Yekta kapıyı açtığında ağlaya ağlaya çıktım o evden. O kadar içime işlemiştiki ona ayyaş dedikten sonra bana nasıl baktığı... Böyle mahallede arkadaşları tarafından sürekli dışlanan, herkesin önünde dalga geçilen ufak çocuklar olurya öyle kırık baktı. Benim yaptığım kendi kendime gelin güvey olmaktı. Hayal ettiğim şeyleri bana veremedi diye sinirimi ondan çıkarmıştım. Halbuki acı hayal kırıklığından daha iğrenç daha tahammülsüz daha boktan daha ne sikimse sikim bi duygu. Yekta nın canını yakmadan bitirmek istedim muhabbetimizi. Şimdi ikimizinde canı yanıyor. Onunda yanıyor hissediyorum... Eli kanamıştı benim yüzümden.
"Oysa ben elini duvara vursun diye değil yanağımı sevsin diye kaldırsın isterdim. "
Pelin ağladığımı görünce beni soruya boğacaktı. En iyisi ağlamam bittikten sonra eve girmekti. İstanbul un sokaklarına attım kendimi. Bi sokaktan bi sokağa yürüdüm de yürüdüm. Yanından geçtiğim herkes bana bakıyor hatta bazıları eliyle beni gösteriyordu. Hepsinin amına koyim. Sik var bakıyosunuz. En sonunda böyle işlek bi caddeye girdim. Ağlaya ağlaya yürüyorum. Bi grup serserinin yanından geçiyorum. Dört beş tane arkadaş hiçbiride bi boka yarasa. Neyse ben bunların önlerinden geçtim bi iki adım attım tam hissettiğim gibi laf attılar.
-Sen ağlama dayanamam.
Hangisi bilmiyorum içlerinden bi tanesi dedi ama zaten sinirliyim isterse beş değil beş yüz kişi olsalar laf atmaktan korkmayacak kadar moralim bozuk. Arkamı döndüm. Grubun lideri temalı görünen çocuğa baktım.
-Seni bi sikerim o zaman görürsün dayanamamayı.
Ben küfürü ettim baktım hepsi birden gülüyor. Bi insan küfür yemekten haz alırmı ya. İşte buradan belli nasıl bi mal oldukları.
-Konuşmayıda biliyor kanka şuna bak.
İçlerinden en küçük boyu olan bana bunu dedi. Amına koduğum yanındakiler olmasa ağzını açıp tek kelime edemezdi bana eminim.
-Sikmeyide biliyorum domal istersen.
Arkadaşları bu dediğimede gülüyordu fakat yer cücesi bozuldu belli. Yer cücesi diyorum ama benim boyumda anlayın işte. Üstüme yürümeye başladı tek başına. Arkadaşları buna gülüyor hala.
-Bana bak buradan bas git hoşlanmıyacağın şeyler yaşanmasın .
Allah ım sırayla gönderiyorsun yarabbim laf atan kendileri bana bas git diyolar. Ben bişe demedim bu lafı söyleyip arkadaşlarının yanına dönmeye gidiyordu. Yekta Mekta gitti aklımdan bu cüce yürürken arkasından ensesine şamarı yapıştırdım. Hemen ensesini tuttu kızarmıştı. Sik kafa ensesine atılan şaplağa dayanamıyor gelmiş kafa tutuyor.
-Yaşatsana şu hoşlanmıyacağım şey neymiş. Bi bakim belki hoşlanırım.
Tabi herkesin gülmesi kesildi ben bu cüceye vurunca. Baktım bi tanesi daha üstüme geliyor. Tabi konuşmaya gelmediği belli dalmaya geliyor. Bu bana bi girdi. Ben ona vuruyorum o bana vuruyor. Şimdi doğruya doğru o daha sert vuruyordu. Gerizekalı kafama kafama yumruk sallıyor. Benimkide can mal herif. Baktım çocuk beni öldürcek böyle giderse benden günah gitti dedim. Daşşağına patlattım yumruğu. Bu hemen eliyle sikini tuttu bağırarak. Bidaha vurmak istedim ama kalan iki kişide bana daldı. Biri sağdan biri soldan tekme tokat yumruk girdiler bana. Artık ağzım yüzüm kanıyor durumum fena oldu. Bi yumruk yedim yapıştım yere. Yumrukta ne yumruk. Dişim kırıldı galiba. Yanağım paçalansada düştüğüm yerden kalktım bi hırsla. İkiside vurmayı kesti. Dedim bitti herhalde. Dizlerimden destek alarak ayakta duruyorum. Grubun lideri dediğim hayvan gerildi gerildi karnıma uçarak tekmeyi bastı. Yere bi serildim bi serildim ama yerleri öpmek derlerya öyle serildim kan kusuyorum. Nefesim kesildi boşluğuma gelmişti son yediğim tekme. Gözümü açamıyorum. Böyle her mahallede olur ya bi tane patron abi öyle birinin sesini duydum.
-Bırakın lan çocuğu tamam piç herifler yeter. Hergün kavga hergün dövüş.
Adam bişeyler daha dedi ama benim duymaya nefesim yetmedi.. olduğum yere yığıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hetero Sevgilim
Roman d'amourKader kelimesine hayatımın hiçbir zaman diliminde inanmamıştım insanlar bir tercih yapar ve yaptıkları tercihin sonucunda ya ödüllendirilirlerdi ya da cezalandırılırlardı. Peki neden ben hep cezalandırılan taraftayım tanrım? Neden aldığım her kararı...