Κεφάλαιο 38

2.4K 221 18
                                    

Π- "Έλα καρδιά μου, ηρέμησε..." Λέω και την φιλάω απαλά στα γλυκά της χείλη. Απομακρύνεται από την αγκαλιά μου και κοιτάει κάτω, της πιάνω τα χέρια και προσπαθώ να δω τα όμορφα ματάκια της. "Είσαι καλύτερα;" Λέω και μου γνέφει καταφατικά, ρουφάει την μύτη της και την φιλάω.

Α- "Πάνο..."

Π- "Ναι ψυχή μου;"

Α- "Εμ... Δεν ξέρω..." Με μπερδεύει!

Π- "Πες μου καρδούλα μου!"

Α- "Εμ... Πάνο... Θέλω... Θέλω να..."

Π- "Πες μου!" Λέω και εκείνη την στιγμή, έρχεται ο Φοίβος.

Φβ- "Συγνώμη ρε Αλεξία μου, συγνώμη!!" Λέει και την αγκαλιάζει.

Α- "Δεν πειράζει!"

Φβ- "Έλα, πάμε! Ήρθαμε διακοπές για να χαλαρώσουμε σωστά;"

Α- "Ποιος ήρθε;"

Φβ- "Λέω, ήρθαμε διακοπές για να χαλαρώσουμε!"

Π- "Θα μείνουμε σε ένα ξενοδοχείο!"

Α- "Καλά, γιατί κάνετε τόσα έξοδα;"

Π- "Γιατί μωρό μου, σας αγαπάμε!" Είπα και την πήρα στην αγκαλιά μου. "Έλα πάμε τώρα!" Λέω και βγαίνουμε έξω από τις τουαλέτες και πάμε προς την Φανή που κάθεται στην ξαπλώστρα. Κάθομαι στην ξαπλώστρα της Αλεξίας και με κοιτάει.

Α- "Εγώ;" Λέει και της δείχνω να κάτσει ανάμεσα στα πόδια μου. Κάθεται και την κολλάω στο σώμα μου, την φιλάω στον λαιμό και ανατριχιάζει. Χαμογελάω ενώ συνεχίζω να την φιλάω, το καταλαβαίνει και προσπαθεί να απομακρυνθεί αλλά την κρατάω από την κοιλιά. "Σταμάτα!" Λέει και σταματάω.

Π- "Να μπούμε;"

Α- "Ναι... Φαν, Φοίβο θα έρθετε;"

Φ+Φβ- "Ναι!" Λένε και σηκώνονται. Ξεκινάμε από την πιο κοντινή μας πισίνα...

-----

Μετά από πολλές βόλτες στις πισίνες και στις νεροτσουλήθρες πηγαίνουμε επιτέλους προς το ξενοδοχείο. Βγάζω τα πράγματα από το πορτ παγκαζ και αφήνω κάτω. Βλέπω την Αλεξία να πάει να πάρει μια βαλίτσα αλλά την σταματάω.

Π- "Επ, επ, επ... Που πας;"

Α- "Τι που πάω;"

Π- "Μόνος μου μπορώ, πάνε εσύ! Δεν θέλω να κουράζεσαι!!"

Α- "Τι λες ρε μωρό μου;!"

Φβ- "Καλά λέει. Δεν πρέπει να κουβαλάτε τίποτα!! Ιδικά η Φανή τώρα που είναι έγκυος!" Λέει και πηγαίνουμε στην ρεσεψιόν, μας ακολουθεί η Αλεξία και η Φανή.

Π- "Γεια σας έχουμε κλείσει 2 δωμάτια ένα είναι στο όνομα Παπαδόπουλος και το άλλο Παπαγεωργίου." Λέω και ψάχνει στο υπολογιστή

Ρ(Ρεσεψιόν)- "Αα ναι! Ορίστε τα κλειδιά σας. Διπλά δωμάτια σωστά;"

Π+Φβ- "Ναι." Λέμε και μας δίνει τα κλειδιά.

Ρ- "Καλή διαμονή." Λέει και πάμε στο ασανσέρ, ανεβαίνουμε στον 1ο όροφο και πάμε στο 135 και η Φανή είναι στο 136! Χαχαχα απέναντι ήμαστε... Μπαίνουμε μέσα και βλέπω το δωμάτιο! ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Έχει ένα διπλό κρεβάτι, μία ντουλάπα, ένα μπαλκόνι, ένα ωραίο μπάνιο και φυσικά κουζίνα!

Α- "Πόσο καιρό θα κάτσουμε;"

Π- "1 εβδομάδα."

Α- "Πόσο πλήρωσες;"

Π- "Πολλές ερωτήσεις κάνεις! Πάμε να τακτοποιήσουμε τα ρούχα." Λέω και πάμε στην ντουλάπα και ξεκινάμε να βάζουμε τα ρούχα...

~ΦΑΝΗΣ POV~

Ουφφφ... Μολις τελειώσαμε με τα ρούχα. Λάθος! Μόλις τελείωσε με τα ρούχα, εμένα ούτε να σηκωθώ δεν με αφήνει! Εντάξει, δεν λέω φοβάται να μην πάθω τίποτα αλλά νομίζω το παρακάνει!!

Φβ- "Πάμε για έναν καφέ με τα παιδιά;"

Φ- "Ναι, περίμενε να κάνω μπάνιο και μετά." Λέω και σηκώνομαι.

Φβ- "Θα έρθω και εγώ μαζί σου!"

Φ- "Όχι! Θέλω να κάνω μπάνιο!!"

Φβ- "Και αν γλιστρήσεις και πάθει τίποτα το μωρό μας;"

Φ- "Δεν είμαι τόσο ατσούμπαλη!"

Φβ- "Κι όμως!"

Φ- "Φοίβο, είσαι υπερπροστατευτικός!!"

Φβ- "Και αν πάθεις κάτι;"

Φ- "Δεν θα πάθω!"

Φβ- "Καλά, πήγαινε!" Λέει και πάω στο μπάνιο....

~ΦΟΙΒΟΥ POV~

Αφού μπαίνει στο μπάνιο πάω και εγώ δίπλα. Μπαίνω και τους λέω ότι θα πάμε για καφέ.

Α- "Που είναι η Φανή;"

Φβ- "Κάνει μπάνιο."

Α- "Αα οκ." Λέει και εγώ και ο Πάνος μιλάμε για διάφορα αγνοώντας την, είδατε τι καλοί που είμαστε;

Best Friends? Where stories live. Discover now