Κεφάλαιο 55

2.5K 200 48
                                    

Ανοίγει την πόρτα και μπαίνει η Φανή με τον Φοίβο.

Π- "Πας καλά μωρέ;"

Φβ- "Τι έκανα;"

Π- "Χαλάστρα ρε μαλάκα!!"

Α- "Φοίβο μην τον ακούς, δεν έκανες χαλάστρα! Ίσα ίσα με βοήθησες να γλιτώσω από το γαργαλητό του!!"

Π- "Εσύ μικρή..." Λέει και έρχεται κατα πάνω μου. Συνεχίζει να με γαργαλάει και εγώ έχω ξαπλώσει ενώ αυτός είναι από πάνω μου.

Α- "Χαχαχαχα σε Χαχαχαχα παρακαλώ Χαχαχαχα σταμάτα Χαχαχαχα..." Λέω και δεν σταματάει.

Π- "Όχιιι μωρό μου, με είπες γκρινιάρη δεν θα γλιτώσεις εύκολα από εμένα!!" Λέει και συνεχίζει να με γαργαλάει.

Φ- "Λοιπόν άστην τώρα να σας πούμε για το σπίτι!!" Λέει η Φανή και σταματάει να με γαργαλάει.

Π- "Πως ήταν;" Λέει και με παίρνει στην αγκαλιά του.

Φ- "ΤΕΛΕΙΟ!!!! Εκεί θα μείνουμε! Το αγοράσαμε!!" Λέει και σηκώνομαι γρήγορα και πάω και την αγκαλιάζω! Είμαι τόσο χαρούμενη που θα έχω την κολλ μου στο δίπλα σπίτι!! Αφού τελείωνει η αγκαλιά πάω και ξανά κάθομαι δίπλα στον Πάνο.

Φβ- "Πάμε για καφέ Πάνο;"

Π- "Οκ πάμε!" Λέει και σηκώνεται. "Πάω να ντυθώ και έρχομαι!" Με φιλάει και πάει επάνω.

Α- "Για λέγετε παιδια!"

Φ- "Ε ναι.... Αύριο θα πάμε στον γυναικολόγο μου για να δούμε το μωρό μας και σήμερα θα πάω να το πω στους γονείς μου...."

Α- "Οοο...."

Φβ- "Τι ώρα θα πάμε μωρό μου;"

Φ- "Θα έρθεις;"

Φβ- "Ναι βρε καρδιά μου! Ούτως ή αλλιώς δεν ήταν δικιά σου η ευθύνη, εγώ έφταιγα που έμεινες έγκυος και όχι εσύ!!!"

Φ- "Φοίβο...." Λέει και πέφτει στην αγκαλιά του.

~ΦΑΝΗΣ POV~

Πέφτω στην αγκαλιά του και χώνω το κεφάλι μου στον λαιμό του. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι το αγόρι μου και ότι σε 6,5 μήνες θα έχουμε το παιδί στα χέρια μας. Είμαι πολύ συγκινημένη... Εύχομαι να το πάρουν καλά οι γονείς μου! Βγαίνω από την αγκαλιά του και όρμηξα στα χείλη του. Με φιλάει τόσο παθιασμένα... είναι τόσο γλυκός...

Π- "Εεε... Ξεκολλάτε......" Λέει και σταματάμε το φιλί μας.

Φ- "Βλάκα!" Λέω και μπαίνω στην αγκαλιά του Φοίβου.

Φβ- "Εμείς μωρό μου πρέπει να πάμε..." Λέει και με φιλάει στο κεφάλι. Βγαίνω από την αγκαλιά του και τον φιλάω.

Best Friends? Where stories live. Discover now