Μετά από αρκετή ώρα συζήτησης χτυπάει η πόρτα.
Φβ- "Ναι;" Λέει και μπαίνει μέσα η Φανή.
Φ- "Μπορώ να σου μιλήσω λίγο Φοίβο."
Π- "Ναι, εγώ ούτως ή άλλως θα έφευγα!" Λέω και φεύγω.
~ΦΑΝΗΣ POV~
Χτυπάω την πόρτα και ακούω πως μπορώ να μπω. Μπαίνω και ζητάω να μιλήσω ιδιαίτερος με τον Φοίβο, ο Πάνος σηκώνεται και φεύγει.
Φ- "Ήρθα να συζητήσουμε..."
Φβ- "Λοιπόν..."
Φ- "Φοίβο, αυτό που κάνεις είναι υπερβολικό και είσαι και πολύ ζηλιάρης! Μετά από το μάλωμα που είχε για το μαγιό μου είχες παραδεχτεί ο ίδιος ότι είσαι μαλάκας, ζηλιάρης και ηλίθιος! Το είχες μετανιώσει πραγματικά ή το έλεγες γιατί απλός ήθελες να τα ξαναβρούμε;"
Φβ- "Φυσικά και το μετάνιωσα! Τώρα όμως..."
Φ- "Τώρα όμως είσαι τελείως χαζός! Έχω ένα μωράκι στην κοιλίτσα μου και δεν πρόκειται να γίνει κάτι άλλο. Καταρχάς θα είσαι δίπλα μου συνέχεια και θα με φιλάς για να δείχνεις στους άλλους ότι σου ανήκω!! Δεν πρόκειται να με πειράξει κανείς!"
Φβ- "Ήμουν πολύ άδικος μαζί σου. Έχεις δίκιο... Συγνώμη καρδιά μου!" Λέει και με φιλάει.
Φ- "Τελευταία ευκαιρία σου δίνω! Κανόνισε! Αλλιώς θα πάρω το μωρό και θα φύγω!!"
Φβ- "ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ;!;!;!" Ρωτάει σοκαρισμένος.
Φ- "Εξαρτάται... Τέλος πάντων θα έρθει από εδώ η Αλεξία να ντύσουμε."
Φβ- "Εντάξει ψυχή μου! Τώρα έλα στην αγκαλιά μου." Λέει και ξαπλώνουμε στο κρεβάτι και βάζω το κεφάλι μου πάνω στο στήθος του και τα μάτια μου κλείνουν σιγά σιγά....
~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα ο Πάνος, ενώ εγώ είμαι λίγο στο κινητό. Συγκεκριμένα στο Facebook και βλέπω ανακοινώσεις...
Π- "Μωρό μου..." Λέει και με αγκαλιάζει.
Α- "Τι θες;" Λέω και κλείνω το κινητό μου.
Π- "Με ποιον μιλάς;"
Α- "Με εμπιστεύεσαι;"
Π- "Ναι!"
Α- "Τότε μην κάνεις τέτοιες ερωτήσεις!"
Π- "Ρε μωρό μου απλός ρωτάω!" Λέει και με φιλάει στο μάγουλο. Δεν απαντάω και έτσι όπως κάθομαι στο κρεβάτι και ο Πάνος είναι από πίσω μου, γυρνάω απότομα και τον ρίχνω στο κρεβάτι. "Έχεις ορεξούλες ε;"
Α- "Να σε φιλήσω θέλω ζηλιάρη!" Λέω και τον φιλάω.
Π- "Τι πήρες τελικά;"
Α- "Αα ναι! Περίμενε..." Λέω και πάω να σηκωθώ αλλά με πιάνει από την μέση.
Π- "Όχι, θα μου το δείξεις μετά..." Λέει και ξαπλώνω στην αγκαλιά του. "Το ξέρεις ότι σε αγαπώ, έτσι;"
Α- "Μου το αποδεικνύεις κάθε μέρα μωράκι μου!"
Π- "Είσαι τα πάντα μου!" Λέει και φιλιόμαστε, βάζει το χέρι του στο μπούτι μου και μου το χαϊδεύει.
Α- "Κρατήσου μέχρι το βράδυ!" Του λέω και σηκώνομαι γρήγορα γιατί είμαι σίγουρη ότι θα με κυνηγήσει.
Π- "Θα μου το πληρώσεις!" Λέει και με κυνηγάει. Τρέχω και ανεβαίνω στο κρεβάτι πάω να κατέβω αλλά με πιάνει και με τραβάει στην αγκαλιά του. Ξεκινάει και με γαργαλάει.
Α- "Χαχαχαχα Στα Χαχαχαχα μα χαχαχαχαχα τα χαχαχαχαχαχα..." Λέω μες στα γέλια μου.
Π- "Πες ότι είμαι θεός."
Α- "Χαχαχαχα Εί Χαχαχχα σαι Χαχαχαχαχα βλά χαχαχαχα κας χαχαχαχα..." Λέω ενώ με γαργαλάει.
Π- "Πως με είπες;" Λέει και με γαργαλάει περισσότερο.
Α- "Χαχαχα ει Χαχαχαχα σαι χαχαχαχα θε Χαχαχαχα ος χαχαχαχα..." Λέω και σταματάει να με γαργαλάει. Με φιλάει και σηκώνομαι. "Πάω να ντυθώ γιατί δεν θα προλάβουμε!"
Π- "Καλά... Φιλάκι;" Λέει και του δίνω ένα φιλάκι. Παίρνω το φόρεμά μου, τα καλλυντικά και τα τακούνια μου και φεύγω. Πάω στο δωμάτιο της Φανής και του Φοίβου και χτυπάω πόρτα.
Φ- "Ναι;" Ακούω την φωνή της Φανής και μπαίνω μέσα.
Α- "Τα βρήκατε;" Ρωτάω καθώς μπαίνω γιατί τους βλεπω αγκαλιά.
Φ- "Ναι!" Λέει και ο Φοίβος της δαγκώνει τον λαιμό. "Αουυυ...." Λέει και σηκώνεται. "Λοιπόν Φοίβο άντε πήγαινε για να ντυθούμε!"
Φβ- "Καλά, καλά! Τα λέμε..." Λέει και την φιλάει στο στόμα και έρχεται και με φιλάει και εμένα στο μάγουλο και μετά φεύγει.
Φ- "Λοιπόν... Πάνε λούσε τα μαλλιά και μετά τι θα τα κάνεις μπούκλες ή ίσια;"
Α- "Μπούκλες και πάω!" Λέω και πάω.
Λούζω τα μαλλιά μου και βγαίνω από το μπάνιο, πάω και κάθομαι στο κρεβάτι και η Φανή μπαίνει στο μπάνιο. Μετά από κανένα 5λεπτο βγαίνει από το μπάνιο και στεγνώνουμε το μαλλί μας. Βάζει την μπουκλιερα στην πρίζα και περιμένουμε. Μετά από λίγο ξεκινάω να της κάνω το μαλλί, μολις της το κάνω την βάφω και μου κάνει τα ίδια πράγματα που της έκανα. Βάζουμε τα φορέματά μας και τα τακούνια μας και πάμε στο δωμάτιό μου. Βλέπουμε τα μανάρια και μένουμε κόκαλο! Είναι πολύ όμορφοι!!!
Π- "Οπ, ήρθαν οι κούκλες!" Λέει και με πλησιάζει. "Σου πάει
Α- "Ευχαριστώ!"
Φβ- "Πάμε παιδιά;"
Α+Φ- "Πάμε!"
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...