Κεφάλαιο 39

2.5K 232 24
                                    

Ενώ καθόμαστε και μιλάμε με τον Πάνο, αγνοώντας βέβαια την Αλεξία χτυπάει η πόρτα.

Α- "Ναι;" Λέει η Αλεξία και μπαίνει μέσα η Φανή.

Φ- "Που ήσουν ρε βλάκα και τρόμαξα;"

Φβ- "Εδώ!"

Φ- "Γιατί δεν είπες τίποτα;"

Φβ- "Μου ήρθε έτσι κατακούτελα και ήρθα!"

Φ- "Βλάκα!" Λέει και μπαίνει μέσα, κλείνει την πόρτα και κάθεται δίπλα στην Φανή.

Π- "Πότε θα πάμε για καφέ;"

Φβ- "Πάμε τώρα."

Α- "Ναι αλλά περιμένετε να ντυθώ!"

Φβ- "Οκ." Λέει και σηκώνεται. "Θα μας κάνεις στριπτιζ;" Την ρωτάω για πλάκα και η Φανή σκάει στα γέλια.

Α- "Σίγουρα!" Λέει ειρωνικά.

~ΦΑΝΗΣ POV~

Η Αλεξία σηκώνεται να ντυθεί αλλά ο Φοίβος μιλάει.

Φβ- "Θα μας κάνεις στριπτιζ;" Χαχαχαχαχα... Σκάω στα γέλια... Φυσικά και δεν με πείραξε! Είναι σαν αδερφή μου, ποτέ δεν θα έκανε κάτι με τον Φοίβο!

Α- "Σίγουρα!" Λέει η Αλεξία ειρωνικά και παει στην ντουλάπα. Βρίσκει ένα τζιν σορτσάκι και μία ράντα μπλούζα. Βγάζει το αθλητικό σορτσάκι που φορούσε και ακούω τα αγόρια να σφυρίζουν.

Π+Φβ- "Κωλάρα..." Λένε και οι δύο και την κοιτάζουν με γουρλωμένα μάτια. Ο Πάνος την τρώει με τα μάτια... Φανταστείτε!⬇️

Φ- "Ψιτ!! Ξεκολλήστε!!!" Φωνάζω και ξεκολλάνε τα μάτια τους από την Αλεξία

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Φ- "Ψιτ!! Ξεκολλήστε!!!" Φωνάζω και ξεκολλάνε τα μάτια τους από την Αλεξία. Η Αλεξία τους αγνοεί και συνεχίζει να ντύνεται, βγάζει την μπλούζα της και φυσικά έχει γυρισμένη πλάτη!!! Αφού ντύθηκε και πήρε το κινητό της μπήκαμε σε ένα αμάξι και ξεκίνησε ο άγνωστος προορισμός...

----

Μετά από κανένα 5λεπτο βλεπω ότι φτάνουμε στο Cosmos και παρκέρνει. Κατεβαίνουμε και πάμε μέσα, βρίσκουμε μια ωραία καφετέρια και καθόμαστε. Παραγγέλνουμε αυτό που θέλουμε και συζητάμε. Μετά από λίγο έρχονται οι καφέδες μας και εμείς συνεχίζουμε να μιλάμε.

Best Friends? Where stories live. Discover now