Κεφάλαιο 68

1.8K 156 15
                                    

Αφιερωμένο στην fanirant

~ΠΑΝΟΥ POV~

Ξυπνάω στις 9:00 και πάω στο σαλόνι. Πρέπει να την προσέχω τώρα που έχει το μωρό. Παίρνω κλειδιά, λεφτά και κινητό και φεύγω. Πάω στο πιο κοντινό φούρνο και αγοράζω διάφορα πράγματα να φάμε. Πηγαίνω σπίτι και βλέπω την Αλεξία να ξαπλώνει στον καναπέ και να βλέπει τηλεόραση.

Α- "Μωρό μουυ!" Λέει μόλις με βλέπει και σηκώνεται να με φιλήσει. Σκύβω να την φιλήσω και την πιάνω από την μέση. "Που ήσουν μωρό μου;"

Π- "Πήγα να πάρω κάτι να φάμε. Πάω να κάνω καφέ και έρχομαι μωρό μου."

Α- "Έκανα." Λέει και πηγαίνουμε στην κουζίνα. Καθόμαστε στο τραπέζι και τρώμε. "Μωρό μου;"

Π- "Καρδιά μου, τι έγινε;"

Α- "Δεν θέλω να φύγεις στρατό."

Π- "ΡΕ ΑΛΕΞΙΑ ΓΑΜΩ ΤΙ ΤΟ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ?!" Λέω και σταματάω να τρώω.

Δεν θέλω να φύγω και ειδικά τώρα που είναι έγκυος. Σηκώνομαι και πηγαίνω στον καναπέ και κάθομαι. Την βλέπω στεναχωρεμένη και δεν μου αρέσει να την βλέπω έτσι. Αλλά με τσάτισε! Έρχεται προς το μέρος μου και κάθεται δίπλα μου. Γυρνάω από την άλλη πλευρά και με αγκαλιάζει.

Α- "Συγνώμη μωρό μου δεν ηθ-" Πάει να πει αλλά την διακόπτω φιλώντας την. Βάζω την γλώσσα στο παιχνίδι και μετά από λίγο απομακρυνόμαστε από το φιλί. Την παίρνω στην αγκαλιά μου και της φιλάω το κεφάλι...

~1 μήνας μετά (ΑΛΕΞΙΑΣ POV)~

Δεν το πιστεύω ότι έφτασε αυτή η ημέρα. Είναι η μαγαλύτερη μέρα της ζωής της. Φοράει τα πιο καλά της ρούχα και την βάφουμε καθώς μια κομμώτρια της κάνει το μαλλί. Μετά από περίπου 5 ώρες προετοιμασίας έφτασε η στιγμή. Μπαίνει μέσα στο αμάξι καθώς κορνάρουν και εγώ με τους γονείς μου το ίδιο καθώς τους ακολουθούμε. Κορνάρουμε για αρκετή ώρα... (Της Αλεξίας τα ρούχα👇❤️)

 (Της Αλεξίας τα ρούχα👇❤️)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Best Friends? Where stories live. Discover now