Φτάσαμε στο εστιατόριο και παράγγειλε ο καθένας αυτό που ήθελε. Μετά από 15 λεπτά μας τα έφεραν. Ξεκινάμε να τρώμε και να συζητάμε για διάφορα. Ξαφνικά ένα μήνυμα έρχεται στο κινητό μου.
Μωρό Μου💘: 'Μου λείπεις ❤️'
Εγώ: 'Και εμένα ψυχή μου💗! Είμαι με τους γονείς μου και τα αδέρφια μου έξω, εσύ τι κάνεις;'
Μωρό Μου💘: 'Ήρθε η Μαρίνα και ο Κώστας;'
Εγώ: 'Ναι καρδιά μου💞! Αύριο θα έρθεις σπίτι μου, θέλουν να σε δούνε!'
Μωρό Μου💘: 'Εννοείται!!💖 Εγώ πάλι είμαι σπίτι, οι γονείς μου γύρισαν πριν λίγο από την δουλειά και είμαι στον καναπέ με τον μπαμπά μου...'
Εγώ: 'Πόσο θα ήθελα τώρα να σε έχω στην αγκαλιά μου....'
Μωρό Μου💘: 'Και εμένα να με ακουμπάνε αυτά τα ζουμερά χειλάκια σου τα δικά μου....'
Εγώ: 'Είσαι όλη η γη μου 🌎❤️'
Μωρό Μου💘: 'Και εσύ η ζωή μου! 😘💞 Μωρό μου πρέπει να πάω να κάνω ένα μπάνιο και να κοιμηθώ, νυστάζω και δεν κοιμήθηκα πολύ... Λοιπόν καληνύχτα μωρό μου 😘💟'
Εγώ: 'Καληνύχτα ψυχή μου και όνειρα γλυκά 💋❤️'
Αφού το έστειλα εκεί σταμάτησε η συνομιλία μας. Συνέχισα να τρώω και μετά από κανένα 10λεπτο έφαγα όλο το σνίτσελ! Η ώρα είναι 22:10 και άρχισα να βαριέμαι...
~ΦΑΝΗΣ POV~
Ουφφφφφφφ....... Πως θα τους το πω; Έχω πραγματικά πολύ άγχος! Είμαι στην αγκαλιά του Φοίβου και πηγαίνουμε προς το σπίτι μου.
Φβ- "Εεε... Καρδιά μου ηρέμησε!" Μου λέει για να με καθησυχάσει. "Είσαι καλά μωρό μου; Τρέμεις! Κρυώνεις;"
Φ- "Όχι, καλά είμαι! Δεν κρυώνω απλός έχω άγχος..."
Φβ- "Μην αγχώνεσαι καρδιά μου, όλα καλά θα πάνε!" Λέει και με φιλάει στο κεφάλι. Ξεφυσάω και φτάνουμε έξω από το σπίτι μου. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και ανοίγω την πόρτα με τα κλειδιά μου. Πάμε στην κουζίνα και βλέπουμε την μαμά μου. Ήρθε η ωρα.
Αθηνά(Μαμά)- "Αγάπη μου, ξέρεις πόσο ανησύχησα; Που ήσουν;" Λέει και με αγκαλιάζει.
Φ- "Μαμά..... Έχουμε να σου πούμε κάτι πολύ σημαντικό!"
Αθ- "Ελάτε να καθίσουμε!" Λέει και πάμε να καθίσουμε στον καναπέ.
Φ- "Μαμά....."
Αθ- "Πάχινες!"
Φ- "Μαμά....." Λέω και ξεκινάω να κλαίω. Ο Φοίβος με αγκαλιάζει και με φιλάει στο μάγουλο. Μόλις με αφήνει πάω και αγκαλιάζω την μαμα μου.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...