Κεφάλαιο 8

4.6K 339 2
                                    

"Ντιτ, ντιτ, ντιτ..." Χτυπάει το ξυπνητήρι και ανοίγω τα μάτια μου, το κλείνω.

Ξύπνησα στην ζεστή του αγκαλιά, ήταν τόσο ωραία εχθές... Τον αγαπώ πάρα πολύ... Αυτή η σχέση είναι η καλύτερη της ζωής μου, δεν θέλω να χωρίσουμε. Γυρνάω από την άλλη για να τον δω και τον βλέπω που με κοιτάει.

Α- "Έχω κάτι;"

Π- "Εκτός από την ομορφιά σου, το γλυκό προσωπάκι σου, το λεπτό και γλυκό σωματάκι σου, τους σφιχτούς κοιλιακούς και την αγάπη σου για εμένα... Όχι δεν έχεις κάτι!" Είπε σκεπτικός. Αχ είναι τόσο γλυκός...

Α- "Σε αγαπώ τόσο πολύ..."

Π- "Λατρεία μου, είσαι ότι καλύτερο στην ζωή μου!" Είπε και με φίλησε. Το φιλί του, το καλύτερο, με μεθάει... Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς αυτόν! "Πάμε να φάμε;"

Α- "Ναι! Εγώ θα τα φτιάξω!"

Π- "Ρε μωρό μου, θα τα κάνω εγώ..."

Α- "Είσαι κουρασμένος, πρέπει να ξεκουραστείς!"

Π- "Ξεκουράστικα, έλα πάμε να το κάνουμε μαζί!"

Α- "Οκ..." Είπα και τον φίλησα. Σηκωθήκαμε, μου έδωσε να φορέσω μια μπλούζα του και μια φόρμα του. Κατεβήκαμε κάτω και δεν βλέπω κανέναν, μα καλά που είναι οι γονείς του; "Που είναι οι γονείς σου;" Λέω ενώ βγάζω ένα πιάτο από το ντουλάπι.

Π- "Είναι δίπλα."

Α- "Αχα, λοιπόν τι θα φάμε; Και λίγο γρήγορα γιατί έχουμε σχολείο..."

Π- "Εγώ λέω να φάω εσένα..." Είπε και με πλησίασε.

Α- "Πανούλη δεν έχουμε χρόνο!" Είπα και τον φίλησα.

Π- "Καλά..." Έβγαλα την τοστιέρα και έκανα τοστ. Τα φάγαμε και πήγα επάνω να ντυθώ. Ντύθηκα, έπλυνα τα δόντια μου, βάφτηκα και κατέβηκα κάτω. "Ρε μωρό μου, γιατί θες να είσαι τόσο όμορφη πάντα; Για να σε κοιτάζουν άλλα αγόρια;"

Α- "Ρε μωρό μου, γιατί κάθε φορά πρέπει να ζηλεύεις τόσο πολύ;"

Π- "Δεν ζηλεύω!"

Α- "Ζηλεύεις και μάλιστα πολύ!"

Π- "Πάμε μωρό μου, άντε πρέπει να πάμε και στο σπίτι σου να πάρουμε την τσάντα σου!"

Α- "Καλά αγάπη μου..." Είπα και πήγαμε στο αμάξι, μετά από 2 λεπτά φτάσαμε σπίτι μου. Πήρα την τσάντα μου και μπήκα ξανά στο αμάξι. Μετά από λίγο φτάσαμε στο σχολείο, κατεβήκαμε και πήγαμε στα παιδιά.

Π- "Πως πήγε η έκπληξη;"

Φ- "Γαμάτα, εσένα;"

Π- "Άσε μαλάκα..."

Φ+Α- "Συγνώμη, το ήξερες;" Είπαμε μαζί και γελάσαμε.

Φοίβος+Π- "Αφού μαζί τα κανονίσαμε!"

Π- "Παιδιά, χτύπησε το κουδούνι." Είπε και μπήκαμε μέσα στις τάξεις μας. Εγώ κάθομαι με την Φανή, η Αναστασία με την Ράνια, ο Φοίβος με τον Πάνο και ο Γιώργος με τον Αλέκο.

Επιτέλους χτύπησε το κουδούνι για διάλημμα, βγαίνω έξω μαζί με την Φανή και περιμένουμε τα αγόρια. Δύο χέρια με αγκαλιάζουν από πίσω μου και εγώ τρομάζω, το ένα χέρι ανεβαίνει προς την κοιλιά μου.

Α- "Μη..." Τον μαλώνω αλλά δεν υπακούει και συνεχίζει να το κάνει... "Πάνο μη..." Είπα και σταμάτησε. Όχι... Λάθος. Δεν σταμάτησε, τώρα το χέρι πάει προς τα κάτω... "Πάνο κόφτο ε!" Λέω θυμωμένη... Ααα συνεχίζει....

~ΦΑΝΗΣ POV~

Γαμώτο Πάνο μην της το κάνεις αυτό, θα θυμώσει και θα φύγει... Α τέλεια έφυγε...

Φ- "Ρε Πάνο αφού το κορίτσι λέει να σταματήσεις, τι δεν καταλαβαίνεις;;" Δεν μίλησε και πηγαίνω προς την Αλεξία, κάθεται σε ένα παγκάκι και με τα χέρια της πιάνει το κεφάλι της. "Ρε αγάπη, αφού τον ξέρεις τον Πάνο... Δεν σταματάει πότε σε τέτοια."

Α- "Ρε συ, μήπως με θέλει μόνο για το σεξ;" Είπε και βούρκωσε... Γαμώτο Πάνο κάνεις την κολλητή μου να κλαίει, μια μέρα θα σε χτυπάω αλύπητα και θα το ευχαριστηθώ...

Φ- "Τι λες ρε Αλεξία; Σοβαρολογείς; Αφού σε αγαπάει!"

Α- "Δεν ξέρω..."

Φ- "Έλα πάμε να σου μιλήσει."

Α- "Δεν ξέρω..."

Φ- "Λες και ξέρεις γενικός... Άντε σήκω!" Της είπα και σηκώθηκε. Πήγαμε στα παιδιά και μόλις είδε ο Πάνος την Αλεξία έτρεξε να την φιλήσει, αλλά του έκανα νόημα με το χέρι μου να μην το κάνει.

Π- "Σορρυ ρε μωρό μου, είμαι λιγούρης..."

Α- "Καλά... Εε... Πάω, στην τουαλέτα και θα έρθει και η Φανή και η Αναστασία μαζί μου!" Είπε και υπακούσαμε. Πήγαμε στην τουαλέτα και την βρήκα έτοιμη να κλάψει. Ποιος; Η Αλεξία! Εγώ, η Αλεξία και η Αναστασία δεν κλάψαμε ποτέ για θέματα αγοριών... "Κορίτσια ακούσατε, ε; Λιγούρης..." Είπε και ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλό της. "Δηλαδή μπορεί να θέλει και άλλη!"

Αν- "Συγνώμη πάει καλά; Έχασες το μυαλό σου; Πόσο πιο προφανές να γίνει ότι σε λατρεύει; Τι έπαθες;"

Α- "Κορίτσια, δεν ξέρω..."

Φ+Αν- "Ποιο απ' όλα;"

Α- "Σε όλα..." Είπε και άνοιξε η πόρτα, μπαίνει μέσα ο Πάνος.

Π- "Αλεξία, έλα λίγο να μιλήσουμε."

Α- "Εντάξει..." Είπε και πήγε μαζί του. Μετά από 10 λεπτά χτύπησε το κουδούνι, εγώ με τον Φοίβο πάμε μαζί στην τάξη μας. Τώρα δεν έχω μαζί με την Αλεξία, γαμώτο και ήθελα να δω τι έγινε... Μπήκαμε στην τάξη και είδα κάτι που δεν πίστευα στα μάτια μου...

Γεια σας... Να το 8ο κεφάλαιο, τι λέτε να είδε η Φανή και να μην πίστευε στα μάτια της; Πάντως σίγουρα κάτι που δεν έπρεπε...

Best Friends? Where stories live. Discover now