Φβ- "Πως είσαι μωρό μου;"
Φ- "Καλά... Εμ... Πως θα το πω στους γονείς μου;"
Φβ- "Θα τους το πούμε βρε μωρό μου! Έχουμε 5,5 χρόνια σχέση, με ξέρουν πολύ καλά!!"
Φ- "Ναι..." Είπα και με φίλησε. "Που είναι οι άλλοι τόση ώρα;"
Φβ- "Η Αλεξία μόλις βγήκε από το μπάνιο, έχουν καιρό να το κάνουν; Πιστεύω να κατάλαβες!"
Φ- "Χαχαχα..." Είπα και με πήρε στην αγκαλιά του.
Φβ- "Λοιπόν επειδή θα κάνουν αρκετή ώρα να τελειώσουν, πάμε σπιτάκι μας;"
Φ- "Μας;" Είπα και τον κοίταξα απορημένα.
Φβ- "Φυσικά μωρό μου μας! Τώρα θα έχουμε και το μωρό μας!!"
Φ- "Είσαι τόσο γλυκός!" Είπα και τον φίλησα.
Φβ- "Άντε πάμε;"
Φ- "Ναι!" Είπα και σηκώθηκα και πήρα ένα κομμάτι χαρτί και στύλο και έγραψα ότι θα πάμε σπίτι ΜΑΣ! Το άφησα στον πάγκο της κουζίνας και φύγαμε.
~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Ξυπνάω από το δυνατό φως του ηλίου, είναι μεσημέρι. Γυρνάω από την άλλη πλευρά και δεν βλέπω τον Πάνο. Σηκώνομαι και βάζω τα εσώρουχά μου και μία μπλούζα του. Βλέπω την μπαλκονόπορτα μισάνοιχτη, την ανοίγω σιγά σιγά και αθόρυβα και βλέπω τον Πάνο να είναι όρθιος και να κοιτάει τους δρόμους. Πηγαίνω σιγά σιγά από πίσω του και τον αγκαλιάζω από την πλάτη του.
Π- "Μωρό μου." Είπε και με φίλησε.
Α- "Μμ..." Είπα και με πήρε στην αγκαλιά του.
Π- "Ωραία μπλούζα!" Είπε και γελάσαμε.
Α- "Του αγοριού μου είναι!" Είπα και κάτσαμε στις καρέκλες που υπάρχουν στο μπαλκόνι. Βασικά, έκατσα στα πόδια πόδια του. "Τα παιδιά που είναι;"
Π- "Κατέβηκα κάτω και δεν ήταν εκεί. Έτσι πήγα στην κουζίνα και είδα ένα σημείωμα που έλεγε ότι πήγανε στο σπίτι ΤΟΥΣ!"
Α- "ΤΟΥΣ;;;;"
Π- "Ναι, παράξενο δεν είναι;"
Α- "Λες ο Φοίβος να της έκανε πρόταση γάμου;;" Είπα αγχωτικά και ταυτοχρόνονος χαρούμενα!
Π- "Μπααα... Θα μου έλεγε!"
Α- "Αχα..." Είπα και με φίλησε.
Π- "Μμ... Με αυτό το μπλουζάκι με ανάβεις..." Είπε και δάγκωσε αισθησιακά το κάτω χείλος του.
Α- "Ναι, αλλά όχι τώρα!"
Π- "Όπως πεις μωρό μου." Είπε και σηκώθηκα. "Που πας;"
Α- "Να πάρω τηλέφωνο την Φανή." Είπα και μπήκα μέσα πήρα το κινητό μου και βγήκα έξω στο μπαλκόνι ξανά. Την καλώ...
Φ- "Ναι;"
Α- "Έλα Φανή. Σορρυ που σας αφήσαμε..." Είπα και έκατσα στα πόδια του Πάνου.
Φ- "Σιγά καλέ! Ήταν ευκαιρία να χαλαρώσετε και εσείς λίγο. Ααα δεν σου είπα!!"
Α- "Πες θα σκάσω!!!"
Φ- "Θα μείνουμε μαζί με τον Φοίβο!"
Α- "Σοβαρά;;" Φώναξα λίγο τρομαγμένη.
Φ- "Ναιιιι!!"
Α- "Και δεν θα σπουδάσετε;"
Φ- "Φυσικά και θα σπουδάσουμε! Να για το καλοκαίρι θα μένουμε μαζί και μετά τις σπουδές θα μένουμε μαζί!"
Α- "Όταν θα σπουδάζουμε μαζί, έτσι;"
Φ- "Φυσικά! Μου ζήτησε να μείνουμε μαζί αν περάσουμε όλοι Αθήνα αλλά του είπα ότι θα μείνω μαζί σου."
Α- "Σε ευχαριστώ ρε κολλ."
Φ- "Ήθελα και θέλω να μείνω μαζί σου, τον άλλον θα τον έχω μια ζωή!"
Α- "Χαχαχαχα..." Είπα και ξεκίνησε να με φιλάει στον λαιμό.
Φ- "Όλα καλά;"
Α- "Ναι, απλός ο Πάνος με φιλάει στον λαιμό."
Φ- "Αα νταξει κατάλαβα. Τα λέμε."
Α- "Ααα... Πως είσαι με το μωρό;"
Φ- "Μια χαρά! Θα το πω και στους γονείς μου και όλα καλά. Πιστεύω..." Είπε και ξεφυσιξε.
Α- "Ό,τι χρειαστείς πες μου!" Είπα και ο Πάνος έσκυψε πιο κάτω και μου αφήνει φιλιά πηγαίνοντας στο στήθος μου.
Φ- "Ευχαριστώ ρε κολλ..."
Α- "Χαχαχαχα τι χαχαχαχα πο χαχαχαχα τα χαχαχαχα...."
Φ- "Κατάλαβα, άντε τα λέμε!"
Α- "Χαχαχαχα Οκ Χαχαχα γεια Χαχαχα...." Είπα και σηναίχισε να με φιλάει... "Πάνοο....."
Π- "Με καβλωνεις!!" Είπε και γύρισα από την πλευρά του, έχοντας τώρα τα πρόσωπά μας να βλέπουν ο ένας τον άλλον. Βάζω το ένα μου πόδι από την μια πλευρά του και το άλλο πόδι από την άλλη πλευρά του γοφούς του.
Α- "Πάνε κάνε ένα ντουζ να χαλαρώσεις!"
Π- "Πάμε μαζί."
Α- "Όχι!" Είπα και με χούφτωσε στον κώλο.
Π- "Τώρα;"
Α- "Όχι!" Είπα και με έσφιξε πιο πολύ.
Π- "Τώρα;"
Α- "Όχι!!" Είπα και με έσφιξε πάρα πολύ!!!
Π- "Τώρα;"
Α- "ΓΑΜΩΤΟ!! Ναι πάμε..."
Βρίστε με! Θα έχετε δίκιο!! Έχω καιρό να ανεβάσω, αλλά εχθές με πονούσαν τα δόντια μου επειδή έβαλα σιδεράκια, όχι ότι σήμερα είμαι καλύτερα αλλά μπόρεσα και ανέβασα!!💘💗❤️
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...