Δεν το πιστεύω... Αυτό που κάνει στην Αλεξία... Δεν, δεν μπορώ να το πιστέψω... Είναι ένας τεράστιος μαλακας!! Γιατί το κάνει αυτό στην καλήτερή μου φίλη;
Φ- "Κχμ, κχμ..." Έκανα και τους διέκοψα από το φιλί τους. Και ναι, ο Πάνος φιλίες την μεγαλήτερη τσούλα του σχολείου, την Ρούλα.
Π- "Φανή, Φανή... Μην, μην πεις τίποτα στην Αλεξία, ήταν καταλάθος..." Λέει ενώ τρέχω για να βρω την Αλεξία και αυτός με ακολουθεί σαν σκυλάκι. Με πιάνει στο χέρι, σταματάω απότομα και γυρνάω, τον κοιτάω, προσπαθώ να αποφύγω την λαβή του, αλλά δεν μπορώ. "Σε παρακαλώ ρε Φανή, ήταν κατάλαθος. Ποτέ δεν θα φιλούσα άλλη! Ξέρεις πόσο την αγαπάω την Αλεξία..."
Φ- "Αλλά την φίλησες!"
Π- "Σου είπα αυτή με φίλησε, δεν θα το έκανα στην Αλεξία γαμώτο, την αγαπάω τόσο πολύ γαμημένα!!"
Φ- "Πάνο δεν θα της πω τίποτα αλλά θα της φέρεσαι ωραία. Πρέπει να το μάθει..."
Π- "Σε ευχαριστώ!" Είπε και με φίλησε στο μαγουλο.
Φβ(Φοίβος)- "Εε μακριά είναι δικιά μου!!" Είπε και τον έσπρωξε, ο Πάνος γέλασε και ο Φοίβος με φίλησε. Πήγαμε ξανά στην τάξη και βλέπω ακόμα αυτήν την πουτάνα να κάθετε εκεί που ήταν πριν.
Π- "Έτσι και με ξαναφιλήσεις, θα έχεις άσχημα μπλεξίματα!" Απείλησε ο Πάνος την Ρούλα. Κάτσαμε στις θέσεις μας και ξεκίνησε το μάθημα.
-------
Επιτέλους τελείωσε το σχολείο, θα πάω στην Αλεξία να της το πω. Δεν πρέπει να το μάθει από άλλους, κανονικά πρέπει να το μάθει από τον ίδιο τον Πάνο... Παίρνω το κινητό στα χέρια μου και καλώ τον Πάνο...
Π- "Έλα Φανή; Της είπες τίποτα;"
Φ- "Όχι, αλλά θα της πεις εσύ. Δεν γίνετε ρε Πάνο, πρέπει να μάθει..."
Π- "Αν μάθει όμως θα με χωρίσει και δεν μπορώ χωρίς αυτήν να ζω!"
Φ- "Πάνο ή θα της το πεις εσύ ή θα της το πω εγώ τώρα!"
Π- "Ρε Φανή.... Καλά θα της το πω, πάω από εκεί..."
Φ- "Δεν είναι σπίτι στην πλατεία είναι, μετά απ' όλο αυτό που έγινε το πρωί πήγε μία βόλτα, τώρα μου έστειλε μήνυμα..."
Π- "Πάω..." Είπε και το κλείσαμε. Ξεκινάω τον δρόμο για το σπίτι μου.
~ΠΑΝΟΥ POV~
Πάω προς την πλατεία και την βλέπω να κάθεται στο παγκάκι, γαμώτο πως θα το κάνω; Πηγαίνω και κάθομαι δίπλα της, την κοιτάω και με κοιτάει.
Α- "Πως ήξερες που είμαι;"
Π- "Πρέπει να σου πω κάτι."
Α- "Πες μου..."
Π- "Αλεξία, η Ρούλα με φίλησε..."
Α- "Τι;;;" Είπε και σηκώθηκε θυμωμένη. Πάει να φύγει αλλά την τραβάω από την μπλούζα και την πιάνω στην αγκαλιά μου. "Άσε με..." Είπε με σπας την φωνή... Κλαίει;
Π- "Ρε μωρό μου, μην κλαις γαμώτο!! Αυτή με φίλησε!"
Α- "Παράταμε!!" Είπε και άρχισε να κλαίει.
Π- "Ρε μωρό μου μην κλαις!" Είπα και προσπάθησα να την ηρεμήσω.
Ξέρω μικρό αλλά δεν είχα χρόνο αλλά θα ανεβάσω αύριο.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...