Κεφάλαιο 52

2.7K 200 28
                                    

~ΦΑΝΗΣ POV~

Μπαίνω στο σπίτι του Πάνου μαζί με τον Φοίβο και τους γονείς του Πάνου. Ξεκινάμε να στολίζουμε το σπίτι με μπαλόνια και διάφορα άλλα... Μετά από περίπου 30 λεπτά τελειώσαμε. Μου χρωστάς Αλεξία!! Ναι, η Αλεξία μου είπε να το κάνω το πάρτυ γιατί ήξερε πως θα έβγαινε σήμερα. Εγώ με τον Φοίβο πάμε να πάρουμε την τούρτα αφού την είχε παραγγείλει η Αλεξία. Αφού την πήραμε πήγαμε σπίτι και κάτσαμε για λίγο. Σιγά σιγά φιλοι μας άρχισαν να μαζεύονται στο σπιτι του. Μετά από 10 λεπτά καθισιού μου ήρθε μήνυμα από την Αλεξία που έλεγε πως βγαίνει από το νοσοκομείο και πως σε περίπου 15 λεπτά θα είναι σπίτι! Ωραία!! Ξαφνικά με πιάνει ένας πόνος στην κοιλιά...

Φ- "ΦΟΙΒΟΟΟΟ!!" Φωνάζω και ο Φοίβος έρχεται δίπλα μου.

Φβ- "Καρδιά μου τι έγινε;"

Φ- "Πονάωωω..." Λέω και πιάνω την κοιλιά μου η οποία έχει λίγο φουσκώσει.

Φβ- "Έλα! Ηρέμησε!! Πάρε βαθιές ανάσες..." Λέει και παίρνω βαθιές ανάσες αλλά δεν πετυχαίνει!! "Είσαι καλύτερα;" Λέει ενώ εγώ μορφάζω από πόνο.

Φ- "Όχιιι!" Λέω και ξαφνικά όλα μαύρα...

~ΠΑΝΟΥ POV~

Φεύγουμε από το νοσοκομείο εγώ, η Αλεξία και οι γονείς. Αφού φτάνουμε σπίτι μου, Όπα κάτσε! Γιατί σταματάμε στο σπίτι μου; Τι γίνετε; Κατεβαίνουμε εγώ και η Αλεξία και πάμε μέσα στο σπίτι.

Όλοι- "Έκπληξηηηηη!!" Τι στο καλό;!;!;!

Α- "Χρόνια πολλά μωρό μου!" Μου λέει και με φιλάει στο στόμα.

Π- "Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου!!!" Λέω και την παίρνω στην αγκαλιά μου. Αφού την αφήνω πάω και χαιρετάω όλους τους φίλους μου. Ένα πράγμα είναι παράξενο! Που είναι ο Φοίβος και η Φανή; "Πάω μια στιγμή πάνω κι έρχομαι!" Λέω στην Αλεξία και πάω στον ξενώνα. Ανοίγω απότομα την πόρτα και βλέπω τον Φοίβο και την Φανή γυμνούς... Άρα καλά άκουγα εγώ κάτι... Έτσι όπως μπήκα βγήκα!

Κατέβηκα κάτω και πήγα στους φίλους μου. Η Αλεξία εξαφανίστηκε, που στο καλό πήγε; Την ψάχνω μέσα στα άτομα και δεν την βρήσκω. Πάω στο κάτω μπάνιο και δεν είναι. Πάω και στο πάνω μπάνιο και πάλι δεν είναι... Πφφ που μπορεί να πήγε;! Πάω στο δωμάτιό μου και τελικά την βρήσκω εκεί να ξαπλώνει στο κρεβάτι μου.

Π- "Καρδιά μου, γιατί έφυγες από κάτω και εγώ σε ψάχνω;" Λέω και ξαπλώνω μαζί της. Την παίρνω στην αγκαλιά μου και της φιλάω το μέτωπο.

Α- "Τίποτα απλός δεν ένιωθα καλά και ήθελα να ντυθώ..."

Π- "Τι έγινε;"

Best Friends? Where stories live. Discover now