Μπαίνουμε στο μπαρ και μόλις εντοπίσουμε ένα κενό τραπέζι πηγαίνουμε και καθόμαστε. Η μουσική πάει με τον ρυθμό των ανθρώπων που χορεύουν. Ο σερβιτόρος έρχεται και εμείς παραγγέλνουμε τα ποτά μας και φυσικά εκτός από την Φανή που είναι έγκυος και θα πιει κάτι άλλο. Μετά από λίγο ο σερβιτόρος έρχεται και μας δίνει τα ποτά μας και στην Φανή τον φυσικό χυμό πορτοκαλί. Ο Πάνος κάθεται δίπλα μου και η Φανή απέναντί μου, καθώς μιλάμε 2 κοπέλες μας πλησιάζουν.
?- "Χευυ αγοράκι, είσαι διαθέσιμος τώρα;" Λέει το ένα κορίτσι (που ο Θεός να το έκανε κορίτσι) στον Πάνο. ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΙΣΩ!!!! Κρατήστε με!!!
?- "Πάμε να δεις τι καλές πίπες που κάνω;" Λέει το άλλο πουτανάκι στον Φοίβο.
Π+Φ- "ΝΑ ΓΑΜΗΘΗΤΕ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥΤΑΝΕΣ!" Λένε τα αγόρια λες και ήταν συγχρονισμένα.
~ΠΑΝΟΥ POV~
Βλέπουμε 2 κορίτσια να πλησιάζουν. Τι θέλουν πάλι οι πουτάνες; Δεν τους έφτασε ο ένας και θέλουν κι άλλο;
?- "Χευυ αγοράκι, είσαι διαθέσιμος τώρα;" Λέει η μία η πουτάνα σε εμένα. Εγώ είμαι έτοιμος να την πιάσω από τον λαιμό, να την κολλήσω στον τοίχο και να την βαράω μέχρι θανάτου, αλλά δεν το έκανα γιατί με διέκοψε η φωνή της άλλης πουτάνας.
?- "Πάμε να δεις τι καλές πίπες που κάνω;" Πόσο πουτάνα παίζει να' ναι και να τα λέει μπροστά στα κορίτσια; Αφού βλέπετε κοπελιές (που σίγουρα δεν είναι) είμαστε πιασμένοι!!!
Π+Φ- "ΝΑ ΓΑΜΗΘΗΤΕ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥΤΑΝΕΣ!" Φωνάζουμε ταυτόχρονα εγώ και ο Φοίβος. Μόλις το ακούνε σηκώνουν τα φρύδια τους κάνοντας τις έξυπνες.
?- "Και τι έχουν αυτές παραπάνω από εμάς;"
Π- "Αξιοπρέπεια!" Λέω και φεύγουν!
Α- "Σε ευχαριστώ!"
Π- "Για ποιο πράγμα μωρό μου;"
Α- "Που δεν με παρατήσες για αυτήν!"
Π- "ΠΟΤΕ δεν θα σου το έκανα αυτό!" Λέω και την φιλάω.
----
Πίνουμε τα ποτά μας ήσυχα, μέχρι που μου έρχεται μια ιδέα στο μυαλό.
Π- "Πάμε να χορέψουμε;" Της φωνάζω για να με ακούσει.
Α- "Ναι!" Λέει και πάμε στην πίστα, χορεύουμε και έχει ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια.
"5,4,3,2,1 μετρώ αντίστροφα για να βρεθώ με σένα,
7 κι 8 κι 9 και 10 έρωτα μου, είσαι εσύ φωτιά
που καίει μες την καρδιά μου
Να μ' αγαπάς, να σ' αγαπώ, να θέλεις μόνο εμένα,
να σ' έχω δίπλα μου Θεό, να ζω μόνο για σένα.
Τι να μας πουν, που δεν μπορούν να ζήσουν ότι ζούμε,
κάποιοι δεν ξέρουν ν' αγαπούν και άλλοι απλά μπορούνε.
5, 4 ... Tικ, Tακ, Tικ, Tακ
Mετρώ Aντίστροφα, Tικ, Tακ
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 ..." Λέει το τραγούδι και μόλις λέει 1 την φιλάω.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...