Κεφάλαιο 42

2.5K 213 9
                                    

Ξυπνάω από τις ακτίνες του ηλίου, έχοντάς την αγκαλιά μου. Χασμουριέμαι και την κολλάω πιο πολύ επάνω μου. Την φιλάω στον λαιμό και στο πρόσωπο και αυτή βάζει το χέρι μπροστά στο πρόσωπό της για να σταματήσω.

Α- "Μμμ..." Λέει ενώ εγώ δεν έχω σταματήσει να την φιλάω. Τελικά σταματάω να την φιλάω και ξαπλώνω. Γυρνάει από την πλευρά μου και βάζει το χέρι της κάτω από τον λαιμό μου, τραβόντας με πάνω της. Βάζω το ένα μου πόδι από την μία πλευρά του γοφού της και κάνω το ίδιο με το άλλο.

Π- "Ορεξούλες πρωί - πρωί;"

Α- "Αφού το βράδυ δεν τελειώσαμε!" Γκρινιάζει.

Π- "Η τιμωρία σου, μωρό μου!" Της λέω και πάω να ξαπλώνω ξανά αλλά με κρατάει.

Α- "Η τιμωρία ήταν εχθές, σήμερα δεν έχει τιμωρία!!" Μου λέει και με τραβάει από τον αυχένα και με φιλάει παθιασμένα.

Εγώ φυσικά και δεν αντιστέκομαι και ανταποδίδω κι ολας. Παίρνω το προφυλακτικό από το κομοδίνο δίπλα της και το βάζω. Βέβαια πρώτα θα την τυραννίσω και μετά θα μπω μέσα της, αν και ξέρω ότι μετά θα με τυραννίσει αυτή αλλά τώρα θα το ευχαριστηθώ! Κατεβαίνω προς την περιοχή της και την γλύφω.

Α- "Μ- μη..." Λέει ντροπαλά.

Π- "Τι μωρό μου;" Της λέω ξαφνιασμένος.

Α- "Εμμ..."

Π- "Σου αρέσει;"

Α- "Εεε... Ναι, αλλά.... Να.... Λίγο ντρέπομαι..." Λέει ντροπαλά.

Π- "Εχθές δεν ντρεπόσουν τώρα τι έγινε;"

Α- "Δεν..." Ξεφυσάει "Δεν ξέρω..." Λέει και πάω δίπλα της, την παίρνω στην αγκαλιά μου και το κεφάλι της είναι στο στήθος μου. "Συγνώμη..." Λέει ψυθηριστά.

Π- "Μην ζητάς συγνώμη καρδιά μου! Δεν πειράζει! Δεν έγινε κάτι!!"

Α- "Σε ξενέρωσα..."

Π- "Όχι, όχι! Δεν πειράζει..." Λέω και με τα χέρια μου σηκώνω το προσωπάκι της για να με βλέπει. Την φιλάω ήρεμα για να την καθυσηχασω. "Πάω να κάνω πρωινό, τι θες να φάμε;"

Α- "Τι λες ρε Πάνο; Εγώ θα κάνω!"

Π- "Όχι!! Εγώ!"

Α- "Όχι, εγώ!"

Π- "Όχι, εγώ!!"

Α- "Πφφφ.... Καλά κάνε εσύ!"

Π- "Θες κρέπες;"

Α- "Μμ..." Λέει, την φιλάω και σηκώνομαι. Βάζω ένα καθαρό μποξεράκι και πάω να κάνω τις κρέπες.

----

Μόλις τελείωσα τις κρέπες και τώρα τις αλείβω με μερέντα. Ξαφνικά δύο χέρια τυλίγονται στην μέση μου και ένα γλυκό κι όμορφο  προσωπάκι εμφανίζεται από τα δεξιά μου. Με φιλάει στο μάγουλο και της χαμογελάω, ενώ αυτή ήδη χαμογελάει.

Α- "Τελειώνεις;" Λέει και εμφανίζεται μπροστά μου μόνο με τα εσώρουχα. Την κοιτάω και γλύφω αισθησιακά το κάτω χείλος μου. "Ίσως πρέπει να ντυθώ!" Λέει μόλις καταλαβαίνει πως την κοιτάω.

Π- "Όχι μωρό μου! Το απολαμβάνω..." Λέω και ορμάω στα χείλη της.

Α- "Μμμ.... Θα κρυώσουν οι κρέπες!" Λέει και με σπρώχνει από το στέρνο, αλλά δεν σταματάω να την φιλάω.

Π- "Ας κρυώσουν!" Λέω μέσα στα φιλιά που της δίνω.

Α- "Μμμ... Εγώ πεινάω!!" Λέει και σταματάω να την φιλάω. Συνεχίζω να αλείφω τις κρεπες και ξαφνικά με φιλάει στο μάγουλο. "Σε ξενέρωσα, ε;"

Π- "Όχι, όχι μωρό μου!" Λέω και την φιλάω γλυκά στα χείλη.

Α- "Σου χρωστάω μία γύρα σεξ!"

Π- "Δεν χρειάζεται μωρό μου, όποτε νιώσεις έτοιμη!" Λέω και την αγκαλιάζω. Παίρνει λίγη μερέντα στο δάχτυλό της και μου την πασαλληβει στην μύτη. "Έλα να πάρεις την μερέντα, από την μύτη μου!" Λέω και έρχεται προς το μέρος μου, μου γλύφει την μύτη και την πιάνω από την μέση. Την φιλάω στο στόμα.

Α- "Πάνο, να φάμε και μετά τα κάνουμε αυτά!" Λέει και πάω να συνεχίσω να αλείφω της κρέπες.

----

Αφού τις φάγαμε έπλενε τα πιάτα και ξαπλώνουμε τώρα στο κρεβάτι. Χτυπάει η πόρτα και μετά από λίγο μπαίνει μέσα η Φανή.

Φ- "Διέκοψα;"

Α- "Όχι, έλα! Μόλις ξαπλώσαμε!" Λέει και κάθεται στον καναπέ.

Φ- "Εμείς λέμε να πάμε στις πισίνες, θα έρθετε;"

Π- "Εμ... Ναι!"

Α- "Ναι, γιατί όχι!" Λέει και η Φανή σηκώνεται.

Φ- "Εμείς θα βάλουμε μαγιό και θα πάμε. Να σας περιμένουμε;

Α- "Εεε... Εμείς μπορεί να αργήσουμε λίγο..." Λέει και η Φανή την κοιτάζει πονηρά. Τι σκέφτεται πάλι η Αλεξίτσα μου;

Φ- "Αα κατάλαβα! Καλά, τα λέμε αύριο!!" Λέει και φεύγει ενώ εγώ με την Αλεξία σκάμε στα γέλια. Σταματάμε μετά από λίγο το γέλιο και την βάζω στην αγκαλιά μου.

Π- "Τι σκέφτεται το κορίτσι μου να κάνουμε;" Λέω και την φιλάω.

Α- "Μμ... Έχω κάτι στον νου μου!"

Best Friends? Where stories live. Discover now