~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Π- "Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να τα φτιάξουμε;" Ρωτάει με μια ελπίδα στα μάτια του.
Α- "Φυσικά και υπάρχει!" Λέω λες και είναι προφανές.
Π- "Χάνομε τον χρόνο μας όταν είμαστε χώρια! Αλεξία δεν γίνετε να χωρίσουμε!!"
Α- "Πφφ... Τι θες από εμένα;"
Π- "Να είμαι μαζί σου, γίνετε; Θέλω να με συγχωρέσεις!" Λέει και πραγματικά το σκέφτομαι. Λέω να τον συγχωρέσω....
Α- "Καλαααα.... Σε συγχωρώ!" Λέω και ορμάει στα χείλη μου, με σπρώχνει για να ξαπλώσω και με φιλάει με όλο του το πάθος. Με αγαπάει, δεν αμφιβάλλω!
Π- "Μωράκι μου, να ξέρεις.... Σε αγαπώ!" Μου λέει και σταματάει το φιλί μας. "Θα σου πω κάτι..." Ωχχχχχχ "Να ξέρεις πως σε αγαπώ τόσο πολύ που μια μέρα θα σε παντρευτώ. Θέλω να είμαι ο μόνος που θα σε αγγίζει, θέλω να είμαι ο μόνο που θα κάνει παιδί μαζί σου, θέλω να είμαι ο πρώτος και το τελευταίος που σε αγαπάει τόσο, θέλω να είμαι ο μόνος που σε φέρνει σε οργασμό, θέλω να είμαι ο μόνος που σε ερεθίζει, θέλω να είμαι ο μόνος που βλέπει αυτό το πρόσωπο και αυτό το σώμα που τόσο λατρεύω, θέλω να είμαι ο άντρας σου για ΠΑΝΤΑ!!" Ξέρω τι θα πείτε, το για πάντα είναι μεγάλη λέξη αλλά αγαπιόμαστε τόσοοοοοοοοοοοοοοοοο κι άλλο τόσοοοοοοοοοοοοοοοοο πολύ που δεν μπορούμε να είμαστε χώρια.
Α- "ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΑΝΟΟΟΟΟ!!!!!!!!" Φωνάζω και σηκώνομαι για να κλειδώσω την πόρτα του δωματίου μου. Την κλειδώνω και ορμάω πάνω του, τον φιλάω σε όλο του το πρόσωπο. Τον φιλάω στον λαιμό και κατεβαίνω στο στέρνο του. Το ευχαριστιέται... Του βγάζω την μπλούζα και φιλάω τους κοιλιακούς τους. Μου έλειψε... Του κατεβάζω το παντελόνι όσο αυτός με βοηθάει. Αφού το κατεβάζω με γυρνάει και είμαι εγώ από κάτω. "Εγώ ήθελα να είμαι από επάνωωω..."
Π- "Σειρά μου, μωρό μου." Λέει και με φιλάει στον λαιμό.
Κατεβαίνει προς το στήθος μου και μου βγάζει την μπλούζα. Φιλάει με λαιμαργία το στήθος μου και μου βγάζει το σουτιέν. Με φιλάει παντού και μετά μου βγάζει το παντελόνι. Τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την κοιλιά του και τρίβομαι επάνω του. Έχει ερεθιστεί πολύ, όπως κι εγώ. Αφού ξετυλίγω τα πόδια μου, βγάζουμε τα εσώρουχά μας, παίρνει ένα προφυλακτικό και μπαίνει μέσα μου. Μπαίνει αργά αλλά μετά αυξάνει την ταχύτητα ενώ εγώ βογκώ. Μετά από περίπου 10 λεπτά τελειώνουμε μαζί λαχανιασμένοι. Ξαπλώνει δίπλα μου, έχοντάς με στην αγκαλιά του.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...