Π- "Άντε βγάλτο!" Μου λέει και εγώ με αγωνία βγάζω το μαντίλι από τα μάτια μου. Κατεβαίνω από το αμάξι και βλέπω εκεί που είμαστε! Δεν μπορείτε να φανταστήτε!! Είμαστε Waterland!!!!! Ναιιιιιιιιι.... Τον βλέπω που κατεβαίνει από το αμάξι, τρέχω και τον αγκαλιάζω!
Α- "Σε ευχαριστώ!!" Είπα και τον φίλισα.
Π- "Λατρεία μου! Τα πάντα γι' σένα!" Μου λέει και με φιλάει. Πάμε στο ταμείο και πήγα να βγάλω το πορτοφόλι μου. "Ούτε να το σκεφτείς!" Μου λέει και πληρώνει τα εισιτήρια. Μπαίνουμε μέσα και με το ζόρι βρίσκουμε δύο ξαπλώστρες. "Άσε τα πράγματα και πάμε να βουτήξουμε!" Μου λέει και βγάζω αντηλιακό.
Α- "Θα μου βάλεις;" Λέω και του δείχνω το αντηλιακό.
Π- "Φυσικά!" Μου λέει και μου βάζει στην πλάτη.
Α- "Έλα να σε βάλω και εγώ!" Λέω και του βάζω στην πλάτη του. Παίρνω το αντηλιακό και βάζω σε όλο μου το σώμα. "Μωρό μου, που είναι οι πετσέτες;"
Π- "Εκεί!" Λέει και δείχνει μια τσάντα.
Παίρνω μια πετσέτα και την στρώνω, σηκώνομαι και φτιάχνω το μαλλί μου. Κοιτάω λίγο κάτω στα πόδια μου για να βάλω τις σαγιονάρες και πλαφ.... Νερό επάνω μου! Θα τον σκοτώσω!!!!!! Τρέχω να τον πιάσω, μπαίνει στην πισίνα και εγώ τρέχω να τον πιάσω. Πέφτω επάνω του και πέφτουμε και οι δύο μέσα στο νερό. Με φιλάει και εγώ ανταποκρίνομαι, δεν καταλαβαίνω τι γίνετε γύρω μου! Τον φιλάω σαν να μην υπάρχει αύριο.....
Βγαίνουμε από το νερό για να πάρουμε ανάσα.
Α- "Τώρα θα δεις!" Λέω και τον πιάνω από την μέση του, προσπαθεί να φύγει αλλά δεν τον αφήνω. Τον χτυπάω στον αυχένα και γυρνάει και μου πιάνει τα χέρια. "Γαμώτο!" Λέω και γελάει. "Σατανικέ!!"
Π- "Είμαι, είμαι!!" Λέει και με πλησιάζει, με φιλάει και φυσικά δεν μπορώ να αντισταθώ! Είναι τόσο γλυκό και παθιασμένο το φιλί του...
-----
Μετά από πολλές βόλτες σε πισίνες, δηλαδή γυρίσαμε όλες τις πισίνες, κάθομαι επιτέλους. Ξαπλώνω μπρούμυτα και χαλαρώνω. Χτυπάει το τηλέφωνό μου. Πφφ... Τώρα βρήκε; Δεν μπορούσε να χτυπήσει όταν πήγαμε να κάνουμε από της ψηλές, πολύ ψηλές πισίνες; Τσούζει ακόμα το σώμα μου από την πίεση του νερού... Το σηκώνω, χωρίς να δω ποιος είναι.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...