~ΦΑΝΗΣ POV~
Δεν... Δεν μπορώ να το πιστέψω. Με χώρισε... Γιατί; Γιατί, γαμώτο; Γιατί; Του έκανα κάτι; Μήπως θέλει άλλη; Όλες οι ερωτήσεις μου έρχονται στο μυαλό και αναρωτιέμαι το γιατί... Γιατί γαμώτο... Κλαίω στην αγκαλιά της κολλητής μου, ευτυχώς που εχω αυτήν! Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς αυτήν!! Κλαίω ασταμάτητα...
~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Γαμώτο σου Φοίβο θα σε πνίξω...
Α- "Πάω να βρω τον Φοίβο!" Είπα και σηκώθηκα.
Φ- "Τι; Όχι, κάτσε κάτω!!"
Α- "Πάω!" Είπα και έφυγα. Παίρνω τηλέφωνο τον Φοίβο και του λέω να συναντηθούμε στο πάρκο. Παίρνω επισης τηλέφωνο τον Πάνο να πάει να προσέχει την φανεί για να μη κάνει καμία βλακεία. Φτάνω στο πάρκο και βλέπω τον Φοίβο να... Να καπνίζει;;; Πάω κοντά του και κάθομαι δίπλα του. "Από πότε καπνίζεις;"
Φβ- "Τι θες;"
Α- "Γιατί χώρισες την Φανή;"
Φβ- "Δεν σε αφορά!"
Α- "Άκου Φοίβο μίλα μου καλύτερα γιατί δεν θα την βγάλουμε καθαρή! Ό,τι αφορά την κολλητή μου αφορά και εμένα! Τελείωνε..."
Φβ- "Αλεξία, δεν μου συμπεριφέρθηκε καλά..."
Α- "Τι; Η Φανή; Αποκλείεται!"
Φβ- "Αλεξία, όταν μου μιλούσε για τα προβλήματά της εγώ την άκουγα. Όταν όμως της μιλούσα εγώ με έγραφε!!" Είπε και πέταξε το τσιγάρο κάτω.
Α- "Φοίβο, την αγαπάς;"
Φβ- "Δεν ξέρω Αλεξία..."
Α- "Φοίβο, πέρα από τον εγωισμό και τα προβλήματα, τι νοιώθεις γι' αυτήν;"
Φβ- "Δεν νοιώθω τίποτα!"
Α- "Οκ, πάω πάσο."
Φβ- "Αλεξία, ίσως να την αγαπάω την Φανή!"
Α- "Αφού την-"
Φβ- "Είπα ίσως, μην το παίρνεις σαν ναι!"
Α- "Καλά..." Είπα και έφυγα, πήγα σπίτι της Φανής και είδα τον Πάνο να αγκαλιάζει την Φανή. Λογικό το βρήσκω, δεν είχε εμένα να αγκαλιάσει... Μόλις με είδε έτρεξε κοντά μου.
Φ- "Τι έγινε; Τι σου είπε;"
Α- "Κοίτα Φανή, ο Φοίβος ίσως σε αγαπάει ακόμα!"
Φ- "Τι εννοείς ίσως;" Είπε και της εξήγησα... "Δηλαδή εγώ φταίω;"
Α- "Σορρυ που θα στο πω, αλλά ναι..."
Φ- "Πρέπει να του μιλήσω!" Είπε και τον πήρε τηλέφωνό μου.
~ΦΟΙΒΟΥ POV~
Κάθομαι στο μπαλκόνι και καπνίζω το 16ο τσιγάρο για σήμερα, γαμώτο γιατί με αγνοεί; Γιατί φιλήθηκε με άλλον; Γιατί; Χτυπάει το τηλέφωνό μου, είναι η Αλεξία. Το σηκώνω:
Φβ- "Έλα ρε Αλεξία!"
Φ- "Φοίβο, Φοίβο, συγνώμη..."
Φβ- "Φανή άσε τις συγγνώμες, αυτό που έκανες δεν διορθώνετε!"
Φ- "Συγνώμη, χίλια συγνώμη!"
Φβ- "Φανή, χωρίσαμε!"
Φ- "Δηλαδή εσύ μπορείς να προχωρήσεις;" Είπε και δεν ξέρω τι να απαντήσω. Φυσικά και δεν μπορώ να προχωρήσω, είμαι ερωτευμένος μαζί της!
Φβ- "Ναι!" Είπα και το έκλεισα. Τώρα με καλεί ο Πάνος, σίγουρα θα είναι η Φανή... "Ρε κορίτσι μου, τι δεν καταλαβαίνεις; ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ! ΤΕ-ΛΙΩ-ΣΑ-ΜΕ!"
Π- "Ούτε καν το αρχίσαμε! Και δεν είμαι κορίτσι!!"
Φβ- "Σόρρυ ρε μαλάκα, νόμιζα ότι ήσουν η Φανή..."
Π- "Μαλάκα, εξύγησέ μου τι έγινε!" Είπε και του είπα ότι έμαθα από τον Οδυσσέα ότι η Φανή φίλησε τον Αχιλλέα. "Πας καλά; Νομίζεις ότι η Φανή θα φιλούσε άλλον ενώ τα έχετε;"
Φβ- "Δεν ξέρω, καλύτερα να πάρω απόσταση..."
Π- "Κάνεις λάθος και μετά θα το μετανιώνεις!! Θα χτυπάς το κεφάλι σου και θα λες 'Γιατί την χώρισα, γιατί;' Έτσι θα λες!"
Φβ- "Είπα θα πάρω αποστάσεις, ΤΕΛΟΣ!" Είπα και το έκλεισα.
~ΦΑΝΗΣ POV~
Έχουν περάσει 3 μέρες και αρνούμαι να φάω ή να πιώ κάτι. Αυτές τις 3 μέρες η Αλεξία και ο Πάνος είναι στο πλάι μου και με στηρίζουν, προσπαθούν να με κάνουν να φάω αλλά εγώ αρνούμαι στα πάντα.
Α- "Φάε ρε Φανή, θα λιποθυμήσεις στο τέλος!"
Φ- "Όχι!" Είπα και έφυγα από το δωμάτιό μου, μόλις κατέβαινα τις σκάλες μια ζαλούρα μου ήρθε και έπεσα κάτω. Μετά όλα μαύρα...
Γεια σας παιδιά, αυτό είναι το επόμενο κεφάλαιο. Τι λέτε να έπαθε η Φανή; Τι λέτε να γίνει; Αυτό θα το μάθουμε στο επόμενο κεφάλαιο που θα μπει αύριο!
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...