~ΦΟΙΒΟΥ POV~
Χτυπάει το κινητό μου, είναι ο Πάνος. Πατάω αποδοχή και βάζω το κινητό στο αυτί μου.
Φβ- "Έλα ρε μαλάκα, τι έγινε;"
Π- "Χωρίζω!" Είπε απλά και στενάχωρα.
Φβ- "Τι; Τι έγινε;" Είπα σοκαρισμένος και κομπλάρισα λιγάκι.
Π- "Με απάτησε! Με απάτησε με τον πιο μεγάλο πούστη!! Τον Αχιλλέα." Είπε και έμεινα άφωνος. Αποκλείεται...
Φβ- "Τι πράγμα; Αποκλείεται να έκανε κάτι τέτοιο!"
Π- "Κι ομως! Το έκανε!" Είπε στεναχωρημένα.
Φβ- "Έρχομαι από εκεί!" Είπα και το έκλεισα. Δεν μπορεί! Η Αλεξία ΠΟΤΕ δεν θα έκανε κάτι τέτοιο, όπως και Φανή! Βάζω γρήγορα τα παπούτσια μου και πάω τρέχοντας στο σπίτι του. Χτυπάω και μου ανοίγει. "Τι έγινε;"
Π- "Πάρε και δες." Είπε και μου έδωσε κάτι φωτογραφίες. Τις κοιτάω και βλέπω την Αλεξία με τον Αχιλλέα, στην μία να είναι αγκαλιά, στην άλλη να φιλιούνται και στην τελευταία... Στο κρεβάτι! Και ναι γυμνοί!
Φβ- "ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!"
Π- "Φοίβο με απάτησε!" Είπε και ένα δάκρυ έπεσε από το μάτι του. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ! Τον λατρεύει, δεν θα έκανε κάτι τέτοιο! Τον αγκαλιάζω και κλαίει... Και ναι κλαίει! Δεν είναι κακό, όλοι έχουμε συνεσθήματα...
Μετά από κανένα μισάωρο ηρεμεί επιτέλους.
Φβ- "Ποιος σου έδωσε τις φωτογραφίες;"
Π- "Ο Διονύσης!"
Φβ- "Μπορεί να είναι ψέματα, δεν θα σου έκανε κάτι τέτοιο! Σε αγαπάει Πάνο!" Είπα και τον ταρακούνησα για να συνέλθει.
Π- "Ίσως απλός να μην με ήθελε και δεν μπορούσε να μου το πει."
Φβ- "Δεν νομίζω! Σε αγαπάει με όλη της την καρδιά!" Είπα και άνοιξε η πόρτα. Μπήκε μέσα η Αλεξία και έτρεξε προς τα εμάς με το χέρι μου την σταμάτησα.
Α- "Τι κάνεις;"
Φβ- "Αλεξία, δεν είναι ώρα!"
Α- "Τι;" Απόρησε.
Π- "Σε ευχαριστώ πολύ!" Είπε ο Πάνος ειρωνικά και της έδωσε τις φωτογραφίες.
Α- "Δεν πιστεύω να τα πιστεύεις αυτά;" Είπε και βούρκωσε.
Π- "Αλεξία, τέλος! Δεν με νοιάζει που με απάτησες, απλά τώρα... Τέλος! Θα μείνουμε κολλητοί όπως είχαμε πει."
Α- "Πάνο με δουλεύεις;; Σε αγαπώ γιατί να σου το κάνω αυτό;;"
Π- "Αλεξία, μην κάνεις πιο δυσκολο από ότι είναι!"
Α- "Πάνο, σε παρακαλώ! Εγώ δεν θα σου το έκανα ΠΟΤΕ αυτό, είσαι η ζωή μου!" Είπε και ένα δάκρυ έπεσε από το μάτι της.
Π- "Αλεξία, άλλα λένε οι φωτογραφίες!"
Α- "Δεν... Δεν το πιστεύω! Δεν μπορώ να πιστέψω πως πιστεύεις αυτές τις φωτογραφίες, που είναι μοντάζ!"
Π- "Αλεξία, φύγε! Δεν θέλω να ακούσω άλλα. Φτάνει!"
Α- "Ωραία, τώρα δεν είμαστε και κολλητοί!" Είπε και ξεκίνησε να κλαίει. Πήγα και την αγκάλιασα.
Π- "Φυσικά και είμαστε, απλός πρέπει να είμαστε λίγο καιρό μακρυά." Είπε δακρυζοντας.
Φβ- "Θα σε πάω σπίτι."
Α- "Ευχαριστώ." Είπε και με έσφιξε στην αγκαλιά της. Μπήκαμε στο αμάξι. "Πάνε με στις Φανής."
Φβ- "Αλεξία, πες μου ειλικρινά. Αυτά που δείχνουν οι φωτογραφίες είναι αλήθεια;"
Α- "Φυσικά και όχι! Τον αγαπάω, είναι η ζωή μου. Δεν ξέρω γιατί μπορεί κάποιος να μου το κάνει αυτό!"
Φβ- "Πραγματικά, δεν έχω ιδέα!" Είπα και φτάσαμε, κατέβηκε και ξανά πηγαίνω στο σπίτι του κολλητού μου...
Γεια σας!! Να και το 28ο κεφάλαιο! Ζητήσατε εξελίξεις και να τες! Ποιος λέτε να τα έκανε όλα αυτά; Ποιος θέλει να τους χωρίσει; Θα το μάθουμε στα επόμενα κεφαλαία. Αν θέλετε σχολιάστε❤️
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...