Μόλις φτάσαμε στο ξενοδοχείο. Μαζεύει τα πράγματά της ενώ εγώ της λέω να μην φύγει! Αλλά έχει και το δίκιο της, την είπαν χοντρή... Χτυπάει το κινητό μου.
Α- "Πάνο, τι θες;"
Π- "Μωρό μου, γιατί τα βάζεις μαζί μου; Εγώ δεν φταίω!"
Α- "Κι όμως, φταις! Δεν είπες τον άλλον το σταματήσει αλλά όχι μόνο αυτό την κοροΐδεψες κι εσύ!!"
Π- "Ρε μωρό μου, εγώ το είπα για πλάκα!"
Α- "Καλά ρε βλήμα, στις εγκύους κάνουν τέτοιες πλάκες; Αφού ξέρεις ότι πληγώνονται!" Φωνάζω πολύ δυνατά.
Π- "Που είστε;" Λέει ήρεμα, κάτι που όταν έχω νεύρα μου την σπάει!!
Α- "Όπου γουστάρουμε!" Τσιρίζω και τερματίζω την κλήση.
Φ- "Ρε συ, δεν έπρεπε να μαλώσεις με τον Πάνο για εμένα και τον μαλάκα Φοίβο! Δεν χρειάζεται!!"
Α- "Καταρχάς είχες δίκιο που έφυγες! Σε πλήγωσαν συναισθηματικά, δεν ήταν ωραίο! Όσο για το θέμα με τον Πάνο, δεν βοήθησε την κατάσταση μάλιστα την χειροτέρεψε κι ολας!!"
Φ- "Πφφφ... Ναι... Ααα εσύ θέλω να κάτσεις εδώ, να απολαύσεις τις διακοπές σου. Μην φύγεις με εμένα. Εγώ για λίγο καιρό θα πάω στους γονείς μου!"
Α- "Θα πας Ιταλία;" Οι γονείς μας πήγαν Ιταλία για διακοπές.
Φ- "Ναι!"
Α- "Εμμ... Ρώτα πρώτα αν μπορείς να πετάξεις με αεροπλάνο!"
Φ- "Ναι."
Α- "Αν πας εσύ, θα έρθω κι εγώ μαζί σου!"
Φ- "Όχι! Ούτε να το σκέφτεσαι!! Εσύ θα κάτσεις εδώ! Ούτως ή αλλιώς θέλω να μείνω και λίγο μόνη μου."
Α- "Πφφ καλά..."
Φ- "Λοιπόν πάω στον γιατρό να ρωτήσω αν κάνει να πετάξω με αεροπλάνο!" Είπε και αγκαλιαστήκαμε. Ανοίγει την πόρτα και εκείνη την στιγμή την βλέπω να παγώνει. Τι έγινε;
Α- "Φανή;" λέω και πάω κοντά της. Βλέπω τον Φοίβο έξω από την πόρτα. Είναι βουρκωμένος;; Η Φανή τον προσπερνάει αλλά αυτός την πιάνει από το χέρι.
Φ- "Παράτα με!" Φωνάζει και τρέχει. Ο Φοίβος δεν κάνει κάτι, παραμόνο στέκεται εκεί που ήταν. Ο Πάνος τον έπιασε από το χέρι και τον τράβηξε μέσα στο δωμάτιο.
Φβ- "Που θα πάει;"
Α- "Δεν σε αφορά!"
Φβ- "Αλεξία, χάνω την υπομονή μου!! ΠΟΥ ΠΑΕΙ;" Λέει τσιρίζοντας.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...