Ξύπνησα από τα φιλιά του Φοίβου μου. Τον καλημέρισα, τον φίλησα και προσπάθησα να σηκωθώ. Το κάναμε 4 φορές το βράδυ... Βασικά δεν κοιμηθήκαμε καθόλου το βράδυ. Από τις 2:30 έως τις 7:00 το πρωί μου έκανε έρωτα. Φυσικά κάναμε και διαλήμματα ανάμεσα γιατί έχω και ένα μωρό στην κοιλιά μου. Μια που τα λέμε πρέπει να πάω και στον γυναικολόγο για να δω τι γίνετε. Πλάκα πλάκα πάω στον 7η εβδομάδα. Νομίζω πως είχα κλείσει ραντεβού για αύριο. Παίρνω το κινητό στα χέρια μου, το ανοίγω και βλέπω στο ημερολόγιο πότε έχω κλείσει ραντεβού. Και ναι τελικά είχα δίκιο. Αύριο στις 16:00 πρέπει να πάω... Θα έρθει σίγουρα και ο Φοίβος μαζί μου μιας και είναι ο πατέρας. Τέλος πάντων κατεβαίνω κάτω και βλέπω ένα ωραίο μεσιμεριανό. Κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο, μιαμ!!
~ΑΛΕΞΙΑΣ POV~
Κάθομαι με τον Πάνο στο σαλόνι και βλέπουμε τηλεόραση. Βασικά βλέπει τηλεόραση γιατί εγώ είμαι χαμένη στις σκέψεις μου. Ξαφνικά η τηλεόραση κλείνει και κοιτάω τον Πάνο.
Π- "Καρδούλα μου... Μην στεναχωριέσαι όλα καλά θα πάνε. Νομίζεις εγώ δεν το ήθελα αυτό μωράκι; Το αίμα σου και το αίμα μου σε ένα δικό μας παιδί; Σ' αγαπώ και να ξέρεις θα ξανα προσπαθήσουμε εντάξει ψυχούλα μου;"
Α- "Σ' αγαπώ Πάνο αλλά μου είναι δυσκολο να ξανακάνουμε παιδί... Καλύτερα να το σκέφτομαι πολύ καλά πριν γίνει κάτι τέτοιο γιατί είμαστε μόνο 18 ακόμα μωρό μου."
Π- "Έχεις δίκιο αγάπη μου αλλά πρέπει να ξεχάσεις τα αρνητικά πράγματα που έγιναν μέσα σε σχεδόν 6 μήνες καρδιά μου!"
Α- "Ναι μωρό μου! Τα πάντα για σένα!!" Λέω και τον φιλάω. Ξαφνικά έρχεται η Ναταλί προς τα εμένα και την παίρνω στην αγκαλιά μου χαϊδεύοντάς την.
Π- "Θες να δούμε μια ταινία;"
Α- "Γιατί όχι; Βάλε εσύ μια ταινία ρομαντική και εγώ θα φτιάξω popcorn οκ;"
Π- "Ναι καρδιά μου!"
Α- "Πάνο από πότε έχεις να κάνεις την Ναταλί μπάνιο;"
Π- "Δεν την έκανα.."
Α- "Σήκω ρε γαϊδούρι να πάμε να την κάνουμε γιατί με εσένα θα ψοφήσει το καημένο το ζώο!" Λέω και σηκώνεται.
Πάμε στο μπάνιο και την βάζουμε στην μπανιέρα. Ανοίγω την βρίσει σε μέτρια θερμοκρασία και γεμίζω λίγο την μπανιέρα. Την βρέχω καθώς κλαίει και μετα βάζει ο Πάνος το σαμπουάν της και την πλένουμε μαζί. Μετά την ξεπλένουμε την σαπουνάδα και βάζει τα ποδαράκια της πάνω στην πράσινη πετσέτα.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...