Κεφάλαιο 64

2.3K 164 4
                                    

Ξυπνάω από το φως του ηλίου. Χουζουρεύω για λίγο μέχρι που καταλαβαίνω πως ο Πάνος λείπει από δίπλα μου. Προσπαθώ να σηκωθώ και τα καταφέρνω με λίγη δυσκολία βέβαια. Ντύνομαι και βάζω την κουβέρτα γύρω μου γιατί κρυώνω λιγάκι. Κατεβαίνω αργά τις σκάλες και πηγαίνω στην κουζίνα. Τον βλέπω να σπάει το αυγό και να το βάζει μέσα σε ένα μπολ. Πηγαίνω από πίσω του και τον αγκαλιάζω.

Π- "Καλημέρα μωρό μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Π- "Καλημέρα μωρό μου." Λέει και γυρίζει να με φιλήσει αλλά απομακρύνομαι. Μετά καταλαβαίνει τον λόγο που απομακρύνθηκα.

Α- "Καλημέρα αγάπη μου!"

Π- "Πως είσαι;"

Α- "Καλά.. Πιστεύω να μην σε κόλλησα!"

Π- "Με κόλλησες....."

Α- "ΣΟΒΑΡΑ?!?!?! Πωω... Συγνώμη δεν-"

Π- "Με κόλλησες επάνω σου και δεν θέλω να ξεκολλήσω!" Λέει και με φιλάει στο μάγουλο. "Σ' αγαπώ!"

Α- "Κι εγώ σ' αγαπώ!" Λέω και τον αγκαλιάζω. "Τι φτιάχνεις;"

Π- "Τηγανίτες. Πάνε κάτσε εσύ εγώ σε λίγο θα τελειώσω, δεν θα αργήσω!"

Α- "Όχι θα σε βοηθήσω!"

Π- "Δεν ακούω κουβέντα!!! Θα πας να κάτσεις κι εγώ θα τις κάνω. Είσαι άρρωστη και πρέπει να σε προσέχω. Το ξέρεις ότι είμαστε μόνοι έτσι; Οι γονείς μας έφυγαν."

Α- "Ναι, το ξέρω... Καλά πάω να κάτσω!" Λέω και πάω. Ξαπλώνω στον καναπέ και βλέπω τηλεόραση.  Μετά από κανένα 15λεπτο έρχεται με τις τυγανήτες σε ένα πιάτο και στο άλλο χέρι με μερέντα.

Π- "Έλα να φάμε μωρό μου."

Α- "Πάνο δεν θέλω να φάω.. Δεν πεινάω."

Π- "Μωράκι μου πρέπει να φας!"

Α- "Πάνο δεν θέλω!!"

Π- "Είπα θα φας!" Λέει και αλείφει μια τυγανήτα με μερέντα. Αφού την αλείψει μου την βάζει στο στόμα.

Α- "Πάνο δεν θέλω!" Λέω με μπουκωμένο στόμα.

Π- "Είπα θα φας θες - δεν θες!" Λέει και τρώω αναγκαστικά.

Best Friends? Where stories live. Discover now