~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Ακούω έναν ήχο και τρέχω κάτω. Βλέπω την Φανή αναίσθητη στις σκάλες, τρέχω επάνω και αρπάζω το κινητό μου καλώ τον Πάνο και το σηκώνει.
Π- "Έλα μωρό μου;"
Α- "Πάνο έλα από εδώ τώρα, μην ρωτάς το γιατί τώρα! Ούτε 2 λεπτά μην κάνεις, λιγότερο!!!! ΤΩΡΑ!!!" Ούρλιαξα και το κλείσαμε μετά από 1 λεπτό χτυπάει η πόρτα, ανοίγω και μπαίνει απότομα μέσα.
Π- "Τι έγινε;" Είπε και του έδειξα την Φανή. "Τι συμβαίνει;"
Α- "Της είπα να φάει και δεν ήθελε, έφυγα από το δωμάτιο και κατέβεναι της σκάλες και έπεσε!"
Π- "Καλώ ασθενοφόρο!" Είπε και κάλεσε.
-------
Είμαστε στο νοσοκομείο εδώ και 1 ώρα και ακόμα δεν έχουμε νέα της. Ανυσηχώ...
Α- "Πήρες τηλέφωνο τον Φοίβο;"
Π- "Θα τον πάρω τώρα!" Είπε και έβγαλε το κινητό από την τσέπη του, καλεί τον Φοίβο... "Η Φανή χτύπησε άσχημα και είναι στο νοσοκομείο... Στο (τάδε) νοσοκομείο είμαστε... Οκ..." Είπε και το έκλεισαν. Μετά από 5 λεπτά, έρχεται ο Φοίβος. Φαίνεται ανύσηχως... Έκατσε δίπλα στον Πάνο και έπιασε με τα χέρια του τα μαλλιά του μιλώντας στον εαυτό του:
Φβ- "Εγώ φταίω, γαμώτο! Αν... Αν δεν χωρίζαμε... Ίσως δεν θα ήταν σε αυτήν την κατάσταση!" Πήγα δίπλα του και τον αγκάλιασα.
Α- "Μην λες βλακείες! Δεν φτες εσύ ρε Φοίβο!!" Είπα και τον έσφιξα.
Φβ- "Αν πάθει κάτι..."
Π- "Μην ανυσηχείς, απλός λιποθύμησε!"
~ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ~
Γ- "Η Φανή είναι σε κόμμα..."
Α+Π+Φβ- "Τι;;" Είπαμε όλοι μαζί.
Γ- "Ναι, θα προσπαθήσουμε να την ξυπνήσουμε μεθαύριο." Βούρκωσα και κάτσαμε ξανά στις καρέκλες. Άρχισα να κλαίω, ο Πάνος με αγκάλιασε σφυχτα.
Π- "Μωρό μου, μην ανυσηχείς! Θα ξυπνήσει!!" Είπε και με φίλησε γλυκά.
Φβ- "Πάω στην ταράτσα!"
Π- "Γιατί;"
Φβ- "Να αυτοκτονήσω!" Είπε και σηκώθηκε τον τραβήξαμε μαζί με τον Πάνο και τον βάλαμε να καθίσει.
Α+Π- "ΠΑΣ ΚΑΛΑ;!;!"
Φβ- "Και αν πεθάνει; Δεν θέλω να την χάσω, την αγαπώ...." Είπε και ένα δάκρυ εμφανίστηκε στο δεξί του μάγουλο.
Α- "Κοίτα δεν σημάνει πως θα πεθάνει!" Είπα και ξανά έκατσα δίπλα του και ο Πάνος δίπλα μου, με αγκάλιασε και τον φίλησα.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...