~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Πηγαίνω στο σπίτι μου για να διαβάσω για μεθαύριο που έχουμε σχολείο. Φτάνω σπίτι, χαιρετώ τους γονείς μου και κάθομαι στον καναπέ.
Δ- "Γεια σου μικρή." Μου λέει ο μπαμπάς μου.
Α- "Γεια σου μπαμπά, τι έγινε; Πως τα περάσατε εχθές στο εστιατόριο με την κυρία Κατερίνα και τον κύριο Νίκο;"
Δ- "Πολύ ωραία, εσείς στο μπαράκι;"
Α- "Τέλεια, μόλις γύρισα από την προπόνηση."
Δ- "Το ξέρω! Τι σας έβαλε να κάνετε;"
Α- "Πολλά και δύσκολα πράγματα."
Δ- "Αχα... Ο Πάνος; Πότε θα έρθει;" Παράξενο.
Α- "Εχθές τον είδες!"
Δ- "Θέλω να του μιλήσω."
Α- "Αα... Θα του πω να έρθει, μόλις τελειώσω το διάβασμα."
Δ- "Ωραία."
Α- "Πάω να διαβάσω."
Δ- "Άντε καλό διάβασμα." Είπε και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και πήγα επάνω. Άνοιξα το βιβλίο της χημείας και ξεκίνησα να διαβάζω...
-----
15:30
Κατεβαίνω κάτω να φάω μεσιμεριανό, διάβασα χημεία, μαθηματικά, βιολογία και αρχαία. Έφαγα μεσιμεριανό, πήγα επάνω στο δωμάτιό μου και πήρα το κινητό στα χέρια μου, καλώ τον Πάνο.
Π- "Λατρεία μου!"
Α- "Μωράκι μου, θα έρθεις από εδώ;"
Π- "Έγινε κάτι;"
Α- "Καταρχάς ο μπαμπάς μου θέλει να σου μιλήσει. Και δεύτερον θέλω να έρθεις γιατί μου λείπεις!"
Π- "Μωράκι μου όμορφο, σε 5 λεπτά είμαι εκεί!" Είπε και το έκλεισε. Μετά από 5 λεπτά χτυπάει το κουδούνι, ακούω την πόρτα να ανοίγει.
~ΠΑΝΟΥ POV~
Μου ανοίγει ο κύριος Δημήτρης.
Δ- "Γεια σου Πάνο, πέρνα μέσα." Είπε και πέρασα. "Κάθησε." Είπε και καθήσα στον καναπέ.
Π- "Τι κάνετε;"
Δ- "Καλά, εσύ;"
Π- "Καλά."
Δ- "Ήθελα να σου μιλήσω για-" Είπε και εκείνη την στιγμή φώναξε η Αλεξία.
Α- "Πάνο ήρθες;"
Π- "Ναι, κάτω είμαι!" Είπα και κατέβηκε τα σκαλιά. Έτρεξε και με αγκάλιασε, την φίλησα στο μαγουλο και έκατσε στον καναπέ ανάμεσα σε εμένα και στον μπαμπά της.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...