Φ- "Φοίβο!"
Φβ- "Φανή!"
Φ- "Τι άλλαξε και μου ζητάς ξανά συγνώμη;"
Φβ- "Απλός κατάλαβα ότι δεν πρέπει να μαλώνουμε για μαλακιες!"
Φ- "Ναι αλλά δεν με εμπιστεύεσαι!"
Φβ- "Ρε καρδιά μου, εγώ φταίω! Δεν είναι ότι δεν σε εμπιστεύομαι, αλλά ζήλεψα!"
Φ- "Τι να σου πω;!"
Φβ- "Ότι με συγχωρείς!"
Φ- "Αυτό δεν γίνετε."
Φβ- "Δεν θα σε πιέσω άλλο, όταν νιώσεις ότι θες να με συγχωρέσεις, συγχωραμαι."
Φ- "Μα έχω δίκιο που είμαι νευριασμένη μαζί σου! Με σχολίασες για το μαγιό μου!!!"
Φβ- "Όπως πεις! Πάντως πρέπει να μάθουμε τι έγινε με την Αλεξία, ξέρεις για τις φωτογραφίες."
Φ- "Ναι, όντως! Η Αλεξία δεν έκανε κάτι τέτοιο και δεν θα έκανε ποτέ στον Πάνο αυτό το πράγμα."
Φβ- "Κάτι παίζετε! Θα πάω να ρωτήσω τον Διονύση που βρήκε τις φωτογραφίες."
Φ- "Θα έρθω και εγώ, αλλά να ξέρεις δεν σημαίνει πως σε συγχωρώ απλός θα κάνω το καλύτερο για την κολλητή μου."
Φβ- "Οκ!" Είπε και μπήκαμε στο αμάξι του. Ξεκίνησε για το σπίτι του Διονύση, μετά από 2-3 λεπτά φτάσαμε.
Βγαίνουμε από το αμάξι και πάμε προς την πολυκατοικία, χτυπάει το κουδούνι που μένει και περιμένουμε να μας ανοίξει ή να μιλήσει.
Δ- "Ναι;"
Φβ- "Διονύση, ο Φοίβος είμαι μαζί με την Φανή."
Δ- "Α οκ, περάστε." Είπε και ακούστηκε η πόρτα, την σπρώχνει και μπαίνουμε μέσα. Ανεβαίνουμε στον 1ο όροφο τον οποίο μένει και η πόρτα είναι ανοιχτή με αυτόν μπροστά στην πόρτα. Την ανοίγει πιο πολύ και μπαίνουμε μέσα. "Τι κάνετε παιδιά;"
Φβ- "Καλά. Ήρθα να σε ρωτήσω κάτι."
Δ- "Πες μου."
Φβ- "Που βρήκες τις φωτογραφίες;"
Δ- "Ποιες φωτογραφίες;" Μας κάνει και τον ανήξερο τώρα, αααα....
Φ- "Τις φωτογραφίες που έδωσες στον Πάνο..." Του υπενθυμίζω.
Δ- "Ααα... Δεν μπορώ να πω!"
Φβ- "Γιατί;"
Δ- "Γιατί δεν μπορώ!"
Φβ- "ΜΑΛΑΚΑ ΛΕΓΕ ΜΗ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ!!" Φώναξε και τον έπιασε από τον γιακά και τον σήκωσε λίγο.
Δ- "Δεν μπορώ!" Λέει γρήγορα!
Φ- "Γιατί;" Ρωτάω πιο γρήγορα.
Δ- "Γιατί δεν με αφήνει να το πω!" Λέει γρήγορα.
Φ- "Ποιος;" Λέω γρήγορα.
Δ- "Ο Μίλτος!" ΧΑ! Τον έπιασα!! Όταν μιλάς γρήγορα δεν δίνεις σημασία στο τι λες και σου ξεφεύγουν πράγματα! Αλλά στο θέμα μας τώρα.
Φ- "Τι⁉️" Είπα σοκαρισμένη!
Δ- "Δεν το μάθατε από εμένα!" Είπε και σήκωσε τα χέρια του.
Φβ- "Και οι φωτογραφίες;"
Δ- "Μοντάζ!" Είπε ο Διονύσης και ο Φοίβος τον άφησε κάτω.
Φβ- "Τον μαλάκα!!"
Φ- "Και σύ γιατί δέχτηκες να δώσεις τις φωτογραφίες;"
Δ- "Για... Για ένα κορίτσι..."
Φ- "Δηλαδή;"
Δ- "Μου αρέσει η Μαρία! Μου είπε πως αν κάνω μοντάζ τις φωτογραφίες και του τις δώσω θα τα φτιάξω με την Μαρία!!"
Φ- "Τα έφτιαξες μαζί της;" Ρώτησα όσο πιο ήρεμα μπορούσα.
Δ- "Μόνο αν χωρίσουν!"
Φβ- "Ρε Διονύση ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ, σε είχα για καλό παιδί!!!" Φώναξε δυνατά ο Φοίβος.
Δ- "Εσύ για να πλησιάσεις την Φανή, δεν θα το έκανες;"
Φβ- "Έχεις δίκιο! Θα έκανα τα πάντα!!" Είπε και χαμογέλασε! Γαμώτο είναι γλύκας!! Πήρε το τηλέφωνό του από την τσέπη του και καλεί...
~ΠΑΝΟΥ POV~
Βλέπω τηλεόραση κλαμένος... Γαμώτο πότε θα έρθει ο Φοίβος! Να τα βρούνε θέλουνε. Λες να τα βρήκαν και να είναι στο κρεβάτι; Τουλάχιστον κάποιος από τους δυό μας ας είναι ευτυχισμένος! Θα έπαιρνα τηλέφωνο αλλά δεν θέλω να κάνω χαλάστρα. Χτυπάει το τηλέφωνό μου, ο Φοίβος. Το σηκώνω απευθείας και το βάζω στο αυτί μου.
Π- "Έλα ρε μαλάκα που-" Είπα και με διέκοψε.
Φβ- "Γάμησέ τα! Συγχώρεσε την Αλεξία!! Όλα είναι ένα ψέμα!!"
Π- "Ε;"
Φβ- "Ο Διονύσης έκανε μοντάζ τις φωτογραφίες, για ένα κορίτσι τα έκανε ο άτιμος!"
Π- "Δηλαδή, ποιος κρύβεται πίσω απ' όλο αυτό;"
Φβ- "Ο Μίλτος!!"
Π- "ΘΑ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΩ!!!" Φώναξα νευριασμένος! ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ;!;!;!
Φβ- "Πάνε και πες το στην Αλεξία, όλα καλά θα πάνε!!"
Π- "Μα πως το ανακ-" Είπα και με διέκοψε.
Φβ- "Δεν έχεις χρόνο για ερωτήσεις! ΤΡΕΧΑ!!!" Φώναξε και η γραμμή έκλεισε. Βάζω παπούτσια και παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου ξεκινώντας για το σπίτι της λατρείας μου!!! Ευτυχώς όλα είναι καλά, τίποτα τώρα δεν μπορεί να μας το χαλάσει!
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...