~ΠΑΝΟΥ POV~
Μόλις μπήκαμε στο αμάξι, για προορισμό τα σπίτια μας. Φτάνω πρώτα στου Φοίβου και καταβαίνει.
Φβ- "Πάνο, μετά θα κατέβουμε για καφέ!" Είπε ο Φοίβος και του έγνεψα, έκλεισε την πόρτα και ξεκινάω για το σπίτι της Φανής.
Π- "Γιατί δεν το συγχωρείς;"
Φ- "Τι γιατί;; Ζηλεύει και πρέπει να πάρει το μάθημά του!"
Π- "Ρε Φανή, μήπως λέω εγώ τώρα μήπως το τραβάς λίγο το σχοινί;;"
Α- "Πάνο με δουλεύεις; Ο Φοίβος την σχολίασε για το τι φοράει!! Αυτός το τράβηξε το σχοινί!!" Είπε δυνατά.
Π- "Ναι, αλλά ζήτησε συγνώμη! Κατάλαβε ότι έκανε λάθος!!"
Α- "Κάνεις λάθος! Εσύ τον είπες να της ζητήσει συγνώμη."
Π- "Εσύ κάνεις λάθος Αλεξία, εγώ τον παρότρυνα να ζητήσει συγνώμη και του εξύγησα τους λόγους! Αυτός απλά δέχτηκε!"
Φ- "Παιδιά σταματήστε! Θα το λύσουμε μόνοι μας το θέμα, δεν πρέπει να ανακατεύεστε!!" Είπε η Φανή και σιωπήσαμε. Φτάσαμε σπίτι της, κατεβαίνει. "Που θα πας;"
Α- "Στου Πάνου."
Φ- "Θα έρθω σε δύομιση ώρες για να κατέβουμε για ψώνια."
Α- "Οκ μπάι!" Είπε και πήγε στην θέση του συνοδηγού.
Π- "Με ρώτησες;" Της είπα και με κοίταξε απορημένα.
Α- "Τι εννοείς;"
Π- "Για να έρθεις σπίτι μου. Με ρώτησες;"
Α- "Θα' πρεπε;"
Π- "Φυσικά, σπίτι μου είναι!!"
Α- "Καλά... Μπορώ να έρθω στο σπίτι σου;"
Π- "Όχι! Αν δεν με φίλησες!!"
Α- "Πφφ... Καλά!" Είπε και με φίλησε στο μάγουλο.
Π- "Στο στόμα!" Είπα και με φίλησε.
Α- "Τώρα μπορώ;"
Π- "Όχι, πρέπει να με αφήσεις να αγγίξω το σώμα σου!!" Είπα και φτάσαμε σπίτι μου.
Α- "Το έχεις αγγίξει πολλές φορές!"
Π- "Και; Θέλω ξανά!"
Α- "Πρέπει;"
Π- "Αχα!!" Είπα και έκανα το κάθισμα πίσω, ήρθε πάνω στα πόδια μου και την αγγίζω απαλά στην κοιλιά της. Ανεβαίνω προς τα επάνω και χουφτώνω το στήθος της, της βγάζω την μπλούζα και μένει με το σουτιέν.
Α- "Εμμ... Πάνο..." Είπε διστάζοντας.
Π- "Πες μου μωρό μου."
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...