Κεφάλαιο 60

2.4K 200 39
                                    

~ΠΑΝΟΥ POV~

ΠΩΩΩ ΓΙΩΡΓΟ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΣ! ΤΕΛΕΙΑ! ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΜΑΘΕ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ!!!! 😡😡😡😡

Π- "Πας καλά ρε μαλάκα;" Λέω ενώ πάω να του ξανά ορμήσω αλλά ξέχασα πως με κρατάει ο Φοίβος.

Γιω- "Ρε πόσο μαλάκας παίζει να είσαι;" Λέει διστακτικά γιατί κατάλαβε την πουστιά που είπε!

Π- "Εγώ δεν θα έκανα ποτέ τίποτα με καμία ρε! Την Αλεξία την αγαπώ!! Την Α-Γ-Α-Π-Ω!!!!" Λέω και τελικά ηρεμώ. Ο Φοίβος με αφήνει και πάω στην Αλεξία. Την παίρνω στην αγκαλιά μου και της φιλάω το μέτωπο.

Α- "Πάνο.. Τι ήταν αυτο που είπε;" Λέει και την σφίγγω στην αγκαλιά μου.

Π- "Τίποτα ζωή μου! Για να με πηράξει το είπε.." Λέω και φιλάω τα ζουμερά της χείλη. "Εμείς δεν παίζουμε!" Λέω και βγαίνουμε απ' τον κύκλο. Την παίρνω από το χεράκι της και πάμε να ξαπλώσουμε λιγάκι. Της φιλάω το κεφαλάκι και αυτή ξεφυσάει. Εύχομαι να μην το πίστεψε, γιατί αλλιώς την έκατσα! Θα της το πω μεθαύριο, τουλάχιστον αν χωρίσουμε να έχει το δωράκι της να με θυμάται. "Πάμε σπίτι;"

Α- "Ναι, γιατί ούτε εγώ έχω όρεξη..." Λέει και πιάνω το πρόσωπό της να την φιλήσω, αλλά με τα δάχτυλά μου πιάνω κάτι υγρό στα μάγουλά της. ΚΛΑΙΕΙ;!

Π- "Μωρό μου κλαις;!" Της λέω ήρεμα καθώς προσπαθώ να την κοιτάξω, αλλά δεν έχει φως.

Α- "Τι; Όχι ρε Πάνο τι λες;" Λέει αλλά η φωνή της είναι διαφορετική.

Π- "Καρδιά μου γιατί κλαις;" Λέω και της φιλάω το μάγουλο,

Α- "Να.. Απλός ξέρεις.... Δεν...... Δεν είμαι καλά... Αυτό είναι όλο..." Λέει, αλλά και οι 2 ξέρουμε πως δεν με πείθει.

Π- "Βρε μωρό μου.." Λέω μπας και με πει την αλήθεια.

Α- "Πάνο....." Λέει και κάνει μια παύση. "Με απάτησες;"

Π- "Καρδούλα μου γλυκιά, αυτά θα τα πούμε αύριο..."

Α- "Πάνο, όμως δεν μου απάντησες!"

Π- "Όχι καρδιά μου!" Λέω και την φιλάω.

Α- "Σ' αγαπώ.. Μην με αφήσεις ποτέ!"

Π- "Και εγώ σ' αγαπώ Άγγελέ μου. Δεν θα σε αφήσω πότε, ακόμα και να χωρίσουμε." Λέω και την αγκαλιάζω. "Άντε πάμε;" Λέω και σηκώνεται.

Α- "Πάμε." Λέει και πάμε προς το αμάξι.

Ανεβαίνω στο αμάξι καθώς αυτή κάνει κάτι με το κινητό της. Μετά από λίγο ανεβαίνει.

Α- "Σπίτι σου πάμε;"

Π- "Ναι μωρό μου."

-----

Best Friends? Where stories live. Discover now