~ΦΑΝΗΣ POV~
Νιώθω άτονη, δεν ξέρω που βρίσκομαι. Ακούω συνέχεια φωνές αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται. Απ' ότι καταλαβαίνω νομίζω είμαι σε νοσοκομείο. Ακούω βήματα και μια πόρτα ανοίγει πόρτα.
Α- "Ρε Φανή, ξύπνα! Σε παρακαλώ κάνε μου την χάρη. Κάντο για εμένα, για τον Φοίβο που σε αγαπάει. Το ξέρεις ότι κλαίει; Ποιος; Ο Φοίβος! Σε αγαπάει ρε... Κάντο γι' αυτόν..." Είπε και μου έπιασε το χέρι. Δεν ξέρω πόση ώρα είμαι εδώ... "Λοιπόν αγάπη φεύγω, θα έρθει ο Φοίβος να σε δει!" Είπε και ένιωσα λίγο άγχως για την αντίδρασή του. Η Αλεξία βγαίνει, ακούω βήματα μέσα στο δωμάτιο και ξαφνικά ένα χέρι μου πιάνει το δικό μου.
Φβ- "Μωρό μου, χίλια συγνώμη! Εγώ φταίω που είσαι σε αυτήν την κατάσταση. Δεν έπρεπε να σου φερθώ έτσι! Εσύ με αγαπάς και εγώ σε γράφω... Να ξέρεις σε αγαπώ πάρα πολύ, γι' αυτό μείνε μαζί μας και μην φύγεις! Σε παρακαλώ μωρό μου κάντο για εμένα, για εμένα που με αγαπάς, για την Αλεξία, για τον Πάνο, για την Αναστασία, για τον Γιώργο, κάνε το για κάποιον ρε μωρό μου! Σε λατρεύω, έπρεπε όμως να τρως! Τι κατάφερες που δεν έφαγες; Τέλος πάντων, σε αγαπώ πολύ..." Είπε και τα ζεστά του χείλη ακούμπησαν τα δικά μου. "Φεύγω μωρό μου, αλλά σου υπόσχομαι το απόγευμα θα κάτσω πιο πολύ! Σε αγαπώ!" Είπε και έφυγε, μακάρι να μπορούσα να ανοίξω τα μάτια μου για να τον δω. Θέλω να ανοίξω τα μάτια μου και να τον φιλήσω! Τον αγαπώ πολύ...
17:30
Μόλις ξύπνησα, ναι κοιμόμουν αλλά ακόμα δεν μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου. Κάποιος είναι μέσα... Ή μάλλον κάποιος ήρθε μέσα!
Φβ- "Μωράκι μου!" Είπε και με φίλησε με τα γλυκά του χείλη. "Σε αγαπώ, σε αγαπώ, σε αγαπώ..." Μου λέει και μου φιλάει τον λαιμό. Με αγαπάει...
~ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ (ΦΟΙΒΟΥ POV)~
Προσπαθούν να την ξυπνήσουν, μακάρι να ξυπνήσει... Μετά από 5 λεπτά μας φωνάζει ο γιατρός!
Γ- "Παιδιά η Φανή..."
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...