~ΠΑΝΟΥ POV~
Την ξύπνησα στις 11:00 η ώρα γιατί κοιμηθήκαμε στις 00:20. Δεν βγήκαμε απλώς μιλούσαμε. Η Αλεξία συνήθως δεν συνηθίζει να κοιμάται τόσο νωρίς αλλά τέλος πάντων.. Λοιπόν... Φάγαμε πρωινό και τώρα πλέον είναι μεσημέρι. Ξαπλώνουμε στον καναπέ και την φιλάω.
Α- "Σ' αγαπώ!"
Π- "Κι εγώ!" Λέω και την φιλάω. Της φιλάω τον λαιμό και της κάνω μια πιπιλιά.
Α- "Ιιιιιιιι..... Ηλίθιε!" Λέει και με σπρώχνει, αλλά εγώ συνεχίζω και την φιλάω.
Π- "Ό,τι και να κάνεις από πάνω σου δεν φεύγω!"
Α- "Βλήμαα!.."
Π- "Κι εγώ σε θέλω!" Λέω και την φιλάω από την άλλη πλευρά του λαιμού της. Της ρουφάω το δέρμα κάνοντάς της και από εκείνη τη πλευρά μια πιπιλιά.
Α- "Ρεεεε......"
Π- "Αφού σου αρέσει!" Λέω και με γυρνάει έτσι ώστε να είναι αυτή από πάνω μου.
Α- "Εσένα να δούμε πόσο θα σου αρέσει!" Λέει και έχει ένα πονηρό χαμόγελο. Μου βγάζει την μπλούζα και με φιλάει στον λαιμό. Μου κάνει μια πιπιλιά. Με πονάει λίγο αλλά ευτυχώς όχι πολύ. Μετά μου κάνει άλλες 3 πιπιλιές και πραγματικά της ακουμπάω και πονάω.
Π- "Ρε μωρό μου..." Λέω και ακουμπάω τις πιπιλιές της.
Α- "Άουτς!" Λέει και τινάζεται.
Π- "Θες να σε κάνω κι άλλες;"
Α- "Μήπως θέλεις εσύ κι άλλες;" Λέει και με πλησιάζει.
Π- "Μικρουλααααα!!"
Α- "Μικρουληηηηη!!" Λέει και με φιλάει. Την πιάνω από την μέση και ανεβαίνει πάνω μου. "Μμμ....." Λέει και απομακρύνεται. "Πρέπει να φύγω μωρό μου!"
Π- "Καλά καρδιά μου. Πάρε με όταν τελειώσεις της δουλειές σου!" Λέω και την φιλάω. Φεύγει και εγώ πηγαίνω επάνω, βάζω μια φόρμα και μια μπλούζα. Παίρνω το κινητό μου, κλειδιά, λεφτά και φεύγω από το σπίτι. Πηγαίνω κάπου που έχω να πάω πάρα πολύ καιρό! Με όλα αυτά λογικό, δεν είχα χρόνο να πάω.
~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Πηγαίνω στο εμπορικό κέντρο για ψώνια γιατί χρειάζομαι κάποια ρούχα. Πρώτα πηγαίνω στο H&M και αγοράζω αρκετά ρούχα. Με λίγα λόγια πηγαίνω σε αρκετά μαγαζιά και ψωνίζω αρκετά ρούχα. Πάω σε μια κρεπερί και παίρνω μια κρέπα και σε 5 λεπτα την έχω φάει. Ξεκινάω για το σπίτι μου μέχρι που κάποιος ξαφνικά με αγκαλιάζει από πίσω και τρομάζω. Γυρνάω απότομα και βλέπω ένα άτομο που έχω να δω χρόνια! Μπορώ να πω πως άλλαξε πολύ.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...