Κεφάλαιο 29

2.3K 232 7
                                    

~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~

Γιατί πιστεύει αυτές τις μαλακιες; Γιατί; Δεν με εμπιστεύεται; Κλαίω. Κλαίω πάνω από μία ώρα, τώρα πλέον έχω στερέψει... Είναι άδικο γαμώτο! Α-ΔΙ-ΚΟ! Δεν γίνετε αυτό, ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο στην αγάπη μου, όταν λέμε ποτέ όμως ΠΟΤΕ!!

Φ- "Φτάνει ρε αγαπη το κλάμα, θα πάθεις αφυδάτωση!"

Α- "Με δουλεύεις; Μπορώ να κρατήσω τα συνεσθήματά μου;;" Είπε και ξανά ξεκίνησα να κλαίω.

~ΠΑΝΟΥ POV (ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ)~

Ξυπνάω με ένα μπουκάλι ουίσκι στην αγκαλιά μου και νιώθω ένα χέρι. Ωχχχ.... Τι έκανα εχθές το βράδυ;; Σηκώνομαι σιγά σιγά γιατί πονάει το κεφάλι μου, γυρνάω και για καλή μου τύχη βρήσκω τον Φοίβο και εκείνος επισης αγκαλιά με ένα μπουκάλι. Ο καθένας με τον καημό του!

Π- "Μαλάκα ξύπνα!!" Είπα και του έχωσα μια σφαλιάρα.

Φβ- "Τι έγινε;" Είπε νυσταγμένος.

Π- "Ακριβώς αυτό αναρρωτιέμαη και εγώ!" Είπα και εγώ νυσταγμένος. Σηκώνεται και κάθετε στο κρεβάτι, ενώ φαίνεται πως ζαλίζεται!

Φβ- "Μαλάκα τι ήπιαμε εχθές;" Είπε και έπιασε το κεφάλι του.

Π- "Από ότι βλέπω... Ένα μπουκάλι ουίσκι ο καθένας!" Είπα και σήκωσα το μπουκάλι με το ουίσκι. Γράψτε λάθος! Το πλέον άδειο μπουκάλι ουίσκι.

Φβ- "Το κεφάλι μου θα σπάσει!" Είπε και έπιασε το κεφάλι του.

Π- "Γαμώτο γιατί όταν πίνουμε το πρωί πρέπει να πονάει το κεφάλι;"

Φβ- "Συμφωνώ! Όταν το πίνουμε είμαστε μια χαρά, όταν κοιμόμαστε και ξυπνάμε γιατί πρέπει να πονάει το κεφάλι;!"

Π- "Πολύ αλκόλ!" Είπα απλά. Σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω, έκανα δυο καφέδες. Μετά από λίγο κατεβαίνει ο Φοίβος πιάνοντας το κεφάλι του. Έρχεται προς τα εμένα και του δίνω τον καφέ.

----

Κάθομαι στον καναπέ μαζί με τον Φοίβο και βλέπουμε μια τυχαία ταινία. Βλέπω τον Φοίβο να παίρνει το τηλέφωνο στα χέρια του. Καλεί κάποιον...

Φβ- "Μωράκι μου, πρέπει να μιλήσουμε!" Τι μωράκι του;;; Βρήκε άλλη ακόμα καλά δεν χώρισε με την Φανή;;; "Συγνώμη είμαι μεγάλος μαλάκας! Συγχωραμαι γαμώτο!" Φωνάζει λίγο νευριασμένος. "Λοιπόν θα μιλήσουμε στο πάρκο σε 5 λεπτά. Τέλος!" Είπε λίγο πιο ήρεμα και στο τέλος, νευριασμένα. "Δεν θα χαθεί η Αλεξία! Θέλω 5 λεπτά να μιλήσουμε. Δεν ζητάω πολλά!" Είπε και το έκλεισε.

Π- "Τι έγινε ρε Φοίβο;!"

Φβ- "ΓΑΜΩ τώρα πονάει το κεφάλι μου!"

Π- "Λες και το δικό μου δεν πονάει από τις τσιρίδες σου πρωινιάτικα. Τι έγινε;!"

Φβ- "Πήρα την Φανή για να μιλήσουμε! Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση ρε φίλε! Εσείς έχετε δίκιο να χωρίζετε αλλά εμείς τώρα μαλώνουμε για μαλακίες!"

Π- "Έχεις δίκιο! Λοιπόν πάνε στο πάρκο και αν δεν έρθει που δεν το νομίζω πάνε από το σπίτι της Αλεξίας, εκεί θα είναι σίγουρα"

Φβ- "Οκ, τα λέμε." Είπε και έφυγε.

~ΦΑΝΗΣ POV~

Φ- "Αλεξία, πρέπει να πάω στο πάρκο."

Α- "Οκ, πάνε. Θα περιμένω να γυρίσεις!"

Φ- "Φιλιά!" Είπα και έφυγα. Μετά από 2 λεπτά έφτασα στο πάρκο. Βλέπω τον Φοίβο να κάθεται σε ένα παγκάκι. "Τι έγινε;" Είπα χαλαρά.

Φβ- "Φανή..." Είπε σοβαρά.

Φ- "Τι;"

Φβ- "Με συγχωρείς;" Είπε και στα μάτια του φαίνεται πως το μετάνιωσε. Τώρα τι κάνεις;;

Best Friends? Where stories live. Discover now