-Burada mı kalıyorsun artık.
-Beğenemedin mi?
-Beğenemedim.
-Ya kanka bak apartman taş dolu hem belki bi tane geyde vardır içlerinde sana yaparız.
-Pelin sen manyak mısın? Ben kendime sevgili bulmaya mı geldim buraya.
-Şu namuslu gey triplerine girme bence hiç. Görünce bana hak vereceksin.
Kankam diye demiyorum kaşarın önde gidenidir kendisi. Ailesi burada ona okusun diye bi tomar para göndersin sen git paraları clublerde barlarda ye. Senin neyine o clubler ya.
-Neyse bugün geliyorsun değil mi?
-Nereye ?
- Bi eğlence mekanına gideriz heralde gelişini kutlamak için. Sende ne kadar para var ?
-Bin tl falan.
-Hadi yine iyisin senin paraya dokunmuyoruz. Bu gece bendensin.
***
Bu eğlence mekanlarının sevdiğim tek yanı son ses müzik olması İzmir de pek gitmem böyle yerlere ama yanınızda Pelin gibi bi çatlak varsa kesinlikle evde oturmak gibi bi şansınız yok.
- Şuradaki yakışıklıları görüyor musun?
-Pelin bize ne onlardan.
-Aman be seninle de eğlenilmiyor.
-Kızım ben orospuluk yaparak mı eğlenicem.
-Bak şu ortadaki yakışıklı gey. Sana yaparız. Adı Erdem.
-Sen git ben burada böyle oturacağım.
Pelin gittikten sonra bende mekandan sıkılıp dışarı çıktım.
-Merhaba
Bu Pelin ölüm istiyordu. Erdem denilen çocuğu yanıma yollamış. Burnumu kıvıra kıvıra cevap verdim.
-Merhaba
-İçerisi pek sana göre bi yer değil galiba.
-Aynen öyle.
-İstersen gecenin geri kalanını bizde geçirelim.
Sabır sabır sabır...
-Bak burada bi ton eve atacağın tip var sokakta git onları at.
- Maksadım seni yatağa atmak değildi.
- Git başımdan.
Erdem benden malzeme çıkmayacağını anlamış olacakki yanımdan uzaklaşıp mekana girdi. Tabi bende dışarıda gezen tipleri görünce sinirlenip içeri girdim. Girmez olaydım. Pelin iki tane erkeğin arasına oturmuş bacaklarını elletiyordu. Yanlarına bi sinirle gittim.
-Pelin evin anahtarını ver ben gidiyorum.
- Erdem nerede ?
-Ne bileyim ben nerede.
-Dur ben onu bi arayim nerdeymiş?
-Onu niye arıyorsun?
-Seni eve bırakır bu saatten sonra zor bulursun taksi.
Allah ım sana geliyorum.
-Tamam hadi ara bekliyorum.
Daha telefon çalarken Erdem yanımıza geldi.
-Erdem şu bizim bay namusu eve bıraksana.
-Hay hay efendim. Hadi gidelim.
*****
-Adını söylemedin ?
- Tutku
- Neden bu kadar ön yargılısın.
Ön yargılı biri değildim. Sadece benimle konuştuktan iki dakika sonra bize gidelim diyen birine nasıl davranmam gerekiyorsa öyle davranmıştım. Belkide niyeti gerçekten kötü değildi. Haksızlık mı yapmıştım ki.
- Kusura bakma ya. Buraya ayak uydurmam zaman alacak gibi.
Erdem 1.75 boylarında bariz amerikan traşı olmuş kumral bi gençti. Yakışıklı biriydi şimdi yiğidi öldür hakkını yeme. Ben onun yanında yer cücesiydim. 1.65 boyumla.
-Sen okumuyor musun?
-Okumuyorum.
-Ne zaman bıraktın okulu.
- Boş ver ya. Uzun hikaye.
Aslında uzun bi hikaye değildi ama anlatırken yüzümü kızartan bi hikaye olduğundan anlatmadım.
-Anlat ya ben dinlerim.
-Bu arabanın modeli ne?
-Madem anlatasın yok sen bilirsin. Audi a3.
-Baba parasıyla mı aldın?
-Aynen. Sen yemez misin baba parası.
-Dünyanın en sevdiğim şeyidir.
-Baban ne iş yapıyor?
-Ayakkabı mağazası var.
-Nerede?
-İzmir.
-Haberin var mı?
- Neyden?
-Bu gece bizim ekip full Pelinler de kalıyoruz.
Pelin i boğmak istiyordum. Bende diyorum bu evde neden bu kadar yatacak yer, yorgan falan var.
-Benim odamdan uzak durunda ne yaparsanız yapın.
-Neden kendini soyutluyorsun bizden?
-Ortamınız pek beni sarmıyor.
-Pelin in dediği kadar varmışsın. Yani değişik birisin. Böyle bi ergenlikten çıkamama tripleri falan. Eminim senin sevgilin bile olmamıştır.
Erdem arabayı kenara çekmiş benimle konuşmaya daha doğrusu sinirlendirmeye çalışıyor gibiydi.
-Oldu yada olmadı sanane.
-Bu dudaklara
Dedi kafamı kendine çekerken
-Yazık etme.
O andan itibaren öpüşmeye başladık. Arabayı öyle bi yere çekmiştiki zaten değil öpüşmeyi sevişsek bile gören olmazdı. İlk defa biriyle öpüşmemiştim . Hatta yaşım 18 olmasına rağmen cinsel birlikteliklerim olmuştur.
-Dur tamam yeter.
Hayır ben geri çekilmesem Erdem günlerce öpüşecek benimle.
-Seni farklı kılan ne biliyor musun?
-Ney?
- Sen göz kamaştırıcısın. Öpmeye, bakmaya, dokunmaya kıyılamayacak türden.
****
Eve Pelinler gelene kadar biz Erdem le birlikte olmuş hatta uyumuştuk.
-Heyy namuslu kankam benim kime çekmiş be.
Erdem le yarı çıplak sarılmış şekildeydik. Karşımda Pelin ve dört kişi daha vardı üçü erkek biri kız duruyorlardı.
-Pelin şu odadan çıkar mısınız?
Gençlerin üçüde birbirinden yakışıklıydı seks tanrıları gibi duruyorlardı karşımda. Teslim olmamak için kendimi zor tutuyordum. En iyisi odadan çıkmak diye düşündüm. Yataktan kalkmış odadan çıkacaktım ki gençlerden en yakışıklı olanı beni belimden kavrayıp kendine çekti. Adamın şeyini popomda hissedebiliyordum.
-Seni Erdem den daha fazla memnun edeceğimin garantisini veririm
-Bırak lan beni.
Beni tutan gencin sikine arkadan tekmeyi yapıştırdım. Tam isabet olacak ki öküz gibi bağırmaya başladı Pelin gerçekten rahatsız olduğumu fark etti ve gençleri evden kovdu.
-Yürüyün gidin yeter hadi eğlence bitti.
Gençler evden çıkarken bizim salak Erdem yeni uyanıyordu.
-Ne oluyor?
-Bişe yok Erdem sen uyumaya devam et.
Erdem in gerçekten uyumaya devam edeceğini bilseydim bunu demezdim.*****
Yaşadığım olayın şokunu atamamıştım. Pelin malı yaşadıklarımız çok normalmiş gibi arkadaşlarını gönderir göndermez uyudu. Bende uyumadan önce bi su içmek için mutfağa yürürken apartmandan ağlama seslerinin geldiğini duydum. Hemen dış kapının yanına uçtum. Kapıyı açtığımda karşımda merdivene kapanmış şekilde söylene söylene ağlayan genci gördüm. Hemen yanına gidip koluna girdim. Kendinde olmadığı belliydi.
- İnanıyor musun beni terk etti. Ben bunu hak edecek ne yapmıştım.
-Kardeş hadi sen bize gel. Kendine gelince konuşuruz.
-Hayır hayır hayır. Sen bize geliyorsun. O kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hetero Sevgilim
RomanceKader kelimesine hayatımın hiçbir zaman diliminde inanmamıştım insanlar bir tercih yapar ve yaptıkları tercihin sonucunda ya ödüllendirilirlerdi ya da cezalandırılırlardı. Peki neden ben hep cezalandırılan taraftayım tanrım? Neden aldığım her kararı...