Κεφάλαιο 43

2.3K 213 17
                                    

~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~

Έβαλα το μαγιό μου, έβαλα ένα σορτσάκι και μία μπλούζα, φόρεσα τα γυαλιά μου και έβαλα αντηλιακό. Πήρα την τσάντα στα χέρια μου και έβαλα 2 πετσέτες θαλασσης και το αντηλιακό μου.  Κατεβήκαμε από το ξενοδοχείο και πήγαμε στην Waterland, έβγαλα γρήγορα το πορτοφόλι μου, αλλά ο Πάνος πρόλαβε και πλήρωσε. Πήρε τα εισιτήρια και μπήκαμε.

Α- "Ρε Πάνο, δεν θέλω να ξοδεύεις τα λεφτά σου για εμένα!"

Π- "Μωρό μου, διακοπές είμαστε! Εγώ πληρώνω!!"

Α- "Εε... Δεν θα τα πληρώσεις όλα εσύ!"

Π- "Εγώ σε έφερα εγώ πληρώνω! Ούτως ή αλλιώς θέλω και τα πληρώνω!" Λέει και τον αγκαλιάζω. Τον φιλάω στα ζουμερά του χείλη και μετά με φιλάει ξανά αυτός. Σταματάμε το φιλί και πάμε σε κάτι ξαπλώστρες που βρήκαμε. Εγώ με την Φανή αφήνουμε τα πράγματα και βάζουμε αντηλιακό. Μπαίνουν τα αγόρια στην απλή πισίνα και πάμε και εμείς.

Μιλάμε για διάφορα πράγματα ενώ ο Πάνος με έχει αγκαλιά και ο Φοίβος την Φανή.

Π- "Λοιπόν παιδιά που θα πάμε το απόγευμα;"

Φ- "Πραγματικά δεν έχω ιδέα!"

Φβ- "Θέλετε να ξαναβγούμε ή να δούμε καμία ταινία;"

Α- "Εγώ λέω να δούμε καμια ταινία!"

Φ- "Ναι κι εγώ! Θα πάρουμε και πίτσα, αλλιώς δεν έρχομαι!!"

Φβ- "Μωρό μου εσύ!" Λέει και την φιλάει. "Είσαι μια φαγανού, μόνο το μωράκι μας μην παχύνεις!"

Φ- "Αυτό πεινάει συνέχεια!"

Π- "Ναι ρίξτα όλα στο μωρό!" Λέει ο Πάνος και τα αγόρια γελάνε.

Α- "Αναισθοιτα πλάσματα, ταΐζει τον εαυτό της και ένα μικρό πλασματάκι που Φοίβο είναι το παιδί σου!"

Φβ- "Ναι, αλλά η λαιμαργία, λαιμαργία!" Βλέπω την Φανή να βουρκώνει! Πόσο τις % είναι μαλακισμένα τα αγόρια;!

Η Φανή βγαίνει γρήγορα από την πισίνα και αρπάζει την πετσέτα. Τρέχει προς το αμάξι ενώ εγώ την ακολουθώ. Μόλις μπαίνει στο αμάξι, μπαίνω και εγώ μέσα πριν ξεκινήσει για το ξενοδοχείο.

Α- "Έλα αγάπη μου!!" Λέω και την αγκαλιάζω ενώ κλαίει. "Έλα, δεν αξίζει να κλαις για τα μαλακισμενα!" Λέω και με βγαίνει από την αγκαλιά μου.

Φ- "Αλεξία, θέλω να πάω σπίτι!"

Α- "Οκ, πάμε!" Λέω και βάζει μπρος.

Χίλια συγνώμη που άργησα να βάλω! Ναι, μπορείτε να με βρίσετε και φυσικά δικαιολογημένα! Δεν ξέρω πότε θα μπει επόμενο, αλλά κατά πάσα πυθανοτιτα να αργήσει... Αλλά θα προσπαθήσω το επόμενο να το κάνω μεγάλο!!

Best Friends? Where stories live. Discover now