Κεφάλαιο 63

2.1K 186 50
                                    

~ΠΑΝΟΥ POV~

Περιμένουμε να βγει και να πει πως πήγε το πρώτο. Ο Φοίβος μου συμπαραστέκεται καθώς εγώ έχω πολύ άγχος. Ξεφυσάω συνέχεια και κοιτάω το μπάνιο κάθε τρεις και λίγο. Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και ξεπροβάλλει η Αλεξία. Σηκώνομαι επάνω και πηγαίνω προς το μέρος της καθώς κρατάει το τεστ στα χέρια της.

Π- "Μωρό μου τι έγινε;" Λέω αλλά δεν απαντάει απλός κοιτάει πορωμένα το τεστ. "Αλεξία τι είναι 2 γραμμές;" Λέω καθώς κοιτάω το τεστ.

Α- "Εμ...." Είναι το μόνο που λέει. "Πάω να κάνω και το δεύτερο!" Λέει και μου δίνει το τεστ και ξαναπάει στο μπάνιο.

Π- "Φανή τι είναι οι 2 ροζ γραμμές;"

Φ- "Ας κάνει το δεύτερο και βλέπουμε!" Λέει και περιμένουμε. Μετά από λίγο βγήκε και τρέχω να δω και το άλλο τεστ.

Π- "Τώρα 1 γραμμή; Αλεξία πάνε κάνε και τα άλλα 2!" Λέω και πηγαίνει να κάνει και τα άλλα 2. Μόλις βγαίνει πηγαίνω ξανά δίπλα της. "Αλεξία πες μου!"

Α- "Δεν είμαι!" Λέει και ρουφάει την μύτη της.

Π- "Αγάπη μου... Ήθελες να ήσουν έγκυος;"

Α- "Τι; Εε... Όχι!" Λέει και την αγκαλιάζω. Αρχίζει και κλαίει στον ώμο μου.

Π- "Σσσσς καρδιά μου!" Λέω καθώς την χαϊδεύω τα μαλλιά και της φιλάω το κεφάλι.

Α- "Πάω να κλείσω ραντεβού στον γυναικολόγο μου!" Λέει και πάει να πάρει το κινητό της. Μετά από λίγο ξαναγυρίζει και μπαίνει στην αγκαλιά μου. Ξαφνικά χτυπάει η πόρτα. Κανείς δεν μιλάει και ξαφνικά μπαίνει η μαμα μου μέσα.

Κ- "Να μπω;" Λέει και γνέφω. "Αλεξία πως είσαι;" Λέει και η Αλεξία βγαίνει από την αγκαλιά μου και τα κλαμένα της ματάκια ξεπροβάλουν. "Αλεξία μου γιατί κλαις;"

Α- "Δεν... Δεν είναι κάτι.. Όλα καλά... Είμαι λίγο καλύτερα!"

Π- "Μαμά... Θα τα πείτε αργότερα τώρα δεν είναι σε φάση να μιλήσει!" Λέω και η μαμά μου σηκώνεται και φεύγει. "Θέλεις να κάνουμε ένα παιδάκι;" Ρωτάω γλυκά. Αν θέλει να κάνουμε ένα παιδάκι φυσικά και θα της κάνω το χατήρι κι ας είμαστε μικροί ακόμη.

Α- "Όχι, εντάξει απλός... Απλός νόμιζα θα ήμουν έγκυος και προετημαστικα για το όλο πράγμα! Δεν έγινε κάτι!!"

Π- "Σ' αγαπώ!"

Α- "Κι εγώ!" Λέει και την φιλάω.

Π- "Τώρα ξάπλωσε!"

Α- "Εε.. Ναι!" Λέει και ξαπλώνει στο κρεβάτι.

Π- "Πότε κανονίσει ραντεβού με τον γυναικολόγο σου;" Λέω και ξαπλώνω δίπλα της.

Best Friends? Where stories live. Discover now