Χτυπάει το κινητό μου και σηκώνομαι για να το πάρω.
Α- "Έλα μαμά."
Λ- "Αγάπη μου, που είσαι;"
Α- "Στον Πάνο."
Λ- "Σπίτι μας δεν θα κοιμόσασταν;"
Α- "Ναι, εμμ... Άλλαξαν απλός τα πράγματα και ξέχασα να σε πάρω τηλέφωνο."
Λ- "Δεν πειράζει. Τι ώρα θα έρθεις;"
Α- "Δεν ξέρω μαμά... Τα λέμε."
Λ- "Τα λέμε αγάπη μου!" Είπε και το κλείσαμε.
Ανοίγω καλύτερα τα μάτια μου για να δω σε ποιο δωμάτιο είμαι και βλέπω ότι είμαι στο σαλόνι. Γυρνάω από την αριστερή μου πλευρά και βλέπω τον Πάνο να σηκώνεται.
Π- "Τι έγινε;"
Α- "Τίποτα!"
Π- "Θες να φτιάξω να φάμε;"
Α- "Ναι!!!"
Π- "Ωραία, θες τηγανίτες ή κρέπες;"
Α- "Κρέπες!!"
Π- "Ωραία, σε λίγο θα πάω να κάνω!"
Α- "Πάνο; Που είναι που είναι οι γονείς σου;"
Π- "Πάνω είναι τους είδα εχθές που ερχόντουσαν."
Α- "Αα..."
Π- "Γιατί;"
Α- "Γιατί θα μπορούσα να κάνω αυτό!" Είπα και φίλησα, ανταπέδωσε μέχρι που...
Ν- "Κγμ, κγμ" Όχι γαμώτο μας είδε ο μπαμπάς του!
Π- "Καλημέρα μπαμπά."
Α- "Καλημέρα κύριε Νίκο."
Ν- "Τι κάνεις, κορίτσι μου;"
Α- "Καλά, εσείς;"
Ν- "Καλά."
Π- "Να φτιάξω κάτι να φάμε;"
Ν- "Θα κατέβει η μαμά και θα κάνει."
Π- "Οκ." Είπε και κατέβηκε η κυρία Κατερίνα.
Κ- "Καλημέρα."
Α-"Καλημέρα κυρία Κατερίνα."
Κ- "Καλημέρα Αλεξία μου, τι κανεις;"
Α- "Καλά, εσείς;"
Κ- "Καλά."
Π- "Άντε μαμά πάνε φτιάξε να φάμε." Γκρίνιαξε...
Κ- "Καλημέρα και σε εσένα! Πάω" Είπε και πήγε στην κουζίνα. Μετά από 15 λεπτά μας φωνάζει: "Ελάτε!" Είπε και πήγαμε για να φάμε. Έκανε κρέπες και τηγανίτες, εγώ πάντως τρώω κρέπα με μερέντα. Αφού φάγαμε σηκωθήκαμε εγώ και ο Πάνος.
Π- "Πάμε στο δωμάτιό μου;"
Α- "Ναι." Είπα και πήγαμε.
Π- "Θες να δούμε ταινία;"
Α- "Θες να κάνουμε κάτι άλλο;"
Π- "Ρε μωρό μου, σίγουρα;"
Α- "Ναι, θέλω να είσαι ο πρώτος μου!"
Π- "Αν το μετανιώσεις έστω και την τελευταία στιγμή πες το μου, εντάξει;"
Α- "Ναι αγάπη μου!" Είπα και σηκώθηκε, κλείδωσε την πόρτα και ήρθε από πάνω μου.
Με φιλάει στο στόμα και κατεβαίνει προς τον λαιμό μου, τον τεντώνω για να έχει καλύτερη πρόσβαση και μου βγάζει σιγά σιγά την μπλούζα. Την πετάει κάτω και μου βγάζει και το σουτιέν. Μου φιλάει το στήθος και μου το πιπιλάει, το φυσάει και το κάνει να ερεθιστεί. Βγάζει την μπλούζα του και τα χέρια μου ακουμπάνε στους κοιλιακούς τους. Βγάζει αργά αργά την φούστα και κατεβαίνει στην κοιλιά μου, φιλώντας με. Βγάζει το παντελόνι του και το μποξεράκι του μαζί, σηκώνεται και βάζει ένα προφυλακτικό στην στύση του. Έρχεται ξανά από πάνω μου και μου βγάζει το εσώρουχο.
Π- "Είσαι σίγουρη;"
Α- "Ναι!" Αν και δεν είμαι στ' αλήθεια σίγουρη.
Μπαίνει μέσα μου σιγά σιγά, εγώ γατζωνω τα νύχια μου στην πλάτη του από πόνο.
Π- "Πονάς;" Με ρωτάει ενώ με φιλάει στο στόμα.
Α- "Λίγο." Είπα μέσα από τα φιλιά μας.
Συνέχισε να μπαίνει αργά μέσα μου, μέχρι που τώρα μπήκε απότομα.
Α- "Ααα..." Φώναξα από πόνο και από απόλαυση. Βγήκε από μέσα μου και ξάπλωσε δίπλα μου, πέρασε το χέρι του γύρω από τους ώμους μου και με έβαλε στην αγκαλιά του.
Π- "Πως είσαι;"
Α- "Καλα!" Είπα και τον φίλησα.
Π- "Πονάς;"
Α- "Λίγο."
Π- "Σε λίγο θα νιώσεις καλύτερα!" Είπε και με φίλησε.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...