Kime iyilik yaptıysam kötülük buldum tripleriyle evin kapısına geldim. Pelin kaşlarını çatmış kapıda duruyordu. Sabah sabahda Pelin in çenesi çekilmezdi.
-Kanka sen nerdesin sabahtan beri arıyoruz artık polise falan gidecektim yani.
-Ya kızım bi git başımdan.
- Neyin var senin. Hem sen neden yukarıdan geliyorsun bakim. Lan sen yoksa bi gecede iki kuş mu vurdun.
Pelin başka kafalardaydı.. ama sinirimden ona cevap vermeden evin en küçük odasına girip kapıyı kilitledim. Pelin inatla benimle konuşmaya çalışıyordu.
-Ya kanka kime çıktın anlat hadi. Berkelere falan mı ? Gerçi onlar eşcinsel değil ama nefes alan her canlıya ilgileri var.
Kendimi yatağa atıp yerde duran yastığa elimle uzandım. Pelin in çenesinden kurtulmak için yastığın üstüne kafamı değil yastığı kafamın üzerine koyup bütün sinirimle uyumaya çalıştım. Dünki Pelin in sapık arkadaşları bide üstüne bu odun herif. Sinirden yastığın altında dudaklarımı kemiriyordum.
- Oğlum sen sakın üstteki tüpçüye gitmiş olma. Onun şeyi çok büyük diyolardı..
Pelin inatla beni kafasında orospu yapıp duruyordu kapıda kendi kendine.
-Pelin gider misin uyumak istiyorum . -Offf tamam ya seninle de konuşulmuyor.
İçimden yukarı çıkıp o odunun suratına dalmak asmalar kesmeler kelle uçurmalar bütün işkence yöntemleri geliyordu .
****
-Kapıyı açsana.
Zorda olsa uyumayı başarmıştım . Kapıdaki ses Erdem indi. Erdem le zevk dolu gecemizden sonra başıma gelen olaylar yüzünden ona karşı hevesimde kaçmıştı . Bütün gün uyumak istiyordum. Hatta sonsuza dek uyumak.
- Öldün mü?
-Erdem uyumak istiyorum.
-Tamam aç kapıyı birlikte uyuyalım.
Israrcı erkek çekiciliği der susarım. Direkt kalkıp kapıyı açtım.
-Nereye gittin bakalım sen ?
-Uzun hikaye.
Gözleriyle beni baştan aşağı süzüyordu.
-Bu pijama takımlarıda nerden çıktı. Bak Tutku bu hallerin aklıma pek doğru şeyler getirmiyor. Pelin in anlattıklarından sonra.
-Sen bi bana aklına ne geldi söylesene.
Şu lafı yiyeceğimi bilseydim dün hiç düşünmeden o odunla öpüşürdüm.
-Ne geldi Erdem söylesene seni aldattığım mı? Koynundan kalkıp başka biriyle yatmaya gittiğim falan mı?
Erdem sinirlendiğimi anlamıştı.
-Ben öyle demek istemedim.
-Hadi ya öyle demek istememiş miş. Sen bi silkelende kendine gel. Madem bu kadar orospuyum yattık bitti o zaman. Hadi git.
-Ama..
-Git git git
İte kaka odadan Erdem i attım. Kapıda yalvaran erkek havalarına girsede siklemeden yatağıma geri yattım.
****
-Yardım sever kankam benim.
Artık uykumu almış durumdaydım. Yine de kapıdan çıkmak istemiyordum. Kapıyı açıp Pelin i yanıma aldım.
-Pelin ne saçmalıyorsun.
-Dün gece benimkindeymişsin.
- O odun senin sevgilinmiydi ?
- Yok kanka o apartamanın isyankar aşığı takılıyorum ama çok tatlı değil mi?
-Pelin bize ne? Hem bana niye haber veriyorsun geldiyse geldi.
-Seninle konuşmak için gelmiş.
Yuh artık ya bu asi boy iyice kaşındı.
- Kanka yalnız Erdem duymasın kavga çıkartır.
-Pelin sen ne diyorsun Allah aşkına. Ortada Erdem in duymaması gereken bişe yok. Bakalım ne istiyormuş niye gelmiş.
Bu sabahtan sonra bu odunu görmek istemesemde benimle ne konuşmak istediğini merak etmiyorum desem yalan olurdu. Oturma odasına geldiğimde karşımda oturan adam ve sabah beni uyandıran adam arasındaki 10000 farkı size söyleyebilirim yani. Karşımda adeta bi sex tanrısı vardı. Baklavalarını belli eden dar bi tişört altına aynı şekilde siyah dar bi pantolon saçlar özenilip bezenilip önleri kaldırılmış falan. Bütün bu yakışıklılığından etkilenmemek için kendimi kasarak sert duruşumu korumaya çalışıyordum. Gözlerine doğrudan bakıp karşısanda durdum.
-Ne var niye geldin ?
-Dün gece yaptıkların için teşekkür etmek istedim.
-İyi ettin tamam gidebilirsin.
-Affettin mi?
Gülmeye başlamıştım.
-Senin kafan güzel bonzai falan mı içtin.
Oda gülüyordu.
-Sadece dün geceyi daha iyi hatırlamaya başladım.
-Ukala.
-Çıkarmamışsın hala.
-Neyi?
-Pijama takımlarımı.. Ya kardeş kusura bakma işte pijamalarım falan da sende kalsın. Herşey için saol. Adın ne senin?
-Tutku.
-Benim şimdi işe yetişmem lazım sonra görüşürüz.
Kimlerle neler konuşuyoruz offf off. Ben seninle daha ne zaman görüşürüm yani. Pelin sabah odun şimdi örnek boyfriendimi yol ettikten sonra bana manalı manalı bakmaya başlamıştı .
-Nee?
-Aaaa bişe yok canım sende ne kadar agresifsin bugün. Neyse bende dışarı çıkıcam hazırlanıp bişe diyor musun?
-Bu ukalanın adı ne?
Pelin yine o imalı bakışlarıyla cevap verdi.
-Yekta.
*****
Erdem le hayal gibi başlayan ilişkimiz de bittiğine göre artık özgürdüm ve de üzgün. İnsan hiç sevmediği nefret ettiğini düşündüğü, önemsemediği hatta denk gelmese aklının ucuna gelmeyen insanların bile gidişinin ardından üzülüyor. Ne garip duygu şu vicdan denilen şey. Terk etsen sızlıyor terk edilsen sızlıyor. Galiba vicdanının sesini dinlemek denildiği kadar güzel birşey değil. Aklına geleni yapmak, akışına bırakmak , olmayacak şeyi zorlamamak en doğrusu. Erdem sürekli arıyordu. Bende sürekli yüzüne kapatıyordum en sonunda dayanamayıp açtım.
-Off bi insan telefonu suratına kapatıyorsa bu konuşmak istemiyorum demektir .
-Bi insanda sürekli arıyorsa demek ki birşey diyecek ki arıyor açman gerekir değil mi aşkım?
-Aşkım deme bana.
-Tribi yanıma gelince atarsın. Hadi bekliyorum aşşağı gel. Yemeğe çıkıyoruz.
Karnım aç olmasa gerçekten gururlu çocuk triplerine girerdim ama maalesef karnım aç ve yemek ısmarlama teklifini kaçıramazdım. Yemekten sonra mı ayrılsam ne yapsam.
-Geliyorsun değil mi?
-Geliyorum.
****
-YEMEKTEN SONRA-
-Çok güzel bi geceydi saol.
-Rica ederim aşkım istersen yarında gideriz.
-Herhalde sen beni bu kadar beslersen bi ayda yüz kilo olurum.
-Dünyanın bütün yemekleri sana feda olsun.
Çok güzel bi gece dediğime bakmayın. Bütün gece o ilişkimiz hakkında gereksiz kurallarını ve düşüncelerini dile getirdi bende dinlediğim dinlemediğim hepsini onayladım. Neymiş Pelin in arkadaşlarıyla asla konuşmayacakmışım. Lan salak sende Pelin in arkadaşısın.
-Aşkım hadi ben eve çıkıyorum yarın yine görüşürüz.
-Gelmemi ister misin?
-Yok aşkım çok yorgunum zaten. Hadi sende eve git.
Aslında yorgun falan değildim ama yinede eve gelmesini istemiyordum. Erdem in beni kısıtlamasanı sevmiyordum. Sadece Erdem in değil. Annem babam kim olursa olsun kısıtlanmayı sevmiyordum. Yani kıskanılmak güzel ama kısıtlanmak güzel değil. Erdem beni kıskanır ben onu dinlemem o biraz konuşur ama benim dediğim olur. Yani hayalimdeki ilişki bu. Yoksa sevgilisinin her dediğine evet tamam deyip kendi hayatını boka saran tiplerden olup çıkmak istemiyordum ve olmayacaktımda. Erdem in arabasından apartmandan 20 metre falan uzakta indim. Onunda zaten Pelin lere çok gelesi yokmuşki arabadan inmemle gaza basması bir oldu. Saat artık gecenin 1i falan olmuştu . Yekta apartmanın önünde bi ileri bi geri yürüyordu. Morali yoktu belliydi.
-Senin neyin var.
-Acım. Acım var.
-Niye apartmanın önünde deli gibi yürüyosun delirdin mi?
-Seni bekliyordum.
Bana bi ruh hastası gibi bakıyordu. Yekta şizofren olabilir miydiki? Gözlerinin içi kıpkırmızıydı . Ağlamaklı duruyordu.
- Niye beni bekliyorsun.
-Bize gidiyoruz.
-Bu kendinden eminliğin nereden kaynaklı bilmiyorum ama ben hiçbiyere gelmiyorum.
-Geliyorsun.
-Geleceksin.
Kolumu kavrayıp sıkmaya başlamıştı
-Gel me ye ce ğim.
-GELECEKSİN!!!
-Gelmiyorum kardeşim. Zorunda mıyım.
-GELECEKSİN ZORUNDASIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hetero Sevgilim
RomanceKader kelimesine hayatımın hiçbir zaman diliminde inanmamıştım insanlar bir tercih yapar ve yaptıkları tercihin sonucunda ya ödüllendirilirlerdi ya da cezalandırılırlardı. Peki neden ben hep cezalandırılan taraftayım tanrım? Neden aldığım her kararı...