~ΦΟΙΒΟΥ POV~
Έχω κλειστά τα μάτια μου και χαλαρώνω δίπλα της κρατώντας της το χέρι. Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και την βλέπω καθισμένη στο κρεβάτι.
Φβ- "Μωρό μου, μωρό μου συγνώμη!! Εγώ φταίω, εγώ φταίω για όλα. Χίλια συγν-" Με διέκοψε με ένα φιλί.
Φ- "Σε αγαπώ!!" Είπε και την ξαναφίλησα αλλά αυτήν την φορά παθιασμένα και αργά.
Φβ- "Με συγχωρείς;"
Φ- "Δεν φταις εσύ! Εγώ έφταιγα που δεν έτρωγα. Είμαι χαζή, δεν έπρεπε να το κάνω αυτό για ένα αγόρι πόσο μάλλον για έναν βλάκα!" Είπε και γέλασε. Ξαπλώνω δίπλα της και την φιλάω στο μέτωπο. "Για εσένα το έκανα!"
Φβ- "Ποιο πράγμα;"
Φ- "Για εσένα ζω. Σε άκουγα που μου μιλούσες... Ήθελα να σηκωθώ και να σε φιλήσω, αλλά δεν μπορούσα."
Φβ- "Μωρό μου, σε αγαπώ πάρα πολύ!" Είπα και την ξαναφίλησα στο μέτωπο και αυτή ξάπλωσε στο στήθος μου. Χτυπάει η πόρτα.
Φ- "Ναι;"
Α- "Αγάπη μου, λατρεία μου, επιτέλους ξύπνησες!!!" Είπε και την αγκάλιασε. Αααα Αλεξία κόψε κάτι, κόψε κάτι δικιά μου είναι!!
Φβ- "Εεε δικιά μου είναι!" Είπα και την έσφιξα στην αγκαλιά μου.
Φ- "Φοίβο τρελάθηκες;"
Α- "Βλάκας είναι, γιατί δεν τον χωρίζεις απορώ..."
Φβ- "Ααα ώστε αυτή σου βάζει ιδέες..."
Α- "Ααα Φοίβο, καλά τα πηγαίναμε..." Είπε νευριασμένη.
Φβ- "Αλεξία, χαλάρωσε για πλάκα το είπα. Έχεις κάτι;"
Α- "Εμ..."
Φ- "Τι έγινε;"
Α- "Τίποτα. Απλός... Οι γονείς μου, αλλάζουν δουλειά και δεν θα είμαι μόνη στο σπίτι."
Φ- "Αχααα..."
Α- "Τέλος πάντων, πως είσαι;"
Φ- "Καλά, έχω και τον Φοίβο. Οπότε θα φύγω γρήγορα από εδώ μέσα. Αλήθεια σας είπαν πότε βγαίνω;"
Α- "Σήμερα, μάλιστα και τώρα. Αλλά..."
Φ- "Αλλά, τι;"
Α- "Πρέπει να υπογράψει κάποιος ενήλικας..."
Φ- "Δεν πιστεύω να είπατε τίποτα στους γονείς μου;" Ρώτησε η Φανή αγχωμένη.
Α- "Όχι, φυσικά και όχι!"
Φ- "Ουφ..."
Α- "Ναι, αλλά ποιος θα υπογράψει;"
Φβ- "Το βρήκα!! Ο Κώστας!"
Φ+Α- "Ο Ποιος;"
Φβ- "Ο αδερφός του Πάνου ρε κορίτσια!!" Είπα και σηκώθηκα, βγήκα έξω και είπα τον Πάνο να καλέσει τον αδερφό του. Συμφώνησε να υπογράψει για να βγει και μετά από 5 λεπτά ήρθε. Υπέγραψε και βγήκαμε, επιτέλους πέρασε και αυτό!!
~ΠΑΝΟΥ POV~
Ευτυχώς όλα καλά με την Φανή. Πάμε στο σπίτι μου για να κάτσουμε όλοι μαζί να χαλαρώσουμε, αφού οι γονείς μου λείπουν. Μπαίνουμε στο σπίτι και ξαπλώνουμε στον καναπέ, εχώ στην αγκαλιά μου την Αλεξία την φιλάω γλυκά στα χείλη και εκείνη ξαφνιάζεται.
Α- "Έγινε κάτι;"
Π- "Όχι μωρό μου! Θέλετε να δούμε καμία ταινία;"
Α+Φ+Φβ- "Ναι." Είπαν και έβαλα μια τυχαία ταινία.
Η Φανή και ο Φοίβος είναι αγκαλιά και κοιμούνται μαζί είναι δικαιολογημένοι είναι πολύ κουρασμένοι.
Π- "Πάμε!"
Α- "Που;"
Π- "Πάνω."
Α- "Γιατί;"
Π- "Γιατί... Έχω μια δουλειά και θέλω βοήθεια."
Α- "Οκ, πάμε!" Αχ που να 'ξερες ποια είναι η δουλειά σου! Μπαίνουμε στο δωμάτιό μου και ρίχνω επίτηδες και δήθεν καταλαθος κάτω 2€ από μπροστά της, ενώ εγώ είμαι από πίσω της.
Π- "Μπορείς να μου το δώσεις λίγο;"
Α- "Ναι." Είπε και έσκυψε, της χουφτώνω τον κώλο και αυτή σηκώνεται απότομα. "Αα, τώρα κατάλαβα ποια είναι η σημαντική σου δουλειά..." Είπε και την φίλησα.
Την έριξα απότομα στο κρεβάτι και της αφαίρεσα γρήγορα τα ρούχα και τα εσώρουχα. Αφαιρώ το μποξεράκι μου και μπαίνω απευθείας μέσα της, την φιλάω στο στήθος της και στον λαιμό της. Μετά από λίγο τελειώνουμε μαζί, ντυνόμαστε και κατεβαίνουμε κάτω. Ξαπλώνουμε στον άλλον καναπέ και την έχω αγκαλιά μου...
Ένα έχω να πω, στο επόμενο εξελίξεις...
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...