Ama Senden Hoşlandım

13.2K 379 38
                                    

Şu hayatta iki şeye asla hayır diyemem. Birincisi ısrarcı erkek ikincisi daha da ısrarcı erkek. Yekta da bunların ikiside var olduğu için ona hayır demeyi bırakıp evine geldim. Bugün sarhoşta değil yani olsa anlardım. Niye beni çağırdıki eve? Bide eve geldiğimizden bu yana tek kelime etmedi. Neyse ben şuna bi laf atim.
-Sen hayırdır ya hem evine getiriyorsun zorla sonra ben senin susmanı sevdim gülüm modları falan.
Yekta gülüyordu.
-Dün Buse ile ayrıldık.
-Biliyorum.
-Eeesi dün bana iyi geldin. Yani şuan oturup içip ağlamak istemiyorum. Yanımda kal beni güldür istiyorum. Eğlenceli birine benziyorsun.
Sabrediyordum. Gerçekten ağzımdan bi küfür çıkacaktı ramak kalmıştı.
-Ben palyaço muyum? Komedi filmi falan mıyım?
-Hayır.
Bide yüzsüz yüzsüz hayır diyor.
- Eee o zaman bana müsade. Dün kötü durumdaydın. İlgilendik ettik o kadar. Yoksa sen benim best friendim falan değilsin yani.
-Acı çekmek istemiyorum.
-Eee o zaman çekme al yastığı başının altına uyu.
-He bu kadar kolay bi duygu sanıyorsun yani aşkı. Sen hiç aşık olmadın mı?
Doğruyu söylemek gerekirse olmadım. Aşk dediği benim için ketçaplı makarnadır,köfte ekmektir kakaolu süttür yani. Benden kendisini anlamamı beklemesin.
-Hayır olmadım.
-Olma kardeş olma dünyanın en acı duygusu.
Karşımda kendini deri koltuğa dik şekilde yaymış. Kafasını tavana kaldırmış bilmiş bilmiş konuşması içimi sıkmıştı.
-Yekta senden bişe rica edicem.
-Gitmek mi istiyorsun?
Aslında içimden hunharca bu soruya evet evet evet diye bağırmak geçiyordu. Böyle bişey diyemedim malesef.
-Hayır başka birşey bişe diyeceğim.
- Söyle?
-Şu arsız bela dinleyen melankolik ergen triplerinden çıkarsan yanında kalabilirim. Adam akıllı konuşalım karşılıklı dertleşelim ama içeriğini bilmediğim şeylerden bahsedip benimde içimde sıkma. Hiç bişey anlamıyorum.
-Tamam kardeş ne diyorsan öyle olsun. Madem dertleşeceğiz ben gidip içecek bişeyler getirim.
-Bekliyorum.
-Ne içersin?
-Kakaolu süt varsa alırım.
Yekta kalkmış içecek getirmeye gidiyordu ancak cevabım onu tatmin etmememiş olacak ki yüzüme salak salak bakıyordu.
-Off tamam kendin ne içeceksen banada ondan getir.
-Seninle çok iyi anlaşacağız belli oldu.
-Ne demezsin....
****
-Buse kim? nerede tanıştınız? Neden ayrıldınız? Anlat dinliyorum.
Her ne kadar melankolik tavırlara girme diye uyarıda bulunduysamda Yekta Buse ismini duyar duymaz gözleri doluyordu ah yavrucum benim ya.
-O gitti.
-Onu biliyorum niye gitti baştan anlat bakalım.
- Bak şimdi Buse benim çocukluk aşkım. Bu mahallenin hemen karşısında sarı bi bina var biliyorsun değil mi ?
-Evet.
-İşte orada oturuyor ailesiyle.Çocukluğumuz birlikte geçti işte yakar toplar seksekler neyse ben buna dayanamadım geçen sene çektim bunu kolundan getirdim bizim eve anlattım herşeyi dedim kızım ben seni seviyorum sende beni sev.
Eee yuh yani her seven sevilecek diye de bi kural yok . Her seven sevilseydi herhalde şuan Leonardo Di Caprio yla evimizde oturmuş kakaolu sütümüzü yudumluyorduk. Bu kadar bencil bi düşünce olmaz uzun lafın kısası.
-Sonra ne oldu?
-İşte bu bana masal anlatmaya başladı. Yok beni kardeşi gibi görüyormuş yok biz olamazmışız . Lan niye olamayalım toplarına girdim tabi ben. Peşini bırakmadım. Nereye gitse orada bittim. Ona bi kere seni seviyorum dedikten sonra gerisi çorap söküğü gibi geldi. Heryerde zaman mekan fark etmez hep ona seni seviyorum dedim. Bir sürü hediyeler aldım. Kıyaklar yaptım. Sonra buda ufaktan beni sevmeyi başladığını belli etmeye başladı. Neyse sevgili olduk. Yedi ay boyunca gayet iyi gitti ilişkimiz. Sonra..sonra bişey oldu buna.
İçimden hüzünlü bir fon müziği çalmaya başlamıştım. Erdem le geçirdiğim geceden sonra şuan evde uyumam gerekirken oturmuş sabah dalacak duruma geldiğim adamın dertlerini dinliyordum. Hayat sürprizlerle dolu.
-Ne gibi bişey oldu?
-Yok gece mesaj atınca benim uykum var demeler işte ne bilim buluşmaya çağırdığımda kırk tane bahane uydurmalar. En sonundada
Lafını bitirmeden girdim.
-Seni terk etti değil mi ?
-Aynen öyle kardeş. Benden soğumuş.
Bu buse denilen kız harbi gerizekalıymış. Bu kadar büyüleyici bi hikaye ancak bu kadar klişe bitirilirdi. Bari yaratıcı bi neden bul ayrılcaksan. Sondon soğodom. Ulan çocuk senin peşinden aylarca koşmuş ne demek senden soğudum. Bence amıma kazık girdi artık kızlığım yok falan deseymiş. Soğmuş muş. Mal kız. Neyse benim bu içimden coşmalarım haddimi aşmaya başladı.
-Yekta bak unut gitsin demek gibi bi saflık yapmayacağım neticede oturup acı çekmek kimsenin hoşuna gitmez. Anlayabildiğim kadarıyla çektiğin acıdan korkuyorsun ve kendinle baş başa kalmak istemiyorsun. Bu yüzden beni yanına çağırdın. Kafanı dağıtmam için.
-Evet. Yanımda kalır mısın bu gece ? Kusura bakma aşşağıda sert davrandım sanada.
-Sorun yok tamam burdayım.
-Sana bişey sorabilir miyim?
-Sormadan önce ben sana bişey diyeyim. Şu kibar olma havandan bi kurtulur musun? Ağzında emanet duruyor.
-Şuan içime su serptin kardeş. Bende sıkıldım şöyle bi kendimiz olalım amına koyim.
Bu lafı dedikten sonra eliyle enseme vurdu. Çat.
-Çüşşşş!! Kardeş kendin ol dediysem bokunu çıkar demedim. Sıçsaydın ağzıma? Yumruk falan da atmak istermisin şöyle yanağıma doğru ? Vur vur çekinme.
-Kusura bakma ya çok özür dilerim. Canın yandı mı?
-Yooo cansızım ben . Niye yansın canım. Sor hadi ne sorcaksan
Yekta nın yüzü kızarmaya durmuştu.
-Gey misin?
Evet diyor. Kulağımda acun ılıcalı son ses Hamdi beye sesleniyordu.
-Bunuda nerden çıkardın ?
Tamam geydim ama bunu nerden biliyordu.
-Pelin...
Ah salak kafam tabi Pelin başka bi bağım mı var Yekta yla ortak.
-Evet öyleyim. Sorun mu var? Söyle yani sorun mu var?
- Hayır hayır asla. Sorun falan yok. Doğruyu konuşmam gerekirse geylerden pek hoşlanmam.
Yani şu kurduğu cümle enseme vurmasından daha çok canımı sıkmıştı. Koltuktan yavaşça kalktım.
-Benden hoşlanmak zorunda değilsin. Hata bizlerde var ya biz geyler sizin gibi yaratıkların dilinden bile anlamaya çalışacak insanlığı kalbimizde buluyoruz. Keşke sizde biraz kalbinize kadın götünden başka şeylerde koysanızda ya ben kime ne anlatıyorum yürü git ya.
Yekta ya kızıp evin çıkış kapısına gittim. Kapının kolunu tam tutmuştumki Yekta eliyle elimi tutup beni kendine çevirip kapıya yasladı. Yüz yüze gelmiştik.
-Cümlemi bitirmeme izin ver. Evet geylerden pek hoşlanmam ama senden hoşlandım.

Benim Hetero SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin