Φβ- "Ξυπνήστε ρε!!!" Λέει και πετάγομαι.Α- "Τι θες ρε Φοίβο γαμώτο;!" Λέω και τρίβω τα μάτια μου.
Φβ- "Να φάμε ρε, θα κρυώσουν!"
Π- "Πωω ρε γιατί δεν φάγατε μόνοι σας; Έχω αγκαλιά το μωρό μου τώρα!"
Φβ- "Σήκω ρε μαλάκα και άσε τις μαλακίες!"
Π- "Όχουυυυ... Καλά έλα Αλεξία να σηκωθούμε!" Λέει και σηκώνομαι, σηκώνεται ο Πάνος και πάμε να καθίσουμε στο τραπέζι. Καθόμαστε και τρώμε πρώτα τις μπουγάτσες και τις λουκανικόπιτες και μετά θα φάμε τα υπόλοιπα...
--------
Μόλις τελειώσαμε το πρωινό και τώρα τα αγόρια πάνε να καθίσουν στον καναπέ , ενώ εγώ και η Φανή είμαστε στην κουζίνα.
Π- "Να δούμε καμια ταινία;" Φωνάζει ο Πάνος για να άκουσουμε.
Φ- "Ναι, βάλτε!" Λέει η Φανή και με βοηθάει να μαζέψουμε. "Αλεξία;"
Α- "Ναι;"
Φ- "Το έσκασα από το σπίτι..." Λέει και σοκαριζομαι! Wtf? Τι στο καλό;;
Α- "ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;!;!;!" Φώναξα!
Φ- "Μην φωνάζεις! Το έσκασα γιατί δεν ήθελα οι γονείς μου να μάθουν για το μωρό!!"
Α- "Καλά πας καλά;!"
Φ- "Αλεξία αν μάθουν οι γονείς μου για το μωρό μπορεί να με πουν να κάνω έκτρωση και εγώ το μωρό το αγάπησα πλέον! Να μπορεί να είμαι μόνο 18 αλλά αυτό πλέον είναι μέσα μου και μεγαλώνει!"
Α- "Φανή κάνεις μαλακία που δεν τους το λες! Πες τους το και πιστεύω θα σε καταλάβουν! Ούτως ή αλλιώς και η μαμά σου στα 19 δεν έμεινε έγκυος σε εσένα; Δεν θα σου πει να κάνεις έκτρωση γιατί ξέρει πως είναι λάθος. Σε αγαπάει και ό,τι απόφαση και αν πάρεις θα σε υποστηρίξει! Έτσι κι αλλιώς γι' αυτό δεν υπάρχουν οι γονείς; Για να υποστηρίζουν! Πάνε πες τους ότι είσαι έγκυος και ότι είναι από τον Φοίβο, γιατί τον αγαπάνε τον Φοίβο σωστά; Μην ανυσηχείς όλα θα πάνε καλά!"
Φ- "Έχεις δίκιο ρε Αλεξία..."
Α- "Ε καλά τώρα... Ο Φοίβος το ξέρει ότι το έσκασες;" Λέω και ξεκινάω να πλένω τα πιάτα.
Φ- "Φυσικά και όχι! Αν το ήξερε δεν θα με άφηνε να φύγω από το σπίτι. Αλλά θα ψάξουμε ένα σπίτι και θα συγκατοικήσουμε, γιατί το μωρό δεν μπορεί να ζει με τους γονείς χώρια!"
Α- "Καλά θα κάνετε και θα βρήκε σπίτι! Αα... Ξέρεις τι; Νομίζω εδώ δίπλα νοικιάζεται ένα σπίτι ρε! Να εδώ δίπλα στου Πάνου!!"
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...