Βγαίνουμε από το μπάνιο και μου δίνει ένα μποξεράκι του. Το φοράω και παίρνω μια μπλούζα από την ντουλάπα του.
Π- "Σου πάει!" Μου λέει και με πλησιάζει.
Α- "Οοο ευχαριστώ!" Λέω και τον φιλάω γλυκά στα χείλη του.
Π- "Λοιπόν μωρό μου... Σου έχω μια έκπληξη!"
Α- "Ααα..." Λέω χαρούμενα. "Τι;;" Λέω ανυπόμονη.
Π- "Σου είπα. Είναι έκπληξη!!"
Α- "Πφφ... Έλα πες μου!!!"
Π- "Όχι μωράκι μου!" Είπε και τον φίλησα.
Α- "Τώρα;"
Π- "Δεν με ρίχνεις!" Πφφ... Γαμώ!!
Α- "Πωωω γαμώ!"
Π- "Λοιπόν, πάμε κάτω!" Λεει και πάμε κάτω. "Βάλε παπούτσια και πάμε στο αμάξι!"
Α- "Έτσι;" Ρωτάω δείχνοντας ότι φοράω μία μπλούζα του και το μποξεράκι του.
Π- "Ααα ναι, το ξέχασα! Πάρε αυτά." Λέει και μου πετάει μία ραντα μπλούζα και ένα σορτς αθλητικό. "Αα ξέχασες και αυτό!" Λέει και κρατάει το μαγιό μου στον αέρα κουνόντας το πέρα δώθε.
Α- "Βλαμένο!" Πάω προς το μέρος του και το σηκώνει πιο ψηλά το μαγιό μου σε σημείο που κάνω μύτες και δεν φτάνω να το πιάσω! "Δώστο μου!" Κάνω μύτες μέχρι εκεί που μπορώ και μετά τον χτυπάω. "Γελάει το αναίσθητο!" Λέω και συνεχίζω να τον χτυπάω.
Π- "Δώσε μου ένα φιλί στο μάγουλο!"
Α- "Γιατί;"
Π- "Θες να το πάρεις ή όχι;"
Α- "Πφφ..." Λέω και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.
Π- "Τώρα, εδώ!" Λέει και δείχνει το πιγούνι του. Χωρίς να πω τίποτα τον φιλάω στο πιγούνι. "Τώρα, εδώ!" Λέει και δείχνει τα χείλη του!"
Α- "Ε Άι χέσου ρε Πάνο!"
Π- "Δεν θες το μαγιό;" Λεει και μουγκρίζω. Κάνω μύτες και τον φιλάω στα χείλη απλά και δεν μου δίνει τι μαγιό. "Ένα πιο ωραίο φιλί ρε μωρό μου!"
Α- "Πάνο! ΔΩΣΕ ΤΟ ΜΑΓΙΟ ΤΩΡΑ!!" Λέω και ξεκινάει να τρέχει. "Έλα εδώ ρε βλαμένο!" Λέω και του πετάω ένα μαξιλάρι για αποσυγκέντρωση. Μέχρι να κουνηθεί αυτός από την απόσπαση του μαξιλαριού πάω από πίσω του και τον πιάνω. "Δώσε ΤΩΡΑ το μαγιό!"
Π- "Πφφ... Νίκησες!" Λέει και μου δίνει το μαγιό. Πάω πάνω με αέρα νικήτριας και βάζω το μαγιό. Βάζω και τα ρούχα και κατεβαίνω κάτω. "Πάμε!" Λέει και μπαίνουμε στο αμάξι. "Αα ξέχασα!" Λέει και μου βάζει ένα μαντίλι γύρω από τα μάτια μου.
Α- "Εεεε! Τι κάνεις;"
Π- "Έκπληξη δεν είπαμε ότι είναι;"
Α- "Καλαααα..." Λέω και μου δένει το μαντίλι. Ξεκινάει για το άγνωστο μέρος ή αλλιώς έκπληξη!
Πρώτα απ' όλα. Μαντέψτε πια ιστορία είναι στην 7η θέση Εφηβική Φαντασία; Ναι! Αυτή εδώ είναι!! 2ον Συγνώμη που έβαλα τόσο μικρό κομμάτι, αλλά αν βάλω εδώ της εξελίξεις τι θα έχετε να περιμένετε; 3ον Που λέτε να την πάει την Αλεξία ο Πάνος;
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...