Κλαίω... Ναι κλαίω για την πουστιά που έκανα! Και όχι μόνο την απάτησα, όχι μόνο πάω στον στρατό αλλά της μίλησα και άσχημα λέγοντάς της ότι αυτή φταίει. Ο κ. Δημήτρης είναι ακόμα στο δωμάτιο μαζί μου.
Δ- "Δεν έπρεπε να την πληγώσεις! Έχετε περάσει τόσα μαζί!! Τουλάχιστον δεν προχωρήσατε..." Τον κοιτάω κάπως.... Δεν ξέρει ότι η Αλεξία ήταν έγκυος; Δεν ξέρει ότι προχώρησε μαζί μου; "Γιατί με κοιτάς έτσι;"
Π- "Κύριε Δημήτρη......."
Δ- "ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΤΕ?!?!?!?!"
Π- "Ουφφφ....." Ξεφυσάω.
Δ- "Πάνο απάντα μου...." Απαντάει θυμωμένος.
Π- "Ν.... Ν.... Ναι..." Λέω χαμηλά...
Δ- "Εγώ νόμιζα την απάτησες φιλώντας άλλη!"
Π- "Όχι....." Δεν αντέχω άλλο. Είμαι πληγωμένος και αυτή το ίδιο.
Δ- "Μην ξανα αγγίξεις την κόρη μου! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;!"
Π- "Σας λέω δεν φταίω εγώ! Ήμουν μεθυσμένος!! Την αγαπώ μην μου το κάνετε αυτό, σας παρακαλώ πολύ...!!"
Δ- "Η γνώμη μου δεν αλλάζει Πάνο!" Λέει εξοργισμένος.
Π- "ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ!!" Φωνάζω. Έχω όρια, δεν πάει άλλο! Την αγαπάω, δεν μπορούνε να μου την στερήσουν!
Δ- "ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;!" Λέει και έρχεται προς το μέρος μου επιθετικά.
Π- "ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΛΕΩ ΓΩ;!;!" Λέω και τον πλησιάζω και εγώ επιθετικά. Με πιάνει από τον γιακά και παει να με χτυπήσει στο πρόσωπο αλλά μπαίνει ο Φοίβος μέσα.
Φβ- "ΕΕΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΕΙ ΡΕ;!;!" Φωνάζει και έρχεται να μας χωρίσει.
Π- "Άστον να με χτυπήσει να δει μετά τι θα πει η κόρη του!"
Φβ- "Εεε! Πάνο κόψε!!"
Δ- "Τι είπες ρε μαλάκα;!" Φωνάζει και παει να ορμήσει αλλά ο Φοίβος τον κρατάει.
Φβ- "Εεεε! Κύριε Δημήτρη!! Για ηρεμήστε λιγάκι!!" Λέει και πάω εγώ τώρα να ορμήσω για να τον χτυπήσω, αλλά μας ξανά χωρίζει ο Φοίβος. "Για κόψτε λίγο και οι δυο σας!!" Λέει και προσπαθώ να ηρεμήσω. "ΦΑΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!" Φωνάζει ο Φοίβος μάλλον για να ερθει η Φανή για να βοηθήσει.
Φ- "ΤΙ;;"
Φβ- "ΕΛΑ ΤΩΡΑΑΑ!" Λέει και έρχεται μέσα γρήγορα με την ωχχ..... Αλεξία...!
Α- "ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΕΙ;!" Λέει πάει προς τον μπαμπά της.
Δ- "Αλεξία φύγε τώρα!" Λέει σχεδόν ήρεμα ο μπαμπάς της.
YOU ARE READING
Best Friends?
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι που πάει kick boxing με τον κολλητό της τον Πάνο που και αυτός είναι 17 χρονών. Είναι μόνο κολλητοί, αλλά κάποια μέρα θα αγαπήσει ποτέ ο ένας τον άλλον; Ή μόνο ένας από τους δύο θα αγαπήσει;; Και αν ναι, θα έχουν...