~ΦΑΝΗΣ POV~
Μόλις φτάσαμε στην προπόνηση με τον Φοίβο και μπήκαμε μέσα. Βλέπω τον Πάνο και την Αλεξία να... Μαλώνουν;; Ωχχ... Πάλι εγώ και ο Φοίβος θα την πληρώσουμε! Ο Φοίβος περνάει το χέρι του από τους ώμους μου και μου σκάει ένα φίλη στο μάγουλο. Φτάνουμε στα παιδιά και τους ακούμε να λένε:
Π- "Δεν θα ξαναφορέσεις αυτό το σορτσάκι;"
Α- "Και γιατί παρακαλώ;" Είπε η Αλεξία γεμάτη ειρωνία.
Π- "Όλοι οι λιγούρηδες σε κοιτάνε."
Α- "Και;"
Π- "Αλεξία! Κόψε της μαλακίες! ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΦΟΡΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΡΤΣΑΚΙ! ΤΕΛΟΣ!!" Όχι ρε Πάνο μην λες μαλακίες το παράχεσες, τώρα είναι που θα παρέμβω.
Φ- "Εεεεε.... Πάνο. Τέλος! Πάνε με τον Φοίβο και ερχόμαστε." Είπα και έφυγαν. "Τι ακριβώς έγινε;"
Α- "Ο Κύριος Πάνος μου κάνει κήρυγμα για το τι θα φοράω! Όταν βγήκαμε από το σπίτι ήταν μια χαρά, αλλά όταν τα αγόρια με κοιτούσαν ξεκίνησε τα παράπονα!"
Φ- "Έχει άδικο! Δεν έπρεπε να σου κάνει κήρυγμα για αυτό, είναι χαζομάρα!" Πωω τα αγόρια μπορούν να γίνουν τόσο ζηλιάρηδες που ακόμα και τα τσιουάουα είναι αγγελάκια μπροστά τους! Δηλαδή, ΕΛΕΟΣ!!
Α- "Άστον μωρέ, ας κάνει ό,τι θέλει! Λοιπόν, ευτυχώς πήρα μαζί μου ό,τι προκλητικό έχω! Μετά την προπόνηση θα του δώσω ένα μαθημα!!" Ωραία!! Εκδίκηση😉. Μπήκαμε στην αίθουσα και ξεκινήσαμε το ζέσταμα. Μετά από 7 κύκλους, ήπιαμε νερό και ξεκινήσαμε τις ασκήσεις.
Πρπντς(Προπονητής)- "Λοιπόν παιδιά, σήμερα θα κάνουμε και κάτι διαφορετικό." Ωχχ... "Θα κάνουμε περισσότερες ασκήσεις για να δυναμώσουμε και μετά θα παλέψετε. Τώρα θα πάτε στα όργανα γυμναστικής και θα κάνουμε αλλαγές." Είπε και πήγαμε στην αίθουσα με τα όργανα γυμναστικής.
Ξεκίνησα με διάδρομο, μετά από 10 λεπτά αλλάξαμε. Εγώ πήγα στα βαράκια και σήκωσα 5,5 κυλά και στα πόδια σήκωσα 7 κυλά. Κάθε 10 λεπτά γίνετε αλλαγή, τώρα πάω στο ποδήλατο. Μετά πήγα στα βαράκια και σήκωσα τα 5 κυλά, μία στο ένα χέρι και μία στο άλλο. Τώρα πάω να ξαπλώσω στο στρώμα για να κάνω κοιλιακούς, κάνω τουλάχιστον 50 και κάνω 30 ραχιαίους. Φεύγω από το στρώμα αυτό και πάω στο άλλο, κάνω κάμψεις γύρω στους 45 και ξανά από την αρχή διάδρομο...
----
Μετά από 7 τέτοια σετ, πάμε ξανά στην άλλη αίθουσα.
Πρπντς- "Λοιπόν παιδιά, κάνετε ένα 10λεπτο διάλημμα και μετά θα κάνουμε ασκήσεις."
Πωωωω να μας πεθάνει θέλει! Πόσες άλλες; Κάθησα στον πάγκο μαζί με την Αλεξία και μιλάμε για διάφορα θέματα. Ξαφνικά κάποιος με φιλάει στο μάγουλο και γυρνάω και βλέπω τον Φοίβο να μου χαμογελάει, του χαμογελάω και κάθεται δίπλα μου μαζί με τον Πάνο. Τελείωσε το 10λεπτο διάλημμα και πήγαμε όλοι γύρω από τον προπονητή.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...