου και ξανά ξαπλώνει δίπλα μου.
Π- "Αυτό που έκανες δεν ήταν σωστό!" Λέω και πάω από επάνω της.
Α- "Πάνο σε παρακαλώ, δεν είμαι καλά!" Είπε και φίλησα το κεφαλάκι της.
Π- "Ίσως είναι από τις 6 βότκες που ήπιες!"
Α- "ΠΟΣΕΣ;;;;" Ρωτάει σοκαρισμένη και προσπαθεί να σηκωθεί.
Π- "Δεν είχες σταματημό!" Είπα και την φίλησα.
Α- "Το κεφάλι μου πονάει!"
Π- "Πάμε να κάνουμε ένα ντουζ και μετά πάμε να πιούμε έναν καφέ."
Α- "Καλά, πάω εγώ πρώτη για μπάνιο."
Π- "Είπα πάμε για μπάνιο!"
Α- "Καλά!" Είπε και σηκώθηκε. Μπήκαμε στο μπάνιο και ξεντυθήκαμε. Μπαίνουμε στην ντουζιέρα και την χουφτώνω, γυρνάει και με κοιτάζει. "Θέλω να κάνω μπάνιο!" Παραπονέθηκε.
Π- "Έλααα..." Την παρακαλάω.
Α- "Όχι ρε Πάνο!"
Π- "Γιατί αρπάζεσαι;"
Α- "Συγνώμη..." Απολογείται.
Π- "Δεν πιράζει!" Είπα και την αγκαλιάζω. Ανοίγει το νερό και πέφτει επάνω μας, την φιλάω και γραπόνεται από την πλάτη μου. "Πήδα." Της λέω και πηδάει επάνω μου. Κλείνω την βρύση και την αφήνω κάτω, παίρνει το σαμπουάν και αλείφει το σώμα μου παίρνω σαμπουάν και κάνω το ίδιο με το δικό της.
-----
Βγαίνουμε από το ντουζ και της δίνω μία μπλούζα μου η οποία της είναι σχετικά καλά μία φόρμα μου. Όχι ότι δεν έχει ρούχα εδώ, αλλά μου αρέσει να την βλέπω με τα δικά μου. Κατεβαίνουμε κάτω και ξεκινάω να κάνω πρωινό, το απόγευμα έχουμε kick box. Ξεκίνησα να κάνω κρέπες και η Αλεξία τις αλείφει με μερέντα και βάζει και τριμμένο μπισκότο. Αφού τελειώσαμε, τις φάγαμε και καθήσαμε στον καναπέ. Την φίλησα και την πήρα στην αγκαλιά μου.
15:30
Έφυγε για να ντυθεί για την προπόνηση. Ντύνομαι και ενημερώνω τους γονείς μου ότι πάω προπόνηση. Πάω στο αμάξι και πάω προς το σπίτι της, μετά από λίγο φτάνω σπίτι της και χτυπάω την πόρτα. Μου ανοίγει και την βλέπω με ένα καυτό σορτσάκι και μία μπλούζα λίγο πιο πάνω από τον αφαλό της. Δαγκώνω το κάτω χείλος μου.
Α- "Πάμε;"
Π- "Με αυτά που φοράς άλλου θέλω να σε πάω."
Α- "Ήρεμα τίγρη!" Είπε και με φίλησε. Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε για το μποξ.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...