Κεφάλαιο 57

2.2K 199 25
                                    

~ΠΑΝΟΥ POV~

15:30

Ξυπνάω και την σκέφτομαι. Γαμώτο γιατί δεν καταλαβαίνει! Αφού ο Βασίλης την θέλει, δεν το βλέπει; Ουυφφφφ.... Θα πάω από εκεί να δω τι γίνετε! Σηκώνομαι, ντύνομαι και κατεβαίνω στο σαλόνι. Βάζω παπούτσια και ξεκινάω με τα πόδια για το σπίτι της. Μετά από 2 λεπτά φτάνω και χτυπάω την πόρτα. Μου ανοίγει η μαμά της, αφού την χαιρετώ πηγαίνω προς το δωμάτιό της. Ανοίγω την πόρτα και αυτό το πράγμα που βλέπω με σοκαρίζει! Ο Βασίλης να αγκαλιάζει την μικρή μου!!!! Την μικρή ΜΟΥ! Δεν μπορώ να το πιστέψω πως μου το έκανε αυτό! Και δήθεν δεν την θέλει!!! Ξυπνάει ο Βασίλης και με κοιτάει αδιάφορα στην αρχή, αλλά μόλις ανοίγει καθαρά τα μάτια του τα γουρλώνει.

Β- "Πάνο, δεν... δεν έγινε κάτι!" Λέει και πάει να σηκωθεί. Η Αλεξία ξυπνάει και με βλέπει.

Α- "Πάνο, δεν... δεν είναι αυτό που νομίζεις!!" Λέει και με κοιτάει με ένα βλέμμα στεναχωρεμένο.

Π- "Εγώ γιατί νομίζω πως είναι;!" Λέω και κλείνω δυνατά την πόρτα πίσω μου καθώς φεύγω.

Κατεβαίνω τα σκαλιά γρήγορα και χαιρετώ γρήγορα την μαμά της. Βγαίνω από το σπίτι και ξεκινάω να πάω σε ένα μπαρ. Θέλω να πιω! Θέλω να πιω τόσο πολύ που να μην θυμάμαι την επόμενη μέρα τι έγινε!! Μετά από 5 λεπτά φτάνω σε ένα μπαρ. Πάω και κάθομαι στην μπάρα και παραγγέλνω μια βότκα. Την πίνω στα γρήγορα και μετά παραγγέλνω κι άλλη. Μετά από κανένα 10λεπτο παίρνω κι άλλη. Συνεχίζω να πίνω και πραγματικά νιώθω καλύτερα. Να πάει στον γκόμενό της τον Βασίλη! Να πάει να γαμηθεί η παλιοπουτάνα που με απάτησε!! Εγώ της πρόσφερα ένα παιδί, αλλά απέβαλε. Της πρόσφερα όλη μου την καρδιά και αυτή την κατέστρεψε. Της έκανα έρωτα και όχι ένα απλό σεξ όπως έκανα στις άλλες! Της σκέψεις μου τις διακόπτει το τηλέφωνό μου. Ο Φοίβος.

Π- "Ναι;"

Φβ- "Που είσαι ρε μαλάκα 18:15;"

Π- "Σε μπαρ, θα έρθεις από δω;"

Φβ- "Τι κάνεις σε μπαρ; Πας καλά; Τι έγινε με την Αλεξία; Έχει πεθάνει από την αγωνία της για το πως είσαι! Τι έγινε;"

Π- "Θα έρθω από κει!"

Φβ- "Είσαι μεθυσμένος;"

Π- "Δεν ξέρω......."

Φβ- "Γάμα το έρχομαι από κει να σε πάρω!" Λέει και το κλείνει.

Εγώ κατατάλλα συνεχίζω και πίνω. Μια "κοπέλα" έρχεται σιγά σιγά προς το μέρος μου και αρχίζει να τρίβεται επάνω μου, πράγμα που με ερεθίζει απίστευτα πολύ. Σηκώνομαι όρθιος και την παίρνω στην αγκαλιά μου. Της γλύφω τον λαιμό και εννοώ αυτή κουνιέται προκλητικά. Με τραβάει προς τις τουαλέτες και μπαίνουμε μέσα. Της βγάζω την μπλούζα και την φιλάω στα γρήγορα όπου βρω. Βγάζει και αυτή την δικιά μου και μου γλύφει τους κοιλιακούς μου.

Best Friends? Where stories live. Discover now