Κεφάλαιο 25

3.2K 241 12
                                    

Φτάσαμε στην θάλασσα, είναι υπέροχα παρόλο που είναι Μάρτης. Καθήσαμε στην άμμο, σήμερα έχει αρκετή ζέστη έχει σίγουρα 23-24 βαθμούς, ούτε μπουφάν δεν φοράμε λογικό. Καθόμαστε στην άμμο και μου χαϊδεύει τα μαλλιά ενώ είμαι στην αγκαλίτσα του. Γαμώτο είναι γλύκας! Τον φιλάω στο μάγουλο και με σφίγγει στην ζέστη αγκαλιά του.

Π- "Δεν θα σε αφήσω ποτέ!"

Α- "Μακάρι!"

Π- "Τι εννοείς;" Είπε και χαχάνισαι.

Α- "Πλάκα σου κάνω, ξέρω ότι δεν θα με αφήσεις ποτέ! Σε αγαπώ όσο δεν αγάπησα ποτέ κανέναν!!"

Π- "Ζωή μου όλη!" Είπε και τον φίλησα γλυκά στα χείλι.

Α- "Κανόνισε να περάσεις Αθήνα ε!!" Δεν θέλω να χωρίσουμε!" Είπα και με φίλησε.

Π- "Θα περάσω Αθήνα, όσο δυσκολο και να είναι αλλά θα είναι για πάρτη σου!"

Α- "Δηλαδή, δεν θες να περάσουμε μαζί;"

Π- "Φυσικά και θέλω, όπου και να περάσουμε θέλω να είμαστε μαζί!"

~3 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ~

Επιτέλους τελείωσαν τα σχολεία, τώρα έχουμε καλοκαίρι!!! Θα το χαρώ όσο μπορώ! Γράψαμε Πανελλήνιες και πιστεύω τα πήγα πολύ καλά, το ίδιο και ο Πάνος, η Φανή και ο Φοίβος. Τους περασμένους 3 μήνες δεν βγήκαμε καθόλου, εγώ με τον Πάνο κλειστήκαμε στο σπίτι μου για διάβασμα και σπάνια βλέπαμε και την Φανή με τον Φοίβο. Αλλά τώρα που είναι καλοκαίρι; Θα περάσουμε γαμάτα, μόνο που θα έχουμε το άγχως για το τι περάσαμε και το που. Μακάρι να πέρασα γυμνάστρια... Τέλος πάντων σήμερα θα βγούμε να γιορτάσουμε την σημερινή μας μέρα, την μέρα που κλείνουν τα σχολεία! Χτυπάει το κουδούνι και σηκώνομαι να ανοίξω. Ανοίγω και βλεπω τον Πάνο μου μέσα στην χαρά! Με παίρνει αγκαλιά του και με φιλάει στο λαιμό, μία στο στόμα και μία στον λαιμό.

Π- "Μωράκι μου, λατρεία μου, ζωή μου. Σε ευχαριστώ!!"

Α- "Εε;;"

Π- "Τα πήγα πολυ καλά και νομίζω θα περάσω γυμναστική ακαδημία!!"

Α- "Σοβαρά;;" Ρώτησα και χαμογέλασα.

Π- "Ναι μωράκι μου!" Είπε και με φίλησε.

Α- "Σε αγαπώ!!"

Π- "Και εγώ μωρό μου!" Είπε και με φίλησε, μεθαύριο έχει γενέθλια το μωρό μου! Δεν ξέρω τι να του πάρω, ακόμα σκέφτομαι... Θα του κάνω πάρτι έκπληξη και σκέφτομαι να του πάρω μία κασέτα για το PlayStation του😂😂. Όχι πραγματικά το σκέφτομαι!

Best Friends? Where stories live. Discover now